Llibres

"Marketing del enoturismo", el nou llibre de Lluís Tolosa

El sociòleg Lluís Tolosa posa al descobert 12 errors habituals en les propostes enoturístiques dels cellers i 12 alternatives per subsanar-los

​Més premis internacionals pel llibre Barcelona Wine

| 31/08/2017 a les 17:25h
Especial: lectura obligatòria
Arxivat a: Llibres, Marketing del enoturismo, Lluís Tolosa
"Marketing del enoturismo" són 159 pàgines on l'autor aprofundeix en la complexitat de l'emergent sector "enoturístic". Amb una lectura fàcil i amena -el seu autor ens comenta que ha calculat la seva lectura en una hora i poc-, Tolosa posa al doscobert 12 errors que habitualment cometen els cellers i 12 propostes alternatives per tal de no fer-los.


Després de visitar més de 300 cellers d'arreu de l'Estat, Tolosa explica que s'ha trobat amb grans professionals de l'enoturisme però, i sobretot, molts professionals tant ilusionats com desorientats. 
Hem d'oferir visita al celler? Hem d'ensenyar el procés d'elaboració? oferim experiències? tenim el missatge i l'estratègia clara? Són només algunes de les preguntes que el llibre pretén resoldre d'una manera planera i pràctica.

Lluís Tolosa ens comenta que "el llibre tenia més del doble de pàgines que les que té finalment. Si volia fer un llibre amè i pràctic havia de tenir les frases justes, i em vaig dedicar a treure text, i més text, i més text. Només he deixat el més escencial". Com ell mateix el defineix, el llibre és "un manual bàsic d'enoturisme, senzill, pràctic i directe".

El llibre el podeu trobar a qualsevol llibreria i al web www.tolosawinebooks.com a un preu de 19.00 €.

Lluís Tolosa (Barcelona, 1968) és sociòleg, escriptor i editor. Ha publicat una quinzena de llibres de vins, amb els quals ha guanyat diversos premis nacionals i internacionals.
 

També us pot interessar

Marta Rovira, del celler prioratí Mas d'en Gil, ensenya la llicorella al món a través de l'aplicació zoom.
Marta Rovira, del celler prioratí Mas d'en Gil, ensenya la llicorella al món a través de l'aplicació zoom. | Marzena Dziuk
Jordi Bes
Molts han hagut de recórrer a ERTOS però fan mans i mànigues per seguir cuidant de la vinya i dels animals | La cooperativa l'Olivera manté el coronavirus allunyat del seu projecte social i acorda seguir elaborant el vi de Barcelona
Imatge il·lustrativa
Ramon Francàs
Selecció per a un Sant Jordi #confinats
Ada Parellada del restaurant Semproniana
Ada Parellada del restaurant Semproniana
Carme Gasull
La situació derivada pel Covid-19 està afectant durament el sector de l’hostaleria i la restauració. Què fan, com i des d’on algunes dones de la gastronomia per afrontar-la? Com veuen el futur?

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
Fill de Sant Climent Sescebes i nascut en terrenys de pissarra i sorra neix un dels vins negres més interessants de l'Alt Empordà.
Imatge il·lustrativa
El celler ofereix la possibilitat que tothom que hagi passat l’aniversari en confinament pugui gaudir com a convidat d’una de les seves experiències | L'oferta serà vàlida durant tot aquest any 2020 | Llopart amplia les propostes enoturístiques posant l’accent en les visites a l’aire lliure
Imatge il·lustrativa
Laura Conde
Repassem les tendències d'una cuina, la vegetariana, que probablement visqui el seu millor moment.
Imatge il·lustrativa
Sergi Cortés
Entrevista amb Joan Josep Raventós, portaveu de Vi i Cava de la Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya (FCAC)