DO Penedès

​Els Castellers de Vilafranca i la DO Penedès han iniciat una campanya junts a les xarxes socials

La DO Penedès i els Verds inicien una campanya de promoció de les diades castelleres on participa la colla. Les accions es faran als perfils de Facebook i Instagram de les dues entitats

| 26/07/2017 a les 21:38h
Arxivat a: Denominacions d'Origen, Els Castellers de Vilafranca i la DO Penedès, DO Penedès, xarxes socials
La DO Penedès i els Castellers de Vilafranca han iniciat una campanya a les xarxes socials, per promocionar les diades on participa la colla vilafranquina aquesta temporada. Amb l’objectiu final de fomentar la presència de castellers i afeccionats a les diades, es pretén crear notorietat i interacció a les xarxes, mitjançant concursos, preguntes i fotografies.   
 
Aquesta nova acció és fruit de l’acord de col·laboració que es va iniciar fa uns mesos entre la Denominació Origen Penedès i els Castellers de Vilafranca. L’objectiu novament és enfortir el vincle entre les dues entitats. Tots els concursos i activitats promocionals es desenvoluparan i es presentaran als perfils de Facebook i d’Instagram, tant de la colla vilafranquina com de la DO Penedès. Els usuaris de les xarxes socials que hi participin, podran optar a premis com lots de vins de la DO Penedès, productes relacionats amb del món vinícola i altres sorpreses.
 
Les diades castelleres protagonistes de les xarxes socials

El funcionament de les diverses accions promocionals de Facebook i Instagram variaran en funció de la xarxa social. A Instagram els usuaris podran participar etiquetant les fotos de les actuacions castelleres a través del hashtag #ElsVerdsDOPenedès. A Facebook les accions es basaran en la interacció, a través de comentaris i mencions a les publicacions que els Verds facin a la seva pàgina. Tota la informació per poder participar-hi, es pot trobar als perfils socials dels Castellers de Vilafranca i de la DO Penedès. 
 
Units també al món 2.0

Fa uns mesos que la DO Penedès i els Castellers de Vilafranca van iniciar una relació de col·laboració que va formalitzar-se amb la signatura d’un conveni el passat mes de juny. Aquesta unió té l’objectiu de fomentar la tradició cultural del món casteller juntament amb els vins Penedès, a través d’activitats i actes conjunts entre les dues parts com l’actuació a la Nit dels Xarel·los o les fotografies de la colla entre vinyes. Ara aquest acord també es visualitza en el món de les xarxes socials.

També us pot interessar

01/01/1970
Analitzem amb Màrius Fuertes les calories de la cervesa i del suc de taronja | És certa la afirmació "panxa cervesera"?
Ramon Roset | 16 comentaris
01/01/1970
Us proposem 6 bars tan sorprenents com imprescindibles per prendre unes copes de vi a la ciutat
01/01/1970
per Màrius Fuertes, enòleg

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
01/01/1970
Grans Muralles 2010, un dels vins més emblemàtics de la família Torres, ha obtingut la màxima distinció al Concurs Internacional de Vins Bacchus | El Concurs ha celebrat la seva 15a edició aquesta setmana a Madrid en un tast a cegues amb 85 professionals vinícoles de rellevància mundial.
Ramon Francas
01/01/1970
Separat en dos volums, el Ramon Francàs presenta el més nou d'aquest 2017 | En aquesta segona radiografia el mercat de vins tranquils pel que fa a les novetats més importants.
01/01/1970
Javier Campo és sommelier i professor de Tecnologia de Servei a CETT-UB
01/01/1970
El concurs internacional Grenaches du Monde ha triat a la Terra Alta, i a la garnatxa catalana per extensió, com a seu per a la seva edició del 2018 | El concurs estrena el segon vídeo