alimentació

Cómo Como serà el primer festival d'alimentació saludable a Barcelona

Més de 50 artesans i productors desembarquen al Moll de la Fusta en el Festival gratuït més gran que s'ha fet mai sobre alimentació saludable a Barcelona

Més de 15 restaurants oferiran cuina sana en viu durant dos dies (30/09 i 01/10)

Hi haurà concerts i activitats per a tota la família

| 11/09/2017 a les 08:48h
Especial: PROPERES ACTIVITATS
Arxivat a: Espai Nutrició, Cómo Como Festival
Dimarts que ve, 19 de setembre, Terra Veritas, acollirà la presentació oficial del Cómo Como Festival, el primer festival de grans dimensions, gratuït i al centre de Barcelona, dedicat íntegrament a l’alimentació saludable, del qual es va fer una prova pilot, més reduïda, l’any passat a Mataró.

L’esdeveniment, que es durà a terme al Port de Barcelona el cap de setmana del 30 de setembre i 1 d’octubre i en el qual participaran més de quinze restaurants i cinquanta expositors reunirà també figures tan conegudes com el psiconeuroimmunòleg Xevi Verdaguer, el xef del Céleri, Xavier Pellicer, o l’actriu Sílvia Abril.

En la presentació, la directora del Cómo Como, Núria Coll, i el director dels supermercats Veritas, Sílvio Elias, explicaran què els ha portat a organitzar un festival com aquest. Veritas és el patrocinador principal de l’esdeveniment i, des de l’inici del portal web Etselquemenges, organitzador del festival, ha donat suport a tots els projectes periodístics del grup de comunicació, enfocats en l’alimentació sana i ecològica. En l’acte, es plantejarà un debat en el qual també participaran Xevi Verdaguer i Xavier Pellicer a partir de la pregunta “On serem d’aquí a deu anys en el sector ecològic i saludable?”.

El director de Veritas, Sílvio Elias, abordarà la pregunta des del punt de vista empresarial; Pellicer respondrà la mateixa pregunta des del punt de vista culinari, i Xevi Verdaguer, des de l’òptica de la salut: Com ens cuidarem d’aquí a una dècada? Haurem optat per fer prevenció de veritat? Haurem après que l’alimentació no és innòcua i que pot marcar-nos la salut del present i del futur?

Empresarialment, gastronòmicament i mèdicament, podem ser optimistes i pensar que la societat prioritzarà l’alimentació saludable? Durant l’acte, la directora i moderadora, Núria Coll, presentarà l’espot del festival i totes les sorpreses i elements que es duran a terme durant els dos dies de l’esdeveniment, en el qual hi haurà tallers de cuina, activitats esportives, concerts de música i, sobretot, una gran degustació de cuina sana amb la participació de més de quinze restaurants i cinquanta expositors.


Spot Cómo Como Festival 2017 from Etselquemenges on Vimeo.

També us pot interessar

Imatge il·lustrativa
L’Oficina Espanyola de Patents i Marques n’ha prohibit el registre del logotip perquè el considera inconstitucional | Lovers Wine Elegance manté el logotip amb el llaç i hi incorpora un segell amb la paraula “censurat” sobre un fons groc
Imatge il·lustrativa
Es pot gaudir del cava sense entendre-hi? Sí… però segurament menys | Fermentacions, bombolla, conservació... En el cas del cava, més coneixement també és més plaer.
Imatge il·lustrativa
Ramon Francàs
La mini casa s'ha instal·lat al celler Artcava, a Avinyonet del Penedès | Els promotors volen instal·lar-ne una a cada DO vitivinícola catalana | Passar-hi una nit s’ofereix per 129 euros, sense televisió, WiFi ni cortines

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
Grans Muralles 2010, un dels vins més emblemàtics de la família Torres, ha obtingut la màxima distinció al Concurs Internacional de Vins Bacchus | El Concurs ha celebrat la seva 15a edició aquesta setmana a Madrid en un tast a cegues amb 85 professionals vinícoles de rellevància mundial.
Imatge il·lustrativa
El músic i escriptor mallorquí protagonitza la nova campanya del celler lleidetà titulada “Maneres de fer”
Mostra de productes
Mostra de productes | ACN
A la final també hi havia arribat el Rossejat del Delta de l'Ebre
Imatge il·lustrativa
Els valors que defineixen la nova imatge de la DO Penedès, presents en el nou espot per a TV3 per aquesta campanya de Nadal 2018