cava

"Alguna cosa meravellosa passarà", la nova campanya de Codorníu

Anticipant-se a Nadal per primera vegada en la seva història, la companyia vol trencar amb la temporalitat del cava i seduir un públic més ampli

Diego Pinilla, nou director d'enologia del Grup Codorníu Raventós

| 29/09/2016 a les 18:30h
Arxivat a: Cellers, Codorníu


Codorníu va presentar ahir la seva nova campanya de comunicació global que, per primera vegada en la història, donarà el tret de sortida el mes de setembre i s'estendrà durant tot l'any. Sota el lema "Alguna cosa meravellosa passarà" compta amb l'actriu i cantant Leonor Watling com a protagonista. La campanya de Codorníu trenca els tòpics i persegueix desestacionalitzar el consum molt concentrat en els moments de celebració durant l'època nadalenca, així com apropar-se a un públic més jove.
 
Amb un toc mediterrani i desenfadat, Codorníu vol reforçar el posicionament de la marca i transmetre el missatge que hi ha moltes ocasions per celebrar, més enllà de dates assenyalades o de Nadal.

Leonor Watling, actriu i cantant elegant, fresca i decidida, aporta una valors que comparteix amb la firma Anna de Codorníu. L'actriu recorda al públic que sempre hi ha algun motiu per celebrar i que l'únic secret rau en l'actitud, en tenir ganes que les coses bones succeeixin. Ho fa amagant ampolles de cava per sorprendre a una persona especial en un moment inesperat, i que quan aquesta trobi l'ampolla sàpiga amb certesa que alguna cosa bona passarà.

"Ha estat un autèntic plaer formar part d'aquest projecte tan màgic. No només m'he sentit afalagada que Codorníu hagi confiat en mi per això, sinó que he gaudit moltíssim recordant al públic que hi ha molts motius per celebrar i no només per Nadal ", comenta Leonor Watling, imatge de Codorníu per a la campanya.
 

L'actriu Leonor Watling amb la presidenta del Grup Codorníu, Mar Raventós


"Una cosa meravellós passarà" recupera l'emotivitat dels anuncis de la marca dels anys 70, i ha estat ideada per la reconeguda agència creativa M & CSaatchi. "Des del principi va ser tot un desafiament aconseguir plasmar aquest moment d'anticipació a la celebració, la importància de recuperar aquesta il·lusió per celebrar. Gràcies a l'ajuda de Leonor, ho vam aconseguir. Creem històries quotidianes i properes al públic per aconseguir aquesta empatia que aconsegueix commoure. Quan algú troba una ampolla d'Anna de Codorníu vol dir que alguna cosa bona passarà"comenta Andrés Martínez, director creatiu de M & CSaatchi.

La campanya, que es llança mundialment per youtube a partir del 29 de setembre, es començarà a emetre a la televisió a partir de principis d'octubre i durant diverses èpoques de l'any estarà present en cadenes nacionals i internacionals i també amb insercions a la premsa.

En paraules del CEO del grup Codorníu Raventós, Javier Pagés: "amb aquesta campanya pretenem desvincular el cava exclusivament de l'època nadalenca i construir l'imaginari internacional de la categoria apropant-lo a les noves generacions. És per això que hem apostat per arrencar la campanya als mitjans digitals i fins i tot comptar amb instagramers reconeguts perquè formessin part del rodatge de l'espot. Estem segurs que amb aquesta campanya aconseguirem que l'Anna de Codorníu sigui una icona i que el públic trobi aquesta il·lusió per celebrar i ho facin sempre amb una ampolla nostra".

També us pot interessar

Imatge il·lustrativa
Pixabay
La Guia espanyola "Akatavino" ha destacat alguns vins catalans com els més ben puntuats del 2022
MiM Eivissa
MiM Eivissa | Majestic
El xef Nandu Jubany s'alia amb el futbolista per portar la gastronomia d'algun dels seus hotels
Imatge il·lustrativa
Ca N'Estella torna a guanyar un "Platinum" als concursos anglesos Decanter amb el Rabetllat i Vidal Gran Reserva Xarel·lo

COMENTARIS

Què venen, aquests?
Anònim, 02/10/2016 a les 14:36
+1
-0
Mentre no venguin XAMPANY, jo no en compraré.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
Codorníu homenatja el seu creador, Josep Raventós Fatjó, en commemoració dels 150 anys del primer cava
'El millor restaurant en una cava al Penedès', a Joc de Cartes
"El millor restaurant en una cava al Penedès", a Joc de Cartes | Tv3
Toni de la Rosa, de Torelló, ens escriu un article d'opinió després de concursar a Joc de Cartes
Imatge il·lustrativa
Us proposem un Vi de Finca Qualificada, dos Grans Vins de Mas, dos Vins de Mas i un Vi de Zona de la DO Penedès
Al showroom de 'La Guia' de Barcelona van assistir més de 1.000 professionals
Al showroom de 'La Guia' de Barcelona van assistir més de 1.000 professionals
Uns 40 cellers presentarán els millors vins de 'La Guia' a Tarragona el pròxim dilluns dia 12 de desembre