La DO Terra Alta llença una nova campanya amb una imatge fresca i moderna

Aquesta campanya continua el camí emprès en els darrers anys cap a un rejoveniment de la seva imatge i contacte permanent amb els consumidors

| 03/10/2018 a les 11:56h
Arxivat a: Denominacions d'Origen, DO Terra Alta, garnatxa blanca, campanya de promoció

La Denominació d’Origen Terra Alta llença una nova campanya d’imatge amb vocació renovadora i amb l’objectiu d’apropar-se als consumidors, entesos o no, que gaudeixen amb una copa de bon vi.

La nova imatge busca mostrar el món del vi des d’un punt de vista divertit, planer i, fins i tot, amb un cert toc entremaliat. Fugint de tecnicismes i presentant la garnatxa blanca de la DO Terra Alta com a l’acompanyament perfecte per a aquells dies en què tot sembla sortir malament. La Garnatxa blanca de la DO Terra Alta com a ‘ingredient secret’ per a millorar el nostre dia a dia.

Amb aquesta nova campanya, fresca i moderna, la DO Terra Alta, una de les denominacions d’origen històriques de Catalunya, continua el camí emprès en els darrers anys cap a un rejoveniment de la seva imatge i contacte permanent amb els consumidors, i que l’ha portat a ser considerada una de les DO amb més projecció de futur.  

Un pas més cap a la màxima notorietat

La designació de la DO Terra Alta com a seu del concurs internacional Grenaches du Monde, celebrat el passat mes d’abril, va suposar tot un repte al mateix temps que una gran oportunitat per fer un pas endavant. La DO Terra Alta va ser mostrada al món com a màxima representant de la Garnatxa blanca, la seva varietat emblema, fixant-la en l’imaginari col·lectiu com a tal.

En aquest moment en què la DO Terra Alta ha fet un salt important pel que fa al coneixement i posada valor dels seus vins, el nou repte és continuar sent propera al públic. Campanyes com #fansDOTerraAlta, que continua amb vida pròpia dos anys després d’haver arrencat a les xarxes socials, són el millor termòmetre de la bona salut de la qual gaudeix la DO Terra Alta i un bon impuls per seguir reforçant la relació amb el consumidor final.

 

També us pot interessar

Imatge il·lustrativa
L’Oficina Espanyola de Patents i Marques n’ha prohibit el registre del logotip perquè el considera inconstitucional | Lovers Wine Elegance manté el logotip amb el llaç i hi incorpora un segell amb la paraula “censurat” sobre un fons groc
Rubén Pol, sommelier del restaurant Disfrutar
Rubén Pol, sommelier del restaurant Disfrutar | Francesc Guillamet
Sergi Cortés | 1 comentari
Parlem amb el Rubén Pol, sommelier del restaurant barceloní Disfrutar
Imatge il·lustrativa
per Màrius Fuertes, enòleg

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
Joan Nebot
El primer vi català reconegut internacionalment entre els millors
Imatge il·lustrativa
Jordi Bes
Un projecte cooperatiu de "resistència" replanta 7.000 ceps per elaborar vi en un dels municipis metropolitans on la viticultura ha passat a ser testimonial
Imatge il·lustrativa
Oriol Garriga i Solsona és l’impulsor del projecte jove i familiar, iniciat l’any 2013 amb l’objectiu de recuperar el cultiu de la vinya
Imatge il·lustrativa
Amb 19 ors i 12 plates, ha estat la DO Catalana més reconeguda en este certamen internacional