Campanya de nadal de freixenet

Celebra al teu ritme, la nova campanya de Freixenet

La companyia aposta pel talent jove per dirigir un anunci amb consumidors com a protagonistes isense les mítiques bombolles

El Grup Henkell & Co es converteix en "Henkell Freixenet"

| 29/11/2018 a les 15:14h
Especial: has de saber!
Arxivat a: Cellers, Freixenet
Celebra al teu ritme és la nova campanya presentada avui per Freixenet en un acte a les Caves Freixenet de Sant Sadurní d'Anoia. L'espot reflecteix l’àmplia diversitat de la societat i les diferents formes que tenim per celebrar els petits i grans moments al llarg de l'any.

La campanya té els consumidors com a protagonistes. Així, el grup cavista busca connectar amb el públic a través de quatre escenes que inclouen moments quotidians i festius, tan emocionals com aspiracionals, dirigits a diferents públics, des de gent gran als més joves.

Freixenet ha apostat pel talent jove i emergent comptant amb Virgil Ferragut, un director de 27 anys amb una prometedora trajectòria internacional. 

“Night and Day”  és el tema escollit per l'anunci, del compositor Cole Porter, cançó popularitzada per Frank Sinatra.



Pedro Ferrer, conseller delegat de Freixenet, explica: “Freixenet sempre ha exaltat la filosofia de celebració de la vida i des que el meu avi, Pedro Ferrer Bosch, iniciés la publicitat en la companyia, hi ha hagut diverses icones amb l'objectiu de ser una marca innovadora i internacional. El grup ha crescut i evolucionat durant aquests anys i la seva comunicació ha de fer-ho en paral·lel, transmetent una imatge global i alhora inclusiva, adaptant-se al context social actual”.

Per a Martina Obregón, chief marketing officer de Freixenet, “la publicitat sempre ha estat molt important per a Freixenet. Amb aquest anunci volem desestacionalizar el consum del cava i consolidar el posicionament internacional de la marca, així commaximitzar l'estil de vida mediterrani a través d'una campanya global”.

Virgil Ferragut ha afegit: “Per a aquest anunci hem volgut mantenir els senyals d'identitat de la marca, com són el color daurat, que ja és sinònim de Freixenet, o l'emblemàtic brindis, que ara passa a ser un animat brindis entre amics i familiars, més informal i vibrant”.

L'espot s'estrenarà a la televisió el diumenge 9 de desembre i a partir d'avui es podrà veure a través dels canals digitals de Freixenet. La campanya, que compta amb la presència dels caves més universals de la marca, com són Carta Nevada i Cordón Negro, ha estat ideada per l'agència Lovebite de la mà de les seves directores creatives Kirsa Plewnia i Denise Rubin, amb Virgil Ferragut com a realitzador i la producció de Lee Films i Cósmico.

També us pot interessar

Carn a la brasa acabada al forn de carbó Josper del restaurant Maison Carne
Carn a la brasa acabada al forn de carbó Josper del restaurant Maison Carne
Lourdes López | 1 comentari
Brases, fumats i molta paciència. Fer la barbacoa a casa és complicat. En aquests restaurants de Barcelona menjareu carns, peixos i vegetals a la brasa. Sereu feliços i esmolareu l'escuradents
Imatge il·lustrativa
Isabelle Kliger, escriptora de viatges, cultura i menjar de la revista Forbes, proposa 12 vins catalans per les festes.
Imatge il·lustrativa
La Guia de Vins de Catalunya publica els millors vins d'aquesta edició 2021

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

 

 
Imatge il·lustrativa
El celler reafirma així la seva aposta pels Grans Reserves ecològics | Singular amplia la gamma dels monovarietals com Milesimé, Milesimé Rosé i Blanc de Noirs
Cucs de la farina
Cucs de la farina | Europa Press
La UE té set mesos per confirmar l'arribada dels cucs de la farina als supermercats
Imatge il·lustrativa
Via Edetana Blanc 2019 és un vi elaborat amb un 70% de garnatxa blanca procedent de vinyes de més de 40 anys i un 30% de viognier | El vi surt al mercat a un preu de PVP: 12,00 €