marketing digital

Curs de Màrqueting digital per cellers, restaurants i empreses de gastronomia

Amb descompte especial pels lectors de Cupatges, un 15% fins el dia 15 de maig amb el codi d’oferta PR15CU

Decàleg de bones pràctiques 2.0, o com fer un pla de màrqueting digital per un celler o un restaurant

| 07/05/2017 a les 20:53h
Especial: has de saber!
Arxivat a: Vi i tecnologia, màrqueting digital, Sergi Cortés, cellers
El CETT-UB presenta una nova formació en l'àmbit digital per a cellers, restaurants i empreses de gastronomia en general. T'ajudes de la xarxa per fer clients? Perquè no? Si la teva competència ho fa!

Aprofita el descompte especial pels lectors de Cupatges, un 15% fins el dia 15 de maig amb el codi d’oferta PR15CU

Inscriu-te aquí!


Les noves generacions són "natives digitals" i necessitem parlar el seu "mateix idioma" per vendre'ls els nostres productes i/o serveis. El públic consumidor de gastronomia, de vins i o de turisme vinícola es mou cada vegada més en l'àmbit digital. És clau per fer funcionar bé els nostres negocis saber com comunicar-nos amb aquest client digital, com accedir-hi i com fer-li arribar la nostra oferta.

L'àmbit digital (webs, xarxes socials, apps...) ens dóna avantatges molt grans per trobar clients si sabem utilitzar-les. Facebook, twitter, google+, linkedin, youtube, instagram... són xarxes on tenim els col·lectius localitzats, segmentats per edats, sexe, població... i més important encara, per aficions.
Sabem utilitzar el màrqueting d'atracció (inbound marketing) perquè el nostre client potencial es converteixi en real?
El sector de la gastronomia i els vins encara està poc professionalitzat, en termes generals, en l'àmbit digital. És doncs una qüestió d'intel·ligència competitiva avançar-nos amb una estratègia digital clara ara que encara hi ha moltes oportunitats de negoci.

És per això que el Campus de Turisme Hoteleria i Gastronomia CETT-UB et pot acompanyar en l’impuls del teu negoci en l’àmbit de la comercialització electrònica amb el curs de “Màrqueting digital per cellers i empreses de gastronomia”.

L'objectiu d'aquesta formació contínua del CETT és donar coneixements digitals suficients per saber què fer a Internet per guanyar clients i massa crítica. A Internet tot es mesura, i analitzar la nostra competència és clau per prendre decisions. Ser més visible a la xarxa és fàcil i barat si sabem com... i ser més visible ens aportarà negoci d'una manera segura. 

A qui va dirigida la formació?
Aquesta formació va dirigida a professionals responsables de la promoció i comercialització de cellers, caves, i d’altres empreses de gastronomia, especialment d’aquelles que reben visites de caire turístic. Així hi poden assistir Community managers, propietaris de cellers i de restaurants, autònoms i fins i tot particulars o exalumnes que vulguin saber com posar en marxa una bona estratègia digital.

Inscriu-te aquí!

També us pot interessar

01/01/1970
Analitzem amb Màrius Fuertes les calories de la cervesa i del suc de taronja | És certa la afirmació "panxa cervesera"?
Ramon Roset | 16 comentaris
01/01/1970
Us proposem 6 bars tan sorprenents com imprescindibles per prendre unes copes de vi a la ciutat
01/01/1970
Aprèn a fer el gintònic perfecte amb el sommelier Xavi Nolla | Us donem 5 consells per fer-vos el combinat de la mateixa manera que us el faria un professional

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
01/01/1970
Grans Muralles 2010, un dels vins més emblemàtics de la família Torres, ha obtingut la màxima distinció al Concurs Internacional de Vins Bacchus | El Concurs ha celebrat la seva 15a edició aquesta setmana a Madrid en un tast a cegues amb 85 professionals vinícoles de rellevància mundial.
01/01/1970
El concurs internacional Grenaches du Monde ha triat a la Terra Alta, i a la garnatxa catalana per extensió, com a seu per a la seva edició del 2018 | El concurs estrena el segon vídeo
Ramon Francas
01/01/1970
Can Sala de Freixenet és un dels 12 caves que han assolit la nova categoria que dóna visibilitat a la més alta gamma del cava, el vèrtex de la piràmide qualitativa del sector | Tast a càrrec de Ramon Francàs
01/01/1970
Els més de 500 professionals que van assistir a l'acte van poder tastar més de 190 referències dels 35 cellers que hi van participar