Les DO del vi català estrenen l'espot de la campanya conjunta

L’anunci aposta pels nous moments de consum i per apropar el vi català amb DO al consumidor no expert

Vídeo! Capítol 2: La campanya "Gaudeix del que és bo"... Els presidents de les DO ens ho expliquen

| 06/10/2020 a les 18:57h
Especial: has de saber!
Arxivat a: Denominacions d'Origen, Gaudeix del que és bo #ViCatalà
La consellera Jordà i el director general de l'INCAVI, Salvador Puig, amb alguns presidents de DO aquest matí a la presentació de la campanya
La consellera Jordà i el director general de l'INCAVI, Salvador Puig, amb alguns presidents de DO aquest matí a la presentació de la campanya
La campanya Gaudeix del que és bo #ViCatalà estrena un nou espot de promocióTeresa Jordà, consellera d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, ha presentat aquesta segona onada de la campanya conjunta que les denominacions d’origen catalanes, amb el suport de l’INCAVI, van posar en marxa el passat mes de juliol.

L’acte, que s’ha celebrat a la seu del Departament d’Agricultura a Barcelona, ha estat el tret de sortida per a la segona onada d’aquesta campanya que busca agafar impuls de cara a la tardor, i donar tot el suport al sector en un moment especialment delicat. En aquest sentit, la consellera ha volgut posar en valor la campanya per haver aconseguit unificar esforços: “Sou un dels sectors més judicats per a la pandèmia. Però sou hàbils, heu aconseguit treballar conjuntament. Sou resilients, i val la pena anar ràpid i arribar lluny”.

En paraules de Salvador Puig, director de l’INCAVI, es tracta “d'una campanya fresca, pròxima i original, que transmet una imatge jove del vi”.
 

La consellera Teresa Jordà en un moment de la presentació


Desvestir el vi de complexitat i presentar-lo com un producte de consum fora dels àmbits socials on acostuma a quedar enquadrat són altres dels objectius que es persegueixen. Així, a l’espot es pot veure com una família obre una ampolla de vi mentre prepara el dinar a casa o com un grup d’amics tria el vi per consumir en una terrassa.


El president de la DO Terra Alta, Joan Arrufí, en representació de la resta de presidents de les denominacions d’origen vinícoles catalanes ha volgut destacar l’important esforç que suposa la campanya per a les DO i els beneficis que pot tenir de cara a l’increment del consum. “A Catalunya tenim una riquesa vinícola extraordinària i molt diversa. No hi ha cap altre territori que tingui aquesta riquesa, però també tenim molt a créixer” ha assegurat.

Amb aquesta segona onada de la campanya s’espera arribar al màxim nombre de potencials consumidors de vi que viuen a Catalunya per tal de fer-los partícips de la importància que té el consum de productes de proximitat. En aquest sentit, les 11 denominacions d’origen, no només ofereixen al consumidor un producte de proximitat, sinó que compta amb el segell d’origen i qualitat garantits.

També us pot interessar

Amb què acompanyarem les bombolles de la revetlla?
Amb què acompanyarem les bombolles de la revetlla? | Pixabay
Laura Conde | 1 comentari
Cinc propostes ideals per acompanyar una beguda versàtil i gastronòmica com el cava.
Imatge il·lustrativa
Ramon Francàs
Selecció de 10 vins que demostren el gran potencial del vi cooperatiu català.
Imatge il·lustrativa
Sergi Cortés | 1 comentari
Encetem una proposta setmanal on entrevistarem els restaurants guanyadors de l'última edició del Cartaví | Sergi de Meià, del restaurant Sergi de Meià, ens explica l'actualitat i com veu el futur post Covid-19.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

 
Imatge il·lustrativa
Joan Nebot
Un homenatge al fundador del celler que va triar el Penedès per a elaborar vins del màxim nivell
DO Terra Alta
DO Terra Alta | Cedida
La suma de les diferents garnatxes representa el 52% del total de la producció.
Imatge il·lustrativa
Recepta del cicle de receptes amb la DO Catalunya | Partim d'un vi negre amb criança de la DO Catalunya per fer un bikini de galta de porc
Imatge il·lustrativa
La plataforma Filmin ofereix 21 títols per poder gaudir d’un tast del festival des de casa