"Som Montsant. Fem Montsant", la nova campanya de la DO Montsant que posa cara als seus cellers

L’objectiu de la campanya és donar visibilitat a les persones que hi ha darrere la DO Montsant

| 08/10/2018 a les 11:29h
Arxivat a: Denominacions d'Origen, Som Montsant. Fem Montsant, Cellers, DO Montsant

Som Montsant. Fem Montsant és el nom de la nova campanya de la Denominació d’Origen Montsant. L’objectiu de la campanya és donar visibilitat a les persones que hi ha darrere la DO Montsant, aquells homes i dones que amb els seus cellers i la seva feina donen vida a la DO i la doten de sentit i prestigi.

La campanya arrenca amb Ramon Masip, propietari del Celler Cairats, situat a la zona sud de la DO Montsant. Un home que va tenir una vida professional que res tenia a veure amb el món del vi, fins que l’any 2010 va decidir tornar a les arrels i emprendre aquest projecte familiar, amb passió pel territori, però amb vocació internacional.

Donar visibilitat a històries com les de Masip és el veritable objectiu que la DO Montsant persegueix amb aquesta campanya. La DO Montsant s’ha caracteritzat en els darrers anys per ser una de les denominacions d’origen més professionalitzades amb la realització dels diferents estudis portats a terme -i encara en marxa- en pro de l’autoconeixement, com són els estudis de zonificació i caracterització de les seves garnatxes i carinyenes. Ara, amb aquesta nova campanya digital, la DO busca transmetre el seu costat més humà, donant visibilitat als viticultors, propietaris de cellers, enòlegs, socis de cooperatives... En definitiva, a tots aquells que fan gran la DO i que, a vegades, queden en un segon pla i no tenen tot el reconeixement que mereixen.

Amb aquesta campanya, la DO Montsant busca també continuar apropant-se al públic local, un dels mercats més valorats per la DO gràcies a la proximitat i la importància d’establir lligams amb ell amb l’objectiu de revaloritzar el producte local i de qualitat.

També us pot interessar

Imatge il·lustrativa
L’Oficina Espanyola de Patents i Marques n’ha prohibit el registre del logotip perquè el considera inconstitucional | Lovers Wine Elegance manté el logotip amb el llaç i hi incorpora un segell amb la paraula “censurat” sobre un fons groc
Rubén Pol, sommelier del restaurant Disfrutar
Rubén Pol, sommelier del restaurant Disfrutar | Francesc Guillamet
Sergi Cortés | 1 comentari
Parlem amb el Rubén Pol, sommelier del restaurant barceloní Disfrutar
Imatge il·lustrativa
Aprèn a fer el gintònic perfecte amb el sommelier Xavi Nolla | Us donem 5 consells per fer-vos el combinat de la mateixa manera que us el faria un professional

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
«Somiadors, és l'aposta dels enòlegs de Torres a l'Empordà i correspon al quart vi de la col·lecció 7 Magnífics. L'essència de la carinyena vella amb una justa aportació de la garnatxa per fer-lo més plaent en boca»
Imatge il·lustrativa
El Passeig de Gràcia concentrarà el talent culinari de xefs com Martín Berasategui, Carme Ruscalleda, Nandu Jubany, Carles Gaig, Aurelio Morales y Joel Castanyé, entre d’altres | Estrella Damm, Familia Torres, Juvé & Camps, Royal Bliss i Renfe s’uneixen a Passeig de Gourmets
Joan Nebot proposant un vi a la nova secció de Cupatges Els Vins de la Setmana
Joan Nebot proposant un vi a la nova secció de Cupatges Els Vins de la Setmana
Sergi Cortés
El Joan Nebot ens proposa el vi rosat Lola Bel de Vinyes del Convent
Imatge il·lustrativa
La línia Vallmajor estrena etiquetes amb una imatge més moderna