
Henkell & Co Sektkellerei i Freixenet S.A. marquen la seva cooperació amb un nou nom i un logo conjunt per a la societat holding, l'antic Grup Henkell & Co. Freixenet S.A. manté el seu nom i logo. Els canvis seran efectius a partir l'1 de gener de el 2019.
L'aliança hispano-alemanya permetrà a Henkell i Freixenet desenvolupar nous mercats i canals de distribució. Freixenet és la marca líder internacional de vins escumosos amb posicions fortes en molts mercats i vendes en 140 països. Al mercat espanyol acaba de treure un Prosecco per arribar als públics més joves. El Grup Henkell, per la seva banda, té un ampli catàleg d'escumosos, amb posicions de lideratge en multitud de països, incloent marques com Mionetto, el Prosecco més venut al món.
Les operacions conjuntes de Henkell & Co i Freixenet als EUA i al Regne Unit començaran 2019 com "Freixenet Mionetto" i "Freixenet Copestick", respectivament.
El 2017, les vendes del Grup Henkell & Co van ascendir a 702 milions d'euros, mentre que Freixenet S.A. va generar 535 milions d'euros en el passat exercici. Juntes, les empreses donen feina a 4.000 persones a tot el món.