restaurants

Què vol trobar el consumidor al web d'un restaurant?

Cada vegada més utilitzem els telèfons intel·ligents per escollir restaurants, però ¿quina informació volem trobar als seus llocs web?

Escollim els països on viatgem en funció de la gastronomia?

| 27/05/2016 a les 10:46h
Especial: Restaurants
Arxivat a: Vi i tecnologia, Restaurants, tecnologia, gastronomia, restaurants
Els telèfons intel·ligents s'estan convertint pràcticament en una extremitat més de cadascún de nosaltres. La generació "millenial" -nascuts entre el 1980 i el 1995- viu hiperconnectada a totes hores i 365 dies a l'any. No és d'estranyar doncs, que abans d'anar a un restaurant consultin la xarxa per decidir què menjaran i on.

Segons un estudi de RetailMeNot realitzat a la població d'Estats Units, el 53% dels enquestats havia buscat el restaurant mitjançant el mòbil, i el 49% havia navegat pel menú del restaurant a través del telèfon intel·ligent per conèixer els seus plats abans d'anar-hi, i només el 21% no havia utilitzat el mòbil per fer cap d'aquestes accions.
 


Inversió en tecnologia

El 87% van dir que planegen invertir en tecnologia durant aquest 2016 per millorar l'eficiència dels processos i més de la meitat va dir que ho estan fent per millorar l'experiència -engagement- del client.

Què esperen trobar els consumidors en un lloc web d'un restaurant?

Un altre estudi realitzat per Couponbox i publicat per The Daily Meal, amb una enquesta feta a 1000 consumidors nord-americans, concloïa l'augment de l'ús del mòbil per prendre la "decisió de compra" a l'hora d'escollir un restaurant. L'enquesta demanava ordenar, de major a menor importància, la informació que volien trobar al lloc web de l'establiment. El resultat, per aquest ordre, era el següent:

- el menú del restaurant
- els preus
- fotografies dels plats
- informació nutricional (calories, etc.)
- horari

Si bé és obvi que el consumidor s'interessi pels menús, els preus o els horaris, no ho és tant la importància que tenen les fotografies dels plats. Una fotografia professional és un factor decisiu a l'hora de realitzar la reserva. Imatges professionals on les textures, la il·luminació o els colors siguin perfectes i s'allunyin de les típiques imatges capturades amb els nostres smatphones.
Altres factors importants són poder fer reserves amb facilitat, veure opinions d'altres usuaris o la utilització de cupons, tot, òbviament, des del dispositiu mòbil. L'altra conclusió doncs és clara, la web ha d'estar, si o si, adaptada per aquests dispositius.

També us pot interessar

01/01/1970
Lauren Mowery, reconeguda periodista experta en vi, va assistir a l'Espai Priorat aquest mateix 2017 i el 13 de juny va publicar una llista dels vins que van cridar-li més l'atenció
01/01/1970
Durant un mes i mig, gairebé 2.300 barcelonins han triat les tres millors pizzes de la ciutat entre un ventall de 20 pizzeries i pizzers seleccionats per l'organització | El certamen ha estat organitzat per les autores del bloc SiamoTutteBlogger.com, Angela Visco i Lucia Marra
01/01/1970
Recomanem 6 grans vins negres per encarar les vaques magres de principis d'any | 6 vins que valen més del que costen

COMENTARIS

I afegiria...
Johns, 27/05/2016 a les 13:13
+1
-0
Jo afegiria "una foto del restaurant".

Hi ha gent a qui no ens agrada que les taules estiguin molt a prop i hi ha llocs on sembla que estiguis dinant amb els de la taula del costat.

Personalment evito aquest tipus de locals.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
01/01/1970
Grans Muralles 2010, un dels vins més emblemàtics de la família Torres, ha obtingut la màxima distinció al Concurs Internacional de Vins Bacchus | El Concurs ha celebrat la seva 15a edició aquesta setmana a Madrid en un tast a cegues amb 85 professionals vinícoles de rellevància mundial.
Captura del web de García Carrión
Ramon Francas
01/01/1970
El Consell Regulador recorda que a la DO Cava no hi ha subzones, i que la publicitat i les contraetiquetes dels caves Lucentum "poden portar a la confusió"
Ramon Francas
01/01/1970
La fotògrafa Maria Rosa Ferré mostra les tonalitats de la vinya penedesenca durant la tardor | L'exposició ‘La Vinya es Vesteix de Tardor’ mostra 17 fotografies sobre tela, de 110 per 80 centímetres
01/01/1970
El treball cinematogràfic es basa en el vinòmic homònim de David Morancho, tot ajustant la història al llenguatge audiovisual