
Uns altres tres vins de la família Torres han aconseguit també destacar entre els més de 16.000 vins tastats pels Decanter World Wine Awards 2016. Días de Verano 2015, un muscat procedent del Valle de Itata, a Xile, ha estat elegit Platinum Best in Show, a la categoria ‘Dry Aromatic under £15’, mentre que els vins Grans Muralles 2011 (DO Conca de Barberà) i Marimar Estate Mas Cavalls 2013, el pinot noir que elabora Marimar Torres a Califòrnia sota la DO Sonoma Coast, han obtingut medalla d’or, tots ells amb 95 punts.
Reserva Real 2011, de la DO Penedès, de producció limitada -se’n van elaborar menys de 2.000 ampolles- s’obté dels millors raïms de cabernet sauvignon, merlot i cabernet franc d'una petita finca de 4 hectàrees, ‘Les Arnes’, que la família Torres té a Mediona (Alt Penedès), a 400 metres sobre el nivell del mar. El vi té una criança de 18 mesos en roure francès. Segons la revista Decanter, a través d’aquest vi, “Torres busca expressar el singular terroir, desenvolupat a partir de sòls de pissarres silúriques, que és únic al Penedès”.
Decanter World Wine Awards 2016 ha concedit la medalla Platinum Best in Show a només 31 referències, de les quals 4 són espanyoles i 6 xilenes. Aquest certamen és un referent internacional al sector vitivinícola per la serietat i professionalitat dels seus dictàmens. El jurat, compost per 244 professionals (Masters of Wine, Master Sommeliers i altres experts), tasta a cegues milers de vins procedents de tot el món.