La DO Terra Alta llença una nova campanya amb una imatge fresca i moderna

Aquesta campanya continua el camí emprès en els darrers anys cap a un rejoveniment de la seva imatge i contacte permanent amb els consumidors

| 03/10/2018 a les 11:56h
Arxivat a: Denominacions d'Origen, DO Terra Alta, garnatxa blanca, campanya de promoció

La Denominació d’Origen Terra Alta llença una nova campanya d’imatge amb vocació renovadora i amb l’objectiu d’apropar-se als consumidors, entesos o no, que gaudeixen amb una copa de bon vi.

La nova imatge busca mostrar el món del vi des d’un punt de vista divertit, planer i, fins i tot, amb un cert toc entremaliat. Fugint de tecnicismes i presentant la garnatxa blanca de la DO Terra Alta com a l’acompanyament perfecte per a aquells dies en què tot sembla sortir malament. La Garnatxa blanca de la DO Terra Alta com a ‘ingredient secret’ per a millorar el nostre dia a dia.

Amb aquesta nova campanya, fresca i moderna, la DO Terra Alta, una de les denominacions d’origen històriques de Catalunya, continua el camí emprès en els darrers anys cap a un rejoveniment de la seva imatge i contacte permanent amb els consumidors, i que l’ha portat a ser considerada una de les DO amb més projecció de futur.  

Un pas més cap a la màxima notorietat

La designació de la DO Terra Alta com a seu del concurs internacional Grenaches du Monde, celebrat el passat mes d’abril, va suposar tot un repte al mateix temps que una gran oportunitat per fer un pas endavant. La DO Terra Alta va ser mostrada al món com a màxima representant de la Garnatxa blanca, la seva varietat emblema, fixant-la en l’imaginari col·lectiu com a tal.

En aquest moment en què la DO Terra Alta ha fet un salt important pel que fa al coneixement i posada valor dels seus vins, el nou repte és continuar sent propera al públic. Campanyes com #fansDOTerraAlta, que continua amb vida pròpia dos anys després d’haver arrencat a les xarxes socials, són el millor termòmetre de la bona salut de la qual gaudeix la DO Terra Alta i un bon impuls per seguir reforçant la relació amb el consumidor final.

 

També us pot interessar

Imatge il·lustrativa
L’Oficina Espanyola de Patents i Marques n’ha prohibit el registre del logotip perquè el considera inconstitucional | Lovers Wine Elegance manté el logotip amb el llaç i hi incorpora un segell amb la paraula “censurat” sobre un fons groc
Rubén Pol, sommelier del restaurant Disfrutar
Rubén Pol, sommelier del restaurant Disfrutar | Francesc Guillamet
Sergi Cortés | 1 comentari
Parlem amb el Rubén Pol, sommelier del restaurant barceloní Disfrutar
Imatge il·lustrativa
Aprèn a fer el gintònic perfecte amb el sommelier Xavi Nolla | Us donem 5 consells per fer-vos el combinat de la mateixa manera que us el faria un professional

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
«Somiadors, és l'aposta dels enòlegs de Torres a l'Empordà i correspon al quart vi de la col·lecció 7 Magnífics. L'essència de la carinyena vella amb una justa aportació de la garnatxa per fer-lo més plaent en boca»
Imatge il·lustrativa
El restaurant Enoteca de Paco Pérez va ser l'escenari de la presentació de les noves anyades dels gran vins de Família Torres | Milmanda, Mas la Plana, Reserva Real, Gran Muralles i Perpetual
La consellera d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat de Catalunya, Teresa Jordà
La consellera d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat de Catalunya, Teresa Jordà | Iñigo Somovilla
Sergi Cortés
La La consellera d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat de Catalunya, inaugura el centenari i dóna el tret de sortida a tota una sèrie d'activitats per aquest 2019 | Segons Jordà "el republicanisme té una de les seves bases en els ateneus i en el cooperativisme, i el cooperativisme crea llocs de treball, no deslocalitza a les persones,i redistribueix millor els recursos"
Imatge il·lustrativa
Joan Nebot
El Joan Nebot tasta el Cava Portell La Parellada, de la Cooperativa Vinícola de Sarral