La DO Terra Alta llença una nova campanya amb una imatge fresca i moderna

Aquesta campanya continua el camí emprès en els darrers anys cap a un rejoveniment de la seva imatge i contacte permanent amb els consumidors

| 03/10/2018 a les 11:56h
Arxivat a: Denominacions d'Origen, DO Terra Alta, garnatxa blanca, campanya de promoció

La Denominació d’Origen Terra Alta llença una nova campanya d’imatge amb vocació renovadora i amb l’objectiu d’apropar-se als consumidors, entesos o no, que gaudeixen amb una copa de bon vi.

La nova imatge busca mostrar el món del vi des d’un punt de vista divertit, planer i, fins i tot, amb un cert toc entremaliat. Fugint de tecnicismes i presentant la garnatxa blanca de la DO Terra Alta com a l’acompanyament perfecte per a aquells dies en què tot sembla sortir malament. La Garnatxa blanca de la DO Terra Alta com a ‘ingredient secret’ per a millorar el nostre dia a dia.

Amb aquesta nova campanya, fresca i moderna, la DO Terra Alta, una de les denominacions d’origen històriques de Catalunya, continua el camí emprès en els darrers anys cap a un rejoveniment de la seva imatge i contacte permanent amb els consumidors, i que l’ha portat a ser considerada una de les DO amb més projecció de futur.  

Un pas més cap a la màxima notorietat

La designació de la DO Terra Alta com a seu del concurs internacional Grenaches du Monde, celebrat el passat mes d’abril, va suposar tot un repte al mateix temps que una gran oportunitat per fer un pas endavant. La DO Terra Alta va ser mostrada al món com a màxima representant de la Garnatxa blanca, la seva varietat emblema, fixant-la en l’imaginari col·lectiu com a tal.

En aquest moment en què la DO Terra Alta ha fet un salt important pel que fa al coneixement i posada valor dels seus vins, el nou repte és continuar sent propera al públic. Campanyes com #fansDOTerraAlta, que continua amb vida pròpia dos anys després d’haver arrencat a les xarxes socials, són el millor termòmetre de la bona salut de la qual gaudeix la DO Terra Alta i un bon impuls per seguir reforçant la relació amb el consumidor final.

 

També us pot interessar

Imatge il·lustrativa
L’Oficina Espanyola de Patents i Marques n’ha prohibit el registre del logotip perquè el considera inconstitucional | Lovers Wine Elegance manté el logotip amb el llaç i hi incorpora un segell amb la paraula “censurat” sobre un fons groc
Imatge il·lustrativa
Es pot gaudir del cava sense entendre-hi? Sí… però segurament menys | Fermentacions, bombolla, conservació... En el cas del cava, més coneixement també és més plaer.
Imatge il·lustrativa
Ramon Francàs
La mini casa s'ha instal·lat al celler Artcava, a Avinyonet del Penedès | Els promotors volen instal·lar-ne una a cada DO vitivinícola catalana | Passar-hi una nit s’ofereix per 129 euros, sense televisió, WiFi ni cortines

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
Grans Muralles 2010, un dels vins més emblemàtics de la família Torres, ha obtingut la màxima distinció al Concurs Internacional de Vins Bacchus | El Concurs ha celebrat la seva 15a edició aquesta setmana a Madrid en un tast a cegues amb 85 professionals vinícoles de rellevància mundial.
Imatge il·lustrativa
Sergi Cortés
Fins el proper 3 de novembre, al restaurant l'Enoteca del xef Paco Pérez, es podrà degustar un menú homenatge a la varietat Garnatxa | El menú ha estat creat entre el restaurant i el propietari de Vinyes Domènech, Joan Ignasi Domènech
Imatge il·lustrativa
La collita se situaria en 31.800 tones, inferior a l’any passat però lleugerament superior a una campanya mitjana | Les xifres són provisionals, depenent de les pluges de l’octubre i dels rendiments de l’oli
Imatge il·lustrativa
Fins al 27 d’octubre es mantindrà oberta la possibilitat d’inscriure’s en aquesta iniciativa que enguany augmenta els premis per als participants