mercats

La Central de Compres Vitivinícoles una nova empresa per impulsar la competitivitat dels cellers

CCV (Central de Compres Vitivinícoles SL), ha començat l'activitat aquest mes de juny amb l'objectiu de reduir significativament costos a les empreses del sector

El consumidor del 2020 en 8 tendències alimentàries

| 01/06/2016 a les 17:50h
Arxivat a: Mercats, Sector vitivinícola, Vilafranca del Penedès, Cellers, Central de Compres Vitivinícoles
CCV (central de Compres Vitivinícoles S.L) és una nova empresa que té per objectiu posar en valor l'eficiència de la compra conjunta de productes, serveis i subministraments específics del sector vitivinícola. Posa èmfasis en aquells que no generen valor afegit al producte i que, l'automatització i manca de volum dels cellers, no els permeten aconseguir una òptima posició negociadora, cosa que acaba per elevar costos i reduir la competitivitat.

CCV no comercialitza directament, sinó que posa a disposició dels seus associats els acords establerts amb les empreses proveïdores, algunes de les quals ja estan servint actualment als cellers. S'ha arribat a aquests acords seguint processos d'homologació de proveïdors, productes i serveis que garanteixen els màxims estàndards de qualitat.

Amb seu a Vilafranca del Penedès, l'equip de CCV, format per quatre professionals i dirigit per Joan Olivella, compta amb una experiència de més de vint anys al món de les compres de subministraments i serveis dels sectors vitivinícola, publicitari i bancari.

Per Joan Olivella: "Després de les primeres operacions, s'ha detectat un notable marge de millora en els preus d'adquisició que afecten a diferents àrees de despesa -des de la vinya, passant pel procés d'elaboració o la logística".

L'empresa, que ja ha iniciat les primeres operacions. En una primera fase, té previst gestionar les compres d'aproximadament trenta cellers, principalment del Penedès.

També us pot interessar

01/01/1970
Analitzem amb Màrius Fuertes les calories de la cervesa i del suc de taronja | És certa la afirmació "panxa cervesera"?
Ramon Roset | 16 comentaris
01/01/1970
Us proposem 6 bars tan sorprenents com imprescindibles per prendre unes copes de vi a la ciutat
01/01/1970
Aprèn a fer el gintònic perfecte amb el sommelier Xavi Nolla | Us donem 5 consells per fer-vos el combinat de la mateixa manera que us el faria un professional

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
01/01/1970
Grans Muralles 2010, un dels vins més emblemàtics de la família Torres, ha obtingut la màxima distinció al Concurs Internacional de Vins Bacchus | El Concurs ha celebrat la seva 15a edició aquesta setmana a Madrid en un tast a cegues amb 85 professionals vinícoles de rellevància mundial.
L'Oller del Mas prepara el terreny per començar les obres de l'Eco Wine Resort | Oller del Mas
01/01/1970
Aquest dilluns van començar a preparar el terreny per iniciar la primera fase de les obres
01/01/1970
Per quart any consecutiu el valor del mercat espanyol de restaurants registrarà al tancament de 2017 una evolució positiva, en un context de dinamisme del consum de les llars i de fort creixement en l'entrada i la despesa dels turistes estrangers | D'aquesta manera, la facturació sectorial s'aproximarà als 23.100 milions d'euros, un 4,7% més que el 2016, any en què va augmentar un 5,0% | L'avanç de les cadenes de restauració informal i menjar ràpid segueix impulsant la tendència de concentració de l'oferta. El conjunt de cadenes de restaurants ha reunit una quota de mercat conjunta del 34%, sis punts més que el 2012
Ramon Francàs
01/01/1970
Freixenet, Codorníu, Juvé i Camps, Gramona i Recaredo són els qui més insercions aconsegueixen als mitjans | Miguel Torres (pare i fill), José Luis Bonet i Mar Raventós són els “principals portaveus” de la comunicació del vi de Catalunya