Presentada la Guia Gourmet que recull més de 400 restaurants de les Terres de l’Ebre i el Camp de Tarragona

La Guia Gourmet està impulsada per l’Associació d’Hostaleria de la Província de Tarragona i compta amb la col·laboració del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona i del Consorci de Comerç, Artesania i Moda de la Generalitat de Catalunya

Carlota Claver: «M’encanta el vi i m'ha ajudat molt a trobar l’equilibri amb els plats»

, Tortosa | 24/07/2019 a les 17:25h
Especial: Restaurants
Arxivat a: Gastronomia, turisme, gastronomia, cuina, Tortosa
Imatge il·lustrativa
L’Associació d’Hostaleria de la Província de Tarragona (AHPT) ha presentat este dimecres a la Cambra de Comerç de Tortosa l’única guia de restaurants de la província de Tarragona que recull informació de més de 400 establiments del sector i del territori. La Guia Gourmet està impulsada per l’Associació d’Hostaleria de la Província de Tarragona i compta amb la col·laboració del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona i del Consorci de Comerç, Artesania i Moda de la Generalitat de Catalunya.

Esta és una guia que representa la diversitat del territori a través de la seua gastronomia i neix amb l’objectiu d’oferir una recurs gratuït a agents turístics, ciutadans del territori i viatgers que facilite la descoberta de bars i restaurants de la província i que informe i aconselle sobre les diverses opcions disponibles. Es tracta d’un recull exhaustiu  i divers de més de 400 establiments de la província de Tarragona: des de bars fins als cinc restaurants amb estrella Michelin, des de cuines tradicionals amb productes autòctons fins a cuines inspirades en la gastronomia de terres llunyanes, des d’establiments ubicats a peu de platja fins a restaurants situats a poblets de muntanya, des de cartes infinites per allargar la sobretaula fins a platets ràpids per degustar a peu dret.

Els més de 9000 exemplars de la guia ja es troben distribuïts als establiments que recull la guia i a espais gastronòmics i turístics de la província com restaurants, hotels i oficines de turisme.

La presentació ha comptat amb la presència de Francesc Pintado, president de l’Associació d’Hostaleria de la Província de Tarragona; Xavier Braña, vicepresident de l’AEHT i responsable de comunicació; i Héctor Roda, membre de la junta de l’AEH Terres de l’Ebre.

També us pot interessar

Imatge il·lustrativa
L’Oficina Espanyola de Patents i Marques n’ha prohibit el registre del logotip perquè el considera inconstitucional | Lovers Wine Elegance manté el logotip amb el llaç i hi incorpora un segell amb la paraula “censurat” sobre un fons groc
Imatge il·lustrativa
Aprèn a fer el gintònic perfecte amb el sommelier Xavi Nolla | Us donem 5 consells per fer-vos el combinat de la mateixa manera que us el faria un professional
Imatge il·lustrativa
per Màrius Fuertes, enòleg

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
Salmos 2016 de Família Torres obté el Priorat Trophy del certamen | El jurat està format per 400 experts de vi de 38 països, entre ells Masters of wine
Imatge il·lustrativa
Jordi Bes
El Govern, els cellers i els pagesos acorden discutir una solució estructural a la crisi a partir del novembre de cara a futures collites
Davant les diferents informacions aparegudes a través de diversos canals i mitjans, Pimecava vol intentar clarificar la situació exposant el seu punt de vista.
Els impulsors de ViOrigen, empresa guardonada enguany amb el premi a l'emprenedoria 2019.
Els impulsors de ViOrigen, empresa guardonada enguany amb el premi a l'emprenedoria 2019. | Cedida
Entrevistem als promotors de ViOrigen, un projecte que posa en valor els actius que tenim a la Terra Alta tot potenciant el turisme del vi a la comarca