'Implica't amb La Marató', la jornada solidària de la Família Torres, recull 10.300 € que destinarà a La Marató de TV3

La cinquena jornada solidària ha congregat mig miler de persones i ha comptat amb la col·laboració de més de 50 empreses i entitats locals

| 10/12/2018 a les 20:57h
Especial: PROPERES ACTIVITATS
Arxivat a: Actualitat, La Marató de TV3, Implica't amb La Marató, Família Torres
Imatge il·lustrativa

El passat dia 1 de desembre es va celebrar una jornada solidària a la seu de Família Torres a Vilafranca del Penedès. La finalitat de la Fundació Família Torres va ser col·laborar amb la Marató de TV3 d'enguany, tal com porta fent els darrers cinc anys. Un total de 10.300 € és la quantitat total que es va obtenir, fruit dels diners recaptats durant tot el dia, juntament amb l'aportació que va fer l'entitat. Aquests diners es destinaran en la seva totalitat a la investigació del càncer, que pel que fa als homes és la primera causa de mort, i la segona per a les dones a Catalunya.

Els participants van gaudir d’activitats enogastronòmiques diverses com degustacions de vins i platets, maridatges d’ibèrics, formatges o sushi, una activitat de tast a cegues o un dinar popular amb més d’un centenar de persones. També hi va haver actuacions de diferents entitats de Vilafranca, com l’Associació Gimnàstica Penedès, l’Escola Municipal de Música M. Dolors Calvet i l’Escola de Música de l’Alt Penedès, així com actuacions per part dels Xicots i dels Falcons de Vilafranca.

La jornada, amb el lema ‘Implica’t amb La Marató’, va aplegar més de 500 participants, 40 voluntaris, i més de 50 empreses i entitats de la comarca. Aquesta nova edició va tenir lloc a la històrica Nau Alfons XIII, situada al carrer Comerç de Vilafranca, que la Família Torres va construir el 1870 quan va fundar el negoci.

El bon temps va permetre fer activitats a l’aire lliure com les rutes en segway per la vinya. També es va poder gaudir de música, amb la col·laboració de la banda municipal i del grup Swing Vilafranca. Els més petits van tenir jocs i inflables, el taller Viu la Vinya amb la Fundació Mas Albornà i l’espectacle de titelles Sol de Lavit. Una xocolatada i un sorteig de premis entre tots els participants van posar punt i final a la jornada.

Com en edicions anteriors, la Fundació Familia Torres va doblar la recaptació aconseguida gràcies a la participació dels assistents i vol agrair la inestimable col·laboració dels voluntaris i de totes les entitats que, any rere any, contribueixen a l’èxit d’aquesta iniciativa solidària en benefici de La Marató de TV3.

També us pot interessar

Imatge il·lustrativa
L’Oficina Espanyola de Patents i Marques n’ha prohibit el registre del logotip perquè el considera inconstitucional | Lovers Wine Elegance manté el logotip amb el llaç i hi incorpora un segell amb la paraula “censurat” sobre un fons groc
Rubén Pol, sommelier del restaurant Disfrutar
Rubén Pol, sommelier del restaurant Disfrutar | Francesc Guillamet
Sergi Cortés | 1 comentari
Parlem amb el Rubén Pol, sommelier del restaurant barceloní Disfrutar
Imatge il·lustrativa
per Màrius Fuertes, enòleg

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
Joan Nebot
El primer vi català reconegut internacionalment entre els millors
Imatge il·lustrativa
Un any més, i ja en van cinc, torna el festival de l'Espluga de Francolí els dies 5, 6 i 7 d'abril | El festival combina la novel·la criminal (negra i policíaca) amb els vins de la DO Conca de Barberà | Aquest any inclou una conferència sobre Vi i Literatura, a càrrec dels autors de la Guia de Vins de Catalunya.
D'esquerra a dreta, Rob Cullen, director comercial de Drinks International; Miquel Torres Maczassek, director general de Família Torres; i Christian Davis, editor de Drinks International.
D'esquerra a dreta, Rob Cullen, director comercial de Drinks International; Miquel Torres Maczassek, director general de Família Torres; i Christian Davis, editor de Drinks International.
Drinks International elabora un llistat de 50 marques a partir d’una enquesta a professionals del sector de 48 països en col·laboració amb Wine Intelligence | El celler familiar s’ha mantingut en aquesta posició durant nou anys i ocupa el segon lloc del rànquing mundial, després de Penfolds
Imatge il·lustrativa
Special Edition Costa Brava Brut Reserva 2014 i Torelló 225 Brut Nature són els primers escumosos Corpinnat del celler de l'Alt Penedès