La Vinoteca Torres, el restaurant de la Família Torres al cèntric Passeig de Gràcia de Barcelona, estrena aquest dimecres, 24 de gener, a les 19:30h, Nights of Wine and Roses, un cicle de jazz, vi i gastronomia per gaudir de les tardes d’hivern. Durant quatre dimecres, fins al 14 de febrer, la música en viu completarà el maridatge enogastronòmic basat en una selecció de vins i propostes culinàries pensades especialment per a l’ocasió.
Així, cada dimecres, durant una hora i mitja, diferents artistes seran els responsables de posar ritme al vi en un ambient agradable i distès. Els duets musicals estaran formats pel guitarrista Kike Angulo, que s’acompanyarà de Toni Ayala (saxo tenor), Ay Wallis (trompeta i veu), Pere Loewe (contrabaix) o Marián Barahona (veu). Angulo és un dels guitarristes més sol·licitats, amb un ampli repertori musical influenciat per grans noms del jazz com Charlie Parket, J.S Bach, Duke Ellington, Wes Montgomery o Django Reinhardt.
La sessió protagonitzada per la guitarra d’Angulo i la veu de Barahona posarà el punt final al cicle Nights of Wine and Roses el dimecres, 14 de febrer, dia dels enamorats, presentant-se com una atractiva proposta per gaudir en parella d’aquesta data tan especial.
La Vinoteca Torres compta amb més de 100 referències de vins a copes que elabora la Família Torres a les zones vinícoles on està present, ja sigui a Espanya, Xile o Califòrnia, a més d'altres prestigiosos cellerers com els integrants de les Primum Familiae Vini. La proposta gastronòmica, elaborada a partir d’una excel·lent matèria primera i productes de temporada, té les seves arrels a la Mediterrània i influències de diferents llocs del món, com Perú, el país d'origen del xef Carlos Londres. Amb l'assessorament gastronòmic de Mercès, la carta ofereix des d'un ceviche a un tradicional filet mignon amb salsa d'estragó o exquisides verdures de temporada, buscant sempre les millors harmonies amb el vi, el gran protagonista.
Nights of Wine and Roses · Cada dimecres, de 19:30 a 21:00h
23/1 – duet Kike Angulo (guitarra) i Toni Ayala (saxo tenor)
31/1 – duet Kike Angulo (guitarra) i Ay Wallis (trompeta i veu)
7/2 – duet Kike Angulo (guitarra) i Pere Loewe (contrabaix)
14/2 – duet Kike Angulo (guitarra) i Marián Barahona (veu)
La Vinoteca Torres · Passeig de Gràcia, 78 (Barcelona)