Vins i Licors Grau implementa etiquetes electròniques a la vinoteca

La incorporació d’aquestes etiquetes als lineals permetrà al consumidor disposar d’informació detallada sobre el vi en el moment de la compra

L'empresa també ha posat a punt un magatzem robotitzat per a la preparació d’ampolles per unitats per millorar en les comandes online i el canal HORECA.

​La principal vinacoteca d’Europa torna a créixer

| 27/02/2019 a les 22:16h
Especial: has de saber!
Arxivat a: Vi i tecnologia, etiquetes electròniques, Vins i Licors Grau
Imatge il·lustrativa
La vinoteca més gran del Catalunya, amb unes instal·lacions de 15.000 m2 i 12.000 referències de vins i licors, ha incorporat recentment en els lineals de la seva botiga, etiquetes electròniques i que disposen a més de la tecnologia NFC, una tecnologia que permet la connectivitat inalàmbrica segura entre dos dispositius amb el corresponent intercanvi de dades.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Contents d'anunciar-vos una de les últimes novetats de la vinoteca: 📢🗣⭐️💥l'aplicació de la tecnologia NFC a les nostres etiquetes de preu electròniques. 💰🖥 Només apropant el vostre smartphone, 📲 s'obre la fitxa complerta del producte al navegador. 🍷 🍾🍇 Us convidem a venir i fer la prova! 😉👍🏻🎉 • Contentos de anunciaros una de las últimas novedades de la vinoteca: 📢🗣⭐️💥la aplicación de la tecnología NFC a nuestras etiquetas de precio electrónicas. 💰🖥 Solo acercando vuestro smartphone, 📲se abre una ficha completa del producto en el navegador 🍷🍾🍇. ¡Os invitamos a venir y hacer la prueba!😉👍🏻🎉 • #vinsilicorsgrau #grauonline #enograu #etiqueteselectroniques #tecnologiaNFC #infoconsumidor

Una publicación compartida de Vins i Licors Grau (@grauonline) el



L’etiqueta informa al consumidor del nom del producte, preu, puntuació en el cas que sigui un vi (segons els crítics més importants Robert Parker o Guía Peñin), si disposa d’alguna oferta o la tipologia del vi: si és natural, ecològic, biodinàmic o vegà a través del logotip corresponent. 

L’avantatge principal d’aquestes etiquetes a més, és el sistema NFC que porta integrat. El consumidor té la possibilitat de disposar d’informació molt detallada directament al mòbil en el moment de la compra. L’usuari ha de tenir activada la opció NFC del dispositiu i apropar-lo a l’etiqueta, a continuació s’obre el navegador amb la fitxa completa del producte, que correspon a la informació que es pot trobar a GrauOnline.com.

En el darrer any, Vins i Licors Grau ha fet un pas més en innovació amb la introducció de noves tecnologies en el departament logístic i la vinoteca. Per una banda, ha posat a punt un magatzem robotitzat per a la preparació d’ampolles per unitats, fet que ha permès ser més eficients en les comandes online i el canal HORECA. Per altre banda, la implementació de la tecnologia NFC en les etiquetes de la vinoteca, ha facilitat al consumidor tenir tota la informació possible abans de la decisió de compra.

* NFC: Near Field Communication = comunicació de proximitat. Permet la connectivitat inalàmbrica segura entre dos dispositius amb el corresponent intercanvi de dades.

També us pot interessar

Imatge il·lustrativa
L’Oficina Espanyola de Patents i Marques n’ha prohibit el registre del logotip perquè el considera inconstitucional | Lovers Wine Elegance manté el logotip amb el llaç i hi incorpora un segell amb la paraula “censurat” sobre un fons groc
Rubén Pol, sommelier del restaurant Disfrutar
Rubén Pol, sommelier del restaurant Disfrutar | Francesc Guillamet
Sergi Cortés | 1 comentari
Parlem amb el Rubén Pol, sommelier del restaurant barceloní Disfrutar
Imatge il·lustrativa
Aprèn a fer el gintònic perfecte amb el sommelier Xavi Nolla | Us donem 5 consells per fer-vos el combinat de la mateixa manera que us el faria un professional

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
Joan Nebot
El primer vi català reconegut internacionalment entre els millors
D'esquerra a dreta, Rob Cullen, director comercial de Drinks International; Miquel Torres Maczassek, director general de Família Torres; i Christian Davis, editor de Drinks International.
D'esquerra a dreta, Rob Cullen, director comercial de Drinks International; Miquel Torres Maczassek, director general de Família Torres; i Christian Davis, editor de Drinks International.
Drinks International elabora un llistat de 50 marques a partir d’una enquesta a professionals del sector de 48 països en col·laboració amb Wine Intelligence | El celler familiar s’ha mantingut en aquesta posició durant nou anys i ocupa el segon lloc del rànquing mundial, després de Penfolds
Imatge il·lustrativa
Special Edition Costa Brava Brut Reserva 2014 i Torelló 225 Brut Nature són els primers escumosos Corpinnat del celler de l'Alt Penedès
Imatge il·lustrativa
Amb el lema «Els relats que mouen el món», Kosmopolis 2019 presenta al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona un programa que reuneix el millor planter d'autors per tractar alguns desafiaments de la literatura | Abadal col·labora amb els seus vins, que es podran degustar al llarg del festival.