La DO Montsant viatja a Suïssa i a la Xina

Aquest novembre, la DO Montsant viatjarà a Suïssa i Xina per organitzar tastos professionals dirigits a estudiants, sommeliers i periodistes dels dos països

6 grans vins per menys de 10 euros

| 10/11/2017 a les 16:49h
Especial: PROPERES ACTIVITATS
Arxivat a: Denominacions d'Origen, DO Montsant
Imatge il·lustrativa
La Denominació d’Origen Montsant continua treballant els principals mercats exteriors a on es comercialitzen els seus vins per tal d’afermar la seva imatge de marca més enllà de les nostres fronteres.

Aquest mes de novembre, la DO Montsant viatjarà fins a Suïssa i la Xina per organitzar una sèrie de tastos professionals dirigits a estudiants, sommeliers i periodistes dels dos països.
 
El proper dilluns dia 13 arrencaran els tastos a Suïssa. Es tracta d’una acció conjunta de la DO Montsant i l’ICEX Suïssa que s’emmarca en un pla de promoció de dos anys de durada, i que té com a objectiu potenciar la imatge i la qualitat de la DO Montsant en els programes d’educació de la Swiss Hotel Management Schools.

Al llarg de 10 dies es portaran a terme 7 tastos de zonificació a diferents escoles d’hostaleria repartides per tot el país (Lucerna, Thun, Chur, Zurich, Glion, Ginebra i Bluche), i a cada tast podran assistir-hi entre 40 i 60 alumnes. Els tastos seran dirigits pel periodista, tastador i consultor David Schwarzwälder, un expert en els mercats internacionals i col·laborador habitual de l’ICEX.
 
Pel que fa a la Xina, la data escollida ha estat el 25 de novembre. Aquell dia, 25 sommeliers, professionals i periodistes participaran, a l’hotel W Shanghai – The Bund, d’un tast que constarà de dues parts: un tast de tipificació de garnatxes i carinyenes, i un tast de zonificació amb mostres de les microvinificacions que s’estan portant a terme al Centre Tecnològic del Vi (VITEC).
 
Decanter visita la DO Montsant


Seguint amb aquesta mateixa línia de treball dels mercats exteriors, Andrew Jefford, periodista de la prestigiosa publicació internacional Decanter, va visitar la setmana passada la DO Montsant. En Jefford va poder conèixer de primera mà els vins de la DO, així com el seu paisatge i les seves singularitats.

Un sopar institucional amb els membres del Consell Regulador va posar punt final a una visita que s’emmarca dins les diferents missions inverses que la DO Montsant ve portant a terme al llarg dels dos darrers anys amb l’objectiu final de donar a conèixer la riquesa vitivinícola de la denominació d’origen i l’ampli ventall de matisos que provenen de les varietats autòctones i de la diversitat de microclimes i sòls presents al territori.

També us pot interessar

Rubén Pol, sommelier del restaurant Disfrutar
Rubén Pol, sommelier del restaurant Disfrutar | Francesc Guillamet
Sergi Cortés | 1 comentari
Parlem amb el Rubén Pol, sommelier del restaurant barceloní Disfrutar
Imatge il·lustrativa
Aprèn a fer el gintònic perfecte amb el sommelier Xavi Nolla | Us donem 5 consells per fer-vos el combinat de la mateixa manera que us el faria un professional
Imatge il·lustrativa
per Màrius Fuertes, enòleg

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
Grans Muralles 2010, un dels vins més emblemàtics de la família Torres, ha obtingut la màxima distinció al Concurs Internacional de Vins Bacchus | El Concurs ha celebrat la seva 15a edició aquesta setmana a Madrid en un tast a cegues amb 85 professionals vinícoles de rellevància mundial.
Imatge il·lustrativa
El cava es pot comprar a 7,95 euros i, de cada ampolla venuda, es destinaran 1,39 euros a campanyes de foment del català | El Cava per la llengua es troba a la xarxa d'establiments Bonpreu - Esclat.
Imatge il·lustrativa
Ramon Francàs
Presentem 24 novetats de vins tranquils d'aquest 2018, d'entre 6 i 150 euros | La propera setmana publicarem 24 novetats d'escumosos perquè aneu escollint els candidats a formar part de les taules nadalenques
Imatge il·lustrativa
L'objectiu d'aquesta acció és apropar el cava als consumidors joves 'millennianls', a més d'un públic més familiar.