"Influencers" internacionals visiten Llopart

​Llopart presenta les noves etiquetes Corpinnat a Prowein

| 20/05/2019 a les 19:20h
Arxivat a: Enoturisme, Llopart
Imatge il·lustrativa
El passat dimecres 22 de Maig Llopart va rebre la visita de 5 "influencers" internacionals que estan participant en el Barcelona Week del programa de promoció turística “Barcelona és molt més” de la Diputació de Barcelona.

Des de fa uns anys, durant una setmana diversos grups d'"influencers" visiten la província de Barcelona i fan difusió dels seus atractius turístics a través de les xarxes socials. L'objectiu d'aquesta acció és donar a conèixer a milers de seguidors internacionals indrets i activitats que qualsevol visitant potencial pot trobar al nostre territori.

Per tal de donar a conèixer les vinyes, el paisatge i els vins i escumosos del Penedès, una d'aquestes delegacions ha visitat Llopart. L'equip d'enoturisme del celler va preparar-los diverses activitats que els donaven l'oportunitat de descobrir personalment l'autenticitat, la filosofia i els vins de la casa.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#penedesexperience #penedes @llopart1887 @enopenedes @dopenedes ▫️◽️▫️◽️▫️◽️▫️◽️▫️◽️▫️◽️▫️◽️▫️◽️▫️ #costabarcelonaweek @bcnmoltmes #BCNmoltmes #BCNmuchmore #Barcelona #spain #españa 2 ▫️◽️▫️◽️▫️◽️▫️◽️▫️◽️▫️◽️▫️◽️▫️◽️▫️ #VisitBarcelona @VisitBarcelona #barcelonagram #BarcelonaSecreta #thisisBarcelona #topbarcelonaphoto #BarcelonaOnline #timeoutbcn #catalonia #catalunya #cataluña #bcnlovers #bcn #barcelomeno #visitSpain #topSpainPhoto #catalunyaexperience #comomolaBarcelona #igersbarcelona #barcelonainspira #spainvacations ▫️

Una publicación compartida de EᖴE ▪️Croydon ▪️ London ▪️ UK (@justefe) el


L'activitat va consistir en una passejada amb carruatge per la finca fins a arribar al paratge de Les Flandes dels Casots, on els participants varen poder fer un tast del Llopart Reserva Rosé davant d'una barraca de pedra seca entre els ceps de més edat de casa.

Seguidament es va fer una visita a la masia Can Llopart de Subirats on es va tastar el Leopardi, un dels escumosos més emblemàtic de Llopart, amb més de 64 mesos de criança.

La visita va ser una magnífica oportunitat per donar a conèixer el Penedès a aquestes figures mediàtiques i la seva tradició en l'elaboració de vins i escumosos de qualitat. 

També us pot interessar

Imatge il·lustrativa
L’Oficina Espanyola de Patents i Marques n’ha prohibit el registre del logotip perquè el considera inconstitucional | Lovers Wine Elegance manté el logotip amb el llaç i hi incorpora un segell amb la paraula “censurat” sobre un fons groc
Rubén Pol, sommelier del restaurant Disfrutar
Rubén Pol, sommelier del restaurant Disfrutar | Francesc Guillamet
Sergi Cortés | 1 comentari
Parlem amb el Rubén Pol, sommelier del restaurant barceloní Disfrutar
Imatge il·lustrativa
per Màrius Fuertes, enòleg

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
Salmos 2016 de Família Torres obté el Priorat Trophy del certamen | El jurat està format per 400 experts de vi de 38 països, entre ells Masters of wine
Imatge il·lustrativa
Sergi Cortés
El projecte, amb una primera onada de 1000 entrevistes a consumidors, ha estat possible gràcies al patrocini de 6 denominacions d’origen catalanes | El Baròmetre aporta indicadors estadístics per conèixer què pensa el consumidor i poder actuar estratègicament amb accions encertades
Imatge il·lustrativa
25 cellers participaran en el showroom juntament amb La Cuina de l'Empordanet i La Cuina del Vent
Imatge il·lustrativa
La visita al celler forma part de la gira que la colla castellera està realitzant per la costa oest d’Estats Units dins dels actes de la ‘San Francisco Catalan Week’