Celebra al teu ritme és la nova campanya presentada avui per Freixenet en un acte a les Caves Freixenet de Sant Sadurní d'Anoia. L'espot reflecteix l’àmplia diversitat de la societat i les diferents formes que tenim per celebrar els petits i grans moments al llarg de l'any.
La campanya té els consumidors com a protagonistes. Així, el grup cavista busca connectar amb el públic a través de quatre escenes que inclouen moments quotidians i festius, tan emocionals com aspiracionals, dirigits a diferents públics, des de gent gran als més joves.
Freixenet ha apostat pel talent jove i emergent comptant amb Virgil Ferragut, un director de 27 anys amb una prometedora trajectòria internacional.
“Night and Day” és el tema escollit per l'anunci, del compositor Cole Porter, cançó popularitzada per Frank Sinatra.
Pedro Ferrer, conseller delegat de Freixenet, explica: “Freixenet sempre ha exaltat la filosofia de celebració de la vida i des que el meu avi, Pedro Ferrer Bosch, iniciés la publicitat en la companyia, hi ha hagut diverses icones amb l'objectiu de ser una marca innovadora i internacional. El grup ha crescut i evolucionat durant aquests anys i la seva comunicació ha de fer-ho en paral·lel, transmetent una imatge global i alhora inclusiva, adaptant-se al context social actual”.
Per a Martina Obregón, chief marketing officer de Freixenet, “la publicitat sempre ha estat molt important per a Freixenet. Amb aquest anunci volem desestacionalizar el consum del cava i consolidar el posicionament internacional de la marca, així commaximitzar l'estil de vida mediterrani a través d'una campanya global”.
Virgil Ferragut ha afegit: “Per a aquest anunci hem volgut mantenir els senyals d'identitat de la marca, com són el color daurat, que ja és sinònim de Freixenet, o l'emblemàtic brindis, que ara passa a ser un animat brindis entre amics i familiars, més informal i vibrant”.
L'espot s'estrenarà a la televisió el diumenge 9 de desembre i a partir d'avui es podrà veure a través dels canals digitals de Freixenet. La campanya, que compta amb la presència dels caves més universals de la marca, com són Carta Nevada i Cordón Negro, ha estat ideada per l'agència Lovebite de la mà de les seves directores creatives Kirsa Plewnia i Denise Rubin, amb Virgil Ferragut com a realitzador i la producció de Lee Films i Cósmico.