Quin percentatge de catalans beuen vi? Amb quina freqüència?

Primeres conclusions del baròmetre Cupatges sobre el consum de vi a Catalunya

Neix el Baròmetre de Consum del Vi, una iniciativa de Cupatges i la consultora Visirius

| 10/02/2020 a les 10:06h
Especial: has de saber!
Arxivat a: Mercats, Visirius, Cupatges, baròmetre

 
El baròmetre és una iniciativa de Cupatges i la consultora Visirius (de tractament de dades). Un projecte amb una primera onada de 1.000 entrevistes a consumidors que ha estat possible gràcies al patrocini de 6 denominacions d’origen catalanes; DO Catalunya, DO Penedès, DO Costers del Segre, DO Empordà, DO Conca de Barberà i DO Pla de Bages.


Algunes conclusions del baròmetre
Quin percentatge de població catalana beu vi?
Hi ha diferències entre grups d'edat?
En quines ocasions de consum es prefereix la cervesa o altres begudes?
Quins frens hi ha al consum de vi?
Quins són els criteris més importants a l'hora de triar un vi?
Quines diferències de criteris hi ha per un vi de consum domèstic respecte un vi per consumir a un restaurant?
...

També us pot interessar

Imatge il·lustrativa
pixabay
La Guia de Vins de Catalunya proclama el vi Turó d’en Mota 2008 de Recaredo (Corpinnat) com a Millor Vi de l’Edició 2023
Imatge il·lustrativa
Pixabay
La Guia espanyola "Akatavino" ha destacat alguns vins catalans com els més ben puntuats del 2022
MiM Eivissa
MiM Eivissa | Majestic
El xef Nandu Jubany s'alia amb el futbolista per portar la gastronomia d'algun dels seus hotels

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
Codorníu homenatja el seu creador, Josep Raventós Fatjó, en commemoració dels 150 anys del primer cava
Javier Pagés, president de la Barcelona Wine Week
Javier Pagés, president de la Barcelona Wine Week
Sergi Cortés
Javier Pagés, president de la BWW, es mostra satisfet amb les xifres d'expositors i de compradors internacionals de la Barcelona Wine Week d'aquest 2023
Pack feina de la nova marca Closca
Pack feina de la nova marca Closca
Jordi Bes Lozano
La cooperativa Fruits Secs i Olis (FSO) Garrigues llança la marca Closca per promoure el consum de proximitat i demostrar que l'agricultura té futur
Imatge il·lustrativa
PDPhotos, Pixabay
​Torres Brandy és la marca de brandi preferida dels bartenders segons la revista Drinks International