Millennials

Millennials: Què busquen en un restaurant?

La Generació 'Millennial' és exigent i vol gaudir al màxim del seu temps d'oci

OpenTable ha fet un estudi i revela als restaurants què busca aquesta generació quan surt a menjar

Unai Mata, restaurant Osmosis; ​«Volem vins més frescos i fàcils, que no hagin de maridar amb una migdiada per la pesadesa que produeixen»

| 19/09/2018 a les 05:56h
Especial: Restaurants
Arxivat a: Gastronomia, Millennials
Nascuts entre 1981 i 1996, són coneguts com la 'Generació I' o 'Millennials'. Han crescut amb la digitalització, per la qual cosa viuen hiperconnectats, tenen un pensament crític i han canviat per complet la manera de consumir, especialment en el seu temps d'oci.

Alguns estudis han revelat que els millennials mengen als restaurants més que qualsevol altra generació i, per tant, són menys temps a la cuina.

OpenTable, la plataforma líder mundial de reserves de restaurants a Internet, explica quins són els factors decisius perquè un millennial esculli un determinat restaurant.
 

 
- L'experiència ha d'anar acompanyada de les noves tecnologies

Els millennials sempre tenen el seu telèfon intel·ligent a la mà i a través d'ell coneixen, busquen, reserven i recomanen restaurants. El primer trimestre de 2018 el 58% del total de reserves realitzades a OpenTable van ser a través d'un mòbil

- Les xarxes socials són l'aparador que més miren

Instagram és per a ells el major catàleg de fotografies culinàries. Que el restaurant tingui un compte actiu a Facebook o Instagram permetrà, a més d'ensenyar-los les seves creacions gastronòmiques, connectar i interactuar més amb ells.

- Xarxa WiFi al restaurant

Indispensable, especialment per pujar fotos dels plats que mengin, el factor social cada vegada és més important per aquesta generació.

- Saben el que volen

Els millennials valoren la cuina artesanal i les creacions gurmet. Són una generació caracteritzada per l'esperit viatger i les ganes de tastar coses que desconèixen, pel que senten debilitat per la cuina internacional que els traslladi a altres cultures i les receptes exòtiques i poc convencionals.
 
- Ecologisme i sostenibilitat

És la generació que ha impulsat l'ecologisme i la sostenibilitat, de manera que prefereixen una alimentació saludable, amb productes el més naturals possibles i responsables amb el medi ambient. 

- La presència digital importa
 
Abans d'anar a un restaurant, un millennial investigarà la seva pàgina web, xarxes socials i, sobretot, les ressenyes i comentaris d'altres comensals. El 68% dels millennials demanen opinió als seus amics abans de decidir-se per un restaurant. No cal dir que la reputació online és un punt que s'ha de cuidar al màxim en l'era digital. 

Segons Adrian Valeriano, Vicepresident d'OpenTable "actualment arribar a generacions com els millennials o posteriors és un repte que exigeix, a més de qualitat en el servei, una estratègia 100% digital, les noves tecnologies ens permeten brindar eines de gestió als restauradors perquè puguin comprendre les preferències dels seus clients més fàcilment i millorar el seu negoci gràcies al poder de les dades".

Fonts:
OpenTable
Bernstein Research analysts 
Bazaar Voice

També us pot interessar

Imatge il·lustrativa
L’Oficina Espanyola de Patents i Marques n’ha prohibit el registre del logotip perquè el considera inconstitucional | Lovers Wine Elegance manté el logotip amb el llaç i hi incorpora un segell amb la paraula “censurat” sobre un fons groc
Rubén Pol, sommelier del restaurant Disfrutar
Rubén Pol, sommelier del restaurant Disfrutar | Francesc Guillamet
Sergi Cortés | 1 comentari
Parlem amb el Rubén Pol, sommelier del restaurant barceloní Disfrutar
Imatge il·lustrativa
Aprèn a fer el gintònic perfecte amb el sommelier Xavi Nolla | Us donem 5 consells per fer-vos el combinat de la mateixa manera que us el faria un professional

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
Grans Muralles 2010, un dels vins més emblemàtics de la família Torres, ha obtingut la màxima distinció al Concurs Internacional de Vins Bacchus | El Concurs ha celebrat la seva 15a edició aquesta setmana a Madrid en un tast a cegues amb 85 professionals vinícoles de rellevància mundial.
Imatge il·lustrativa
Ahir es van lliurar els premis de la 6a edició del Concurs BlocDOCat de la Denominació d’Origen Catalunya |
Imatge il·lustrativa
La marca col·lectiva de la UE Corpinnat suma el seu novè soci, el celler Mas Candí
Imatge il·lustrativa
Família Torres instal·la, per segon any consecutiu, un exclusiu espai pop up al centre de Vielha durant aquestes festes de Nadal per acostar els seus vins més emblemàtics als residents i visitants de la Vall d’Aran.