novetats

Freixenet comercialitza el seu primer prosecco al mercat espanyol amb la intenció d'arribar a nous públics

La companyia inicia la comercialització del nou producte de categoria Premium amb el qual pretén arribar a nous públics i, especialment, al consumidor jove

 Aquest nou vi amplia la quota de mercat del vi escumós, enfortint tota la categoria

Javier Pagès, de Codorníu, agafa el relleu de Pere Bonet al Consell Regulador del Cava

| 29/10/2018 a les 21:38h
Arxivat a: Vins, Escumosos, Prosecco, Freixenet
Freixenet llança al mercat espanyol el Freixenet Prosecco. L'entrada de l'empresa en aquest sector de ràpid creixement és una resposta a l'enorme demanda d'aquest popular vi per part del consumidor, i reflecteix la seva forta aposta per consolidar-se com el líder mundial dels escumosos.

Freixenet Prosecco és un producte fresc, lleuger i modern de categoria Premium, elaborat amb els millors raïms glera de la regió italiana de Véneto. Amb aquest vi, la companyia amplia la seva experiència en el sector per arribar a nous públics i atreure al consumidor més jove i als mil·lennistes amb la finalitat d'apropar-los al món dels escumosos.

En aquest sentit, aquest producte és un vi escumós que ajudarà a dinamitzar el mercat espanyol després de la seva provat èxit des del llançament l'any 2017 i la seva posterior comercialització al Regne Unit, Finlàndia, Suècia, Brasil i Canadà. En el primer any del seu llançament, Freixenet Prosecco va registrar unes vendes d'1,7 milions d'ampolles.

Al mateix temps que a Espanya, Freixenet Prosecco iniciarà la seva comercialització aquesta tardor a Estats Units i Japó, que són mercats on la companyia té un reconeixement de marca destacat i disposa d'àmplies oportunitats de creixement. Per això, Freixenet Prosecco suposa la nova aposta per la innovació, el lideratge i la internacionalització del grup capdavanter mundial en escumosos.

Amb una tendència a l'alça que es mantindrà en els propers anys, aquest vi prosecco està considerat el producte motor de la categoria de vins escumosos a tot el món que ajudarà a dinamitzar el mercat i a impulsar el consum del Cava, ja que ambdues begudes són complementàries. Prova d'això és el bon comportament de Regne Unit, considerat el primer mercat per Freixenet Prosecco, en el qual el volum d'aquesta beguda ha estat incremental al de Freixenet Cava. Per la seva banda, a Finlàndia, en 2017 Freixenet va aconseguir ser la primera marca espanyola en vins escumosos i la número u de prosecco; el que va suposar un creixement del 23% de Grup Freixenet.

Freixenet Prosecco amplia l'oferta de la companyia que també iniciarà la  comercialització del nou escumós Freixenet Italian Rosé, una deliciosa combinació dels millors raïms de glera i pinot noir que es cullen a Itàlia i el converteixen en un vi per gaudir sol o com un refrescant maridatge amb qualsevol menjar.

En aquest sentit, les diferents modalitats de vi escumós conviuran al mercat ja que tenen diverses característiques i van dirigits a segments diferents. L'estratègia de Freixenet permet complementar uns productes amb uns altres adaptant-se a les necessitats dels consumidors.

En paraules de Pedro Ferrer, conseller delegat de Freixenet, “com a líders del mercat de vi escumós, el nostre repte és seguir innovant per competir en les grans lligues a nivell mundial. Amb l'arribada i gradual internacionalització de Freixenet Prosecco, contribuirem també a l'impuls de tota la categoria de vi escumós. El prosecco és una oportunitat per al cava”.

El procés d'elaboració

Per a l'elaboració de Freixenet Prosecco, el raïm sencer és pressionat i el most comença un procés de lenta fermentació en fred, per així conservar millor les delicades aromes i el frescor del raïm. A continuació, la segona fermentació té lloc en dipòsits d'acer inoxidable pressuritzats a temperatura controlada per tal que, unes setmanes més tard, obtenir un escumós de color groc amb viva efervescència i aromes fresques a cítrics, pomes i flors.

Aquest escumós, que en el paladar és net i fresc amb notes de llimona madura, poma verda i aranja, arriba al mercat a un preu que oscil·larà entre els 10€ i els 12€. 

També us pot interessar

Imatge il·lustrativa
L’Oficina Espanyola de Patents i Marques n’ha prohibit el registre del logotip perquè el considera inconstitucional | Lovers Wine Elegance manté el logotip amb el llaç i hi incorpora un segell amb la paraula “censurat” sobre un fons groc
Imatge il·lustrativa
Aprèn a fer el gintònic perfecte amb el sommelier Xavi Nolla | Us donem 5 consells per fer-vos el combinat de la mateixa manera que us el faria un professional
Imatge il·lustrativa
per Màrius Fuertes, enòleg

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
Joan Nebot
El primer vi català reconegut internacionalment entre els millors
D'esquerra a dreta, Rob Cullen, director comercial de Drinks International; Miquel Torres Maczassek, director general de Família Torres; i Christian Davis, editor de Drinks International.
D'esquerra a dreta, Rob Cullen, director comercial de Drinks International; Miquel Torres Maczassek, director general de Família Torres; i Christian Davis, editor de Drinks International.
Drinks International elabora un llistat de 50 marques a partir d’una enquesta a professionals del sector de 48 països en col·laboració amb Wine Intelligence | El celler familiar s’ha mantingut en aquesta posició durant nou anys i ocupa el segon lloc del rànquing mundial, després de Penfolds
Imatge il·lustrativa
Special Edition Costa Brava Brut Reserva 2014 i Torelló 225 Brut Nature són els primers escumosos Corpinnat del celler de l'Alt Penedès
Imatge il·lustrativa
Amb el lema «Els relats que mouen el món», Kosmopolis 2019 presenta al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona un programa que reuneix el millor planter d'autors per tractar alguns desafiaments de la literatura | Abadal col·labora amb els seus vins, que es podran degustar al llarg del festival.