Campanya de nadal de freixenet

Celebra al teu ritme, la nova campanya de Freixenet

La companyia aposta pel talent jove per dirigir un anunci amb consumidors com a protagonistes isense les mítiques bombolles

El Grup Henkell & Co es converteix en "Henkell Freixenet"

| 29/11/2018 a les 15:14h
Especial: has de saber!
Arxivat a: Cellers, Freixenet
Celebra al teu ritme és la nova campanya presentada avui per Freixenet en un acte a les Caves Freixenet de Sant Sadurní d'Anoia. L'espot reflecteix l’àmplia diversitat de la societat i les diferents formes que tenim per celebrar els petits i grans moments al llarg de l'any.

La campanya té els consumidors com a protagonistes. Així, el grup cavista busca connectar amb el públic a través de quatre escenes que inclouen moments quotidians i festius, tan emocionals com aspiracionals, dirigits a diferents públics, des de gent gran als més joves.

Freixenet ha apostat pel talent jove i emergent comptant amb Virgil Ferragut, un director de 27 anys amb una prometedora trajectòria internacional. 

“Night and Day”  és el tema escollit per l'anunci, del compositor Cole Porter, cançó popularitzada per Frank Sinatra.



Pedro Ferrer, conseller delegat de Freixenet, explica: “Freixenet sempre ha exaltat la filosofia de celebració de la vida i des que el meu avi, Pedro Ferrer Bosch, iniciés la publicitat en la companyia, hi ha hagut diverses icones amb l'objectiu de ser una marca innovadora i internacional. El grup ha crescut i evolucionat durant aquests anys i la seva comunicació ha de fer-ho en paral·lel, transmetent una imatge global i alhora inclusiva, adaptant-se al context social actual”.

Per a Martina Obregón, chief marketing officer de Freixenet, “la publicitat sempre ha estat molt important per a Freixenet. Amb aquest anunci volem desestacionalizar el consum del cava i consolidar el posicionament internacional de la marca, així commaximitzar l'estil de vida mediterrani a través d'una campanya global”.

Virgil Ferragut ha afegit: “Per a aquest anunci hem volgut mantenir els senyals d'identitat de la marca, com són el color daurat, que ja és sinònim de Freixenet, o l'emblemàtic brindis, que ara passa a ser un animat brindis entre amics i familiars, més informal i vibrant”.

L'espot s'estrenarà a la televisió el diumenge 9 de desembre i a partir d'avui es podrà veure a través dels canals digitals de Freixenet. La campanya, que compta amb la presència dels caves més universals de la marca, com són Carta Nevada i Cordón Negro, ha estat ideada per l'agència Lovebite de la mà de les seves directores creatives Kirsa Plewnia i Denise Rubin, amb Virgil Ferragut com a realitzador i la producció de Lee Films i Cósmico.

També us pot interessar

Imatge il·lustrativa
L’Oficina Espanyola de Patents i Marques n’ha prohibit el registre del logotip perquè el considera inconstitucional | Lovers Wine Elegance manté el logotip amb el llaç i hi incorpora un segell amb la paraula “censurat” sobre un fons groc
Rubén Pol, sommelier del restaurant Disfrutar
Rubén Pol, sommelier del restaurant Disfrutar | Francesc Guillamet
Sergi Cortés | 1 comentari
Parlem amb el Rubén Pol, sommelier del restaurant barceloní Disfrutar
Imatge il·lustrativa
per Màrius Fuertes, enòleg

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
«Somiadors, és l'aposta dels enòlegs de Torres a l'Empordà i correspon al quart vi de la col·lecció 7 Magnífics. L'essència de la carinyena vella amb una justa aportació de la garnatxa per fer-lo més plaent en boca»
Imatge il·lustrativa
El restaurant Enoteca de Paco Pérez va ser l'escenari de la presentació de les noves anyades dels gran vins de Família Torres | Milmanda, Mas la Plana, Reserva Real, Gran Muralles i Perpetual
La consellera d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat de Catalunya, Teresa Jordà
La consellera d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat de Catalunya, Teresa Jordà | Iñigo Somovilla
Sergi Cortés
La La consellera d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat de Catalunya, inaugura el centenari i dóna el tret de sortida a tota una sèrie d'activitats per aquest 2019 | Segons Jordà "el republicanisme té una de les seves bases en els ateneus i en el cooperativisme, i el cooperativisme crea llocs de treball, no deslocalitza a les persones,i redistribueix millor els recursos"
Imatge il·lustrativa
Xavi Nolla, Clara Isamat o Joan Lluís Gómez seran alguns dels ponents catalans que es podran veure des d'avui fins dimecres