​Tradició, prestigi i territori, protagonistes de la nova campanya televisiva de la DO Penedès

Els valors que defineixen la nova imatge de la DO Penedès, presents en el nou espot per a TV3 per aquesta campanya de Nadal 2018

La DO Penedès reivindica els seus vins negres a Barcelona

| 19/11/2018 a les 22:35h
Arxivat a: Denominacions d'Origen, DO Penedès, Campanya de promoció

30 segons en què el passat, el present i el futur s’uneixen per mostrar la personalitat i el caràcter de la DO Penedès. Amb aquest precepte es defineix el darrer espot de la DO Penedès, que s’emetrà fins a finals de desembre per TV3. L’anunci és el resultat de les noves línies estratègiques que la denominació d’origen va presentar a l’inici d’aquest any basades en la potenciació de la tradició i la història vitivinícola que defineix aquest territori, juntament amb el prestigi de què gaudeixen els seus vins dins del panorama nacional i internacional. D’estil preciosista, l’espot es basa en imatges, on es mostra el seu fort caràcter vitivinícola.

Una campanya en hora punta

L’espot de la DO Penedès es podrà veure per TV3 i el 324 del 19 de novembre fins el 23 de desembre, en programes de màxima audiència com El Forester, APM, Zona Zàping, Sense Ficció o els Telenotícies, entre d’altres.


 2.700 anys d’història dedicats al cultiu de la vinya

Amb aquest anunci, la DO Penedès suma una acció més en un dels principals objectius marcats en els darrers mesos: donar a conèixer el patrimoni històric del Penedès, on la vinya i el vi són els protagonistes. Aquesta tradició vitivinícola lliga estretament amb la innovació dels cellers que conformen la DO Penedès i el reconeixement que han assolit els seus vins. Tots aquests elements, es transmeten a través d’imatges basades en paisatges de vinya, amb primers plans del cicle vegetatiu del cep, o feines vitivinícoles com la verema o el bastonejament (batonnage). Una successió d’elements visuals en què els canvis de ritme de les imatges juguen amb la música.

També us pot interessar

Imatge il·lustrativa
L’Oficina Espanyola de Patents i Marques n’ha prohibit el registre del logotip perquè el considera inconstitucional | Lovers Wine Elegance manté el logotip amb el llaç i hi incorpora un segell amb la paraula “censurat” sobre un fons groc
Rubén Pol, sommelier del restaurant Disfrutar
Rubén Pol, sommelier del restaurant Disfrutar | Francesc Guillamet
Sergi Cortés | 1 comentari
Parlem amb el Rubén Pol, sommelier del restaurant barceloní Disfrutar
Imatge il·lustrativa
per Màrius Fuertes, enòleg

COMENTARIS

VINS ORIGINALS
Manuel Duran, 22/11/2018 a les 10:13
+0
-0
Per que els formatges catalans tenen personalitat propia mentre molts vins de Denominacions de Origen catalanes son vins afrancesats? Això els ha desprestigiat...

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
Salmos 2016 de Família Torres obté el Priorat Trophy del certamen | El jurat està format per 400 experts de vi de 38 països, entre ells Masters of wine
Imatge il·lustrativa
Sergi Cortés
El projecte, amb una primera onada de 1000 entrevistes a consumidors, ha estat possible gràcies al patrocini de 6 denominacions d’origen catalanes | El Baròmetre aporta indicadors estadístics per conèixer què pensa el consumidor i poder actuar estratègicament amb accions encertades
Imatge il·lustrativa
El Celler Masroig potencia l’enoturisme de la zona i es manté com a referent del món del vi | L’ampolla de Vi Novell es vendrà a un preu inferior exclusivament aquell dia
Andrew Ashurst, director de Wine Aspects
Andrew Ashurst, director de Wine Aspects
Wine Aspects arrenca el 23 d'octubre una sèrie de tasts benèfics dedicats a les 12 Denominacions d'Origen de vi catalanes