Campanya de nadal de freixenet

Celebra al teu ritme, la nova campanya de Freixenet

La companyia aposta pel talent jove per dirigir un anunci amb consumidors com a protagonistes isense les mítiques bombolles

El Grup Henkell & Co es converteix en "Henkell Freixenet"

| 29/11/2018 a les 15:14h
Especial: has de saber!
Arxivat a: Cellers, Freixenet
Celebra al teu ritme és la nova campanya presentada avui per Freixenet en un acte a les Caves Freixenet de Sant Sadurní d'Anoia. L'espot reflecteix l’àmplia diversitat de la societat i les diferents formes que tenim per celebrar els petits i grans moments al llarg de l'any.

La campanya té els consumidors com a protagonistes. Així, el grup cavista busca connectar amb el públic a través de quatre escenes que inclouen moments quotidians i festius, tan emocionals com aspiracionals, dirigits a diferents públics, des de gent gran als més joves.

Freixenet ha apostat pel talent jove i emergent comptant amb Virgil Ferragut, un director de 27 anys amb una prometedora trajectòria internacional. 

“Night and Day”  és el tema escollit per l'anunci, del compositor Cole Porter, cançó popularitzada per Frank Sinatra.



Pedro Ferrer, conseller delegat de Freixenet, explica: “Freixenet sempre ha exaltat la filosofia de celebració de la vida i des que el meu avi, Pedro Ferrer Bosch, iniciés la publicitat en la companyia, hi ha hagut diverses icones amb l'objectiu de ser una marca innovadora i internacional. El grup ha crescut i evolucionat durant aquests anys i la seva comunicació ha de fer-ho en paral·lel, transmetent una imatge global i alhora inclusiva, adaptant-se al context social actual”.

Per a Martina Obregón, chief marketing officer de Freixenet, “la publicitat sempre ha estat molt important per a Freixenet. Amb aquest anunci volem desestacionalizar el consum del cava i consolidar el posicionament internacional de la marca, així commaximitzar l'estil de vida mediterrani a través d'una campanya global”.

Virgil Ferragut ha afegit: “Per a aquest anunci hem volgut mantenir els senyals d'identitat de la marca, com són el color daurat, que ja és sinònim de Freixenet, o l'emblemàtic brindis, que ara passa a ser un animat brindis entre amics i familiars, més informal i vibrant”.

L'espot s'estrenarà a la televisió el diumenge 9 de desembre i a partir d'avui es podrà veure a través dels canals digitals de Freixenet. La campanya, que compta amb la presència dels caves més universals de la marca, com són Carta Nevada i Cordón Negro, ha estat ideada per l'agència Lovebite de la mà de les seves directores creatives Kirsa Plewnia i Denise Rubin, amb Virgil Ferragut com a realitzador i la producció de Lee Films i Cósmico.

També us pot interessar

Imatge il·lustrativa
L’Oficina Espanyola de Patents i Marques n’ha prohibit el registre del logotip perquè el considera inconstitucional | Lovers Wine Elegance manté el logotip amb el llaç i hi incorpora un segell amb la paraula “censurat” sobre un fons groc
Imatge il·lustrativa
Es pot gaudir del cava sense entendre-hi? Sí… però segurament menys | Fermentacions, bombolla, conservació... En el cas del cava, més coneixement també és més plaer.
Imatge il·lustrativa
Ramon Francàs
La mini casa s'ha instal·lat al celler Artcava, a Avinyonet del Penedès | Els promotors volen instal·lar-ne una a cada DO vitivinícola catalana | Passar-hi una nit s’ofereix per 129 euros, sense televisió, WiFi ni cortines

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
Grans Muralles 2010, un dels vins més emblemàtics de la família Torres, ha obtingut la màxima distinció al Concurs Internacional de Vins Bacchus | El Concurs ha celebrat la seva 15a edició aquesta setmana a Madrid en un tast a cegues amb 85 professionals vinícoles de rellevància mundial.
Imatge il·lustrativa
Ramon Francàs
Presentem 24 novetats de vins tranquils d'aquest 2018, d'entre 6 i 150 euros | La propera setmana publicarem 24 novetats d'escumosos perquè aneu escollint els candidats a formar part de les taules nadalenques
Imatge il·lustrativa
Jordi Bes
​Un projecte per instal·lar 30 nous molins a la comarca fa témer que l'aposta pel vi i l'enoturisme es vegi afectada
Imatge il·lustrativa
El celler Alemany & Corrio, que elabora aquest vi des del 2014, destina íntegrament els beneficis a un projecte pioner en la cura del càncer de l’Institut Oncològic de l’Hospital Universitari Vall d'Hebron | Els resultats obtinguts a la investigació tindran un paper crucial per a la cura del càncer a través de l’augment dels limfòcits dels pacients