Domènch.Vidal

L'audiovisual Cultivare guanya el premi al millor treball promocional dins la secció Collita del Most Festival

Centset i Ladyssenyadora guanyen el premi al millor treball promocional del Most Festival pel vídeo sobre la realització de l'etiqueta dels vins Cultivare de Domènch.Vidal

Domènech.Vidal CULTIVARE: una dansa dibuixa i personalitza les etiquetes

| 29/11/2016 a les 17:12h
Arxivat a: Actualitat, Domènch.Vidal
Imatge il·lustrativa
La peça audiovisual Cultivare, realitzada per la productora penedesenca Centset, acaba de guanyar el premi al millor treball promocional dins la secció Collita del Most, Festival Internacional de Cinema del Vi i el Cava.

Aquest projecte pluridisciplinari parteix d’una col·laboració creativa a tres bandes entre Centset, l’estudi vilafranquí de disseny Ladyssenyadora i Vallformosa/Domènech.Vidal per tal d’elaborar la imatge de dos nous vins del celler. 

Cultivare s’ha plantejat com una obra d’art total. De fet, el mot cultivare és l’origen llatí de la paraula cultura i en la creació d’aquesta peça s’hi barregen disciplines ben dispars com la dansa, la música, la plàstica, l’audiovisual, la performance o el mateix procés d’elaboració del vi.

Per a la creació de les etiquetes del vi, i la posterior peça audiovisual, Centset i Ladyssenyadora han comptat amb els ballarins Olga Álvarez i Joan Palau, que van crear una coreografa basada en el cicle de la vinya, i el músic Miguel Marín, que va crear la música original del projecte. Amb el celler com a teatre, i les 5.000 etiquetes del vi Cultivare com a escenari, els dos ballarins dansen sota una pluja de pintura i van tenyint totes les etiquetes amb els seus moviments. La conceptualització de la idea, l’espai i posterior realització ha estat un treball creatiu conjunt de Centset i Ladyssenyadora que ha comptat en tot moment amb el suport del celler de Vilobí.

Pels autors de Cultivare, “el suport que el celler ha dipositat en l’equip creatiu ha estat la clau pel desenvolupament del projecte” i destaquen el fet que en ell “cadascú ha treballat el seu llenguatge per assolir el resultat: una etiqueta única”.

També us pot interessar

Imatge il·lustrativa
L’Oficina Espanyola de Patents i Marques n’ha prohibit el registre del logotip perquè el considera inconstitucional | Lovers Wine Elegance manté el logotip amb el llaç i hi incorpora un segell amb la paraula “censurat” sobre un fons groc
Imatge il·lustrativa
Aprèn a fer el gintònic perfecte amb el sommelier Xavi Nolla | Us donem 5 consells per fer-vos el combinat de la mateixa manera que us el faria un professional
Imatge il·lustrativa
per Màrius Fuertes, enòleg

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
Grans Muralles 2010, un dels vins més emblemàtics de la família Torres, ha obtingut la màxima distinció al Concurs Internacional de Vins Bacchus | El Concurs ha celebrat la seva 15a edició aquesta setmana a Madrid en un tast a cegues amb 85 professionals vinícoles de rellevància mundial.
Imatge il·lustrativa
Ahir es van lliurar els premis de la 6a edició del Concurs BlocDOCat de la Denominació d’Origen Catalunya |
Imatge il·lustrativa
La marca col·lectiva de la UE Corpinnat suma el seu novè soci, el celler Mas Candí
Imatge il·lustrativa
Família Torres instal·la, per segon any consecutiu, un exclusiu espai pop up al centre de Vielha durant aquestes festes de Nadal per acostar els seus vins més emblemàtics als residents i visitants de la Vall d’Aran.