Barcelona Wine Week, del 3 al 5 de febrer, amb més de 550 empreses i 1300 compradors

BWW vol mostrar el potencial de el vi espanyol al mercat internacional

Marta Macias, Project Manager de Barcelona Wine Week; «amb els programes de compradors esperem més de 6.500 reunions de negoci»

| 21/01/2020 a les 18:37h
Especial: PROPERES ACTIVITATS
Arxivat a: Fires, Barcelona Wine Week
J. Antonio Valls, Javier Pagés i Marta Macías
J. Antonio Valls, Javier Pagés i Marta Macías
La primera edició de Barcelona Wine Week (BWW), que se celebrarà al palau 8 de recinte Montjuïc de Fira Barcelona de el 3 a el 5 de febrer, donarà cabuda a tot tipus de cellers. Així ho han explicat avui el president de BWW i de la DO Cava, Javier Pagés, el director general d'Alimentaria Exhibitions, J. Antonio Valls i la project manager del certamen, Marta Macías.

Més de 550 empreses participaran al saló, en el qual estaran representades 40 Denominacions d'Origen (DO) espanyoles. El saló compta amb el suport de la Federació Espanyola de el Vi (FEV) i ICEX Espanya Exportació i Inversions.

Per superfície contractada i nombre d'empreses expositores, Catalunya és la comunitat autònoma amb més presència

Javier Pagés ha destacat qeu "el saló permetrà a la indústria vitivinícola espanyola projectar a l'món l'excel·lència i diversitat dels seus vins, a més de mostrar el treball i esforç en innovació que estan realitzant per diversificar els seus productes i adaptar-los als diferents mercats".

La gran majoria de les comunitats autònomes hi seran representades, tot i que per superfície contractada i nombre d'empreses expositores, Catalunya és la comunitat autònoma amb més presència, seguida de Castella i Lleó, la Rioja, Euskadi i Navarra.

L'espai dels expositors estarà organitzat en dos grans àrees: la principal, BWW Lands, que reuneix als cellers organitzades per Denominacions d'Origen i altres segells de qualitat, així com als vins ecològics i biodinàmics, i BWW Groups & Complements, on es troben grans grups cellerers al costat d'empreses que ofereixen equips, accessoris i serveis orientats a el sector. Barcelona Coctail Art serà l'espai destinat als destil·lats.


Barcelona Wine Week en dades
Del 3 al 5 de febrer
550 empreses
40 denominacions d'origen
1000 compradors nacionals
300 professionals internacionals de 50 països
Més de 5800 reunions B2B
50 activitats
Podeu accedir al programa d'activitats aquí.



J. Antonio Valls, director general d'Alimentaria Exhibitions, "Barcelona Wine Week ha dedicat un gran esforç per atraure els compradors forans de més interès per a les empreses espanyoles qu el seu negoci s'orienta en bona mesura a l'exportació"

Mitjançant el programa BWW Hosted Buyers, el saló tindrà una bona representació de compradors internacionals encapçalats pels Estats Units, Alemanya, Xina-Hong Kong, Canadà, Regne Unit, Suècia, Rússia, Dinamarca, Colòmbia i els Països Baixos. Cadascun d'aquests compradors especialitzats i interessats en el mercat espanyol -dels quals més de l'50% facturen més de 2 milions d'euros a l'any- realitzarà un mínim de deu reunions amb els expositors seleccionats.

L'organització ha convidat a 1.000 compradors nacionals a través de el programa VIP Buyers. En total, el saló preveu reunir milers de visitants professionals i celebrar més de 5.800 trobades B2B.

Més de 50 activitats

A l'espai BWW Hub s'oferiran diferents modalitats de tast i ponències a càrrec de professionals com l'editor executiu de Wine Spectator, Thomas Matthews; els sommeliers François Chartier i Ferran Centelles; el Màster of Wine Pedro Ballesteros, els cellerers Miguel i Mireia Torres i l'enòleg Antonio Flores, entre d'altres.

 

També us pot interessar

Imatge il·lustrativa
L’Oficina Espanyola de Patents i Marques n’ha prohibit el registre del logotip perquè el considera inconstitucional | Lovers Wine Elegance manté el logotip amb el llaç i hi incorpora un segell amb la paraula “censurat” sobre un fons groc
Rubén Pol, sommelier del restaurant Disfrutar
Rubén Pol, sommelier del restaurant Disfrutar | Francesc Guillamet
Sergi Cortés | 1 comentari
Parlem amb el Rubén Pol, sommelier del restaurant barceloní Disfrutar
Imatge il·lustrativa
Aprèn a fer el gintònic perfecte amb el sommelier Xavi Nolla | Us donem 5 consells per fer-vos el combinat de la mateixa manera que us el faria un professional

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
Fill de Sant Climent Sescebes i nascut en terrenys de pissarra i sorra neix un dels vins negres més interessants de l'Alt Empordà.
Imatge il·lustrativa
L’empresa barcelonesa es converteix així en la responsable de la distribució a l’engròs dels vins de Bell Cros a la província de Barcelona
Imatge il·lustrativa
Una formació creada i dirigida pels fundadors i directors de La Guia de Vins de Catalunya, Jordi Alcover i Sílvia Naranjo
Imatge il·lustrativa
Joan Nebot
Trenta mesos de criança i agricultura ecològica per a un gran escumós a preu molt raonable