La clatellada de Calleja a Rajoy que s'ha fet viral

| 14/03/2017 a les 07:59h
Arxivat a: Societat, sol, Mariano Rajoy, Jesús Calleja, energia solar
Aquesta notícia es va publicar originalment el 14/03/2017 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.

El popular aventurer Jesús Calleja ha publicat un vídeo al seu Twitter on es queixa de la política de Mariano Rajoy vers les energies renovables. En concret, lamenta “l'impost al sol” que ha impulsat el govern espanyol.

Per il·lustrar-ho, Calleja ha enregistrat el vídeo des del sostre de casa seu, que està ple de plaques solars. “Pràcticament tota l'energia que jo necessito ve del sol. I això que estic vivint en un país amb l'únic govern del món que ha decidit que el sol també és seu i li ha posat un impost”, es queixa en to irònic.

Calleja finalitza el vídeo defensant les energies renovables, “sens dubte el futur” i avança que hi ha una manera d'estalviar-se de pagar “l'impost del sol”. Això, però, diu que ja ho explicarà en una altra entrega.

El vídeo ja s'ha fet viral i ja acumula més de 8.000 retuits i més de 7.000 “m'agrades”.
 

Jesús Calleja, en un programa de Cuatro

COMENTARIS

Energies netes
Sílvia AlamanAnònim, 14/03/2017 a les 09:46
+29
-0
El govern del PP per tal de afavorir als grans empresaris de les industries energètiques i als polítics que estan consells de administració de aquestes , es capaç de fer qualsevol aberració, com intentar anular les renovables...
Fins quan ho consentiran ? sembla que torna a tenir majoria absoluta.. gràcies a PSOE i Ciutadans
Ladrones
XAVIER RAMELLS BOIX, 14/03/2017 a les 11:25
+28
-0
Solo piensan recaudar de donde sea para llenarse los bolsillos. Una mafia.
Ladrones
Anònim, 14/03/2017 a les 14:45
+7
-0
En mi casa esto tiene un nombre. LADRONES
evitar impost del sol
Anònim, 14/03/2017 a les 15:27
+8
-0
Votant un altre partit?
Ya lo sabeis
Ferran de la Torre, 14/03/2017 a les 15:28
+19
-0
Pero de que os estrañaís. Pero aún no os habéis dado cuenta, de que estamos gobernados por un grupo MAFIOSO....que tiene que pasar, que tiene que decir, cualquier miembro del gobierno, ....para que os deis cuenta en manos de quien estamos.
De verdad creéis aún, que lo de Catalunya, es una bravuconearía de ellos..........de los Catalanes....Antes que opine nadie, os invito, os invitamos a que visites cualquier ciudad, rincón de Catalunya, y os daréis cuanta vosotros mismos.
Ningún catalán está en contra de ningún español, ni andaluz, ni vasco, ni si quiera de ningún madrileño....de nadie. SOLO ESTA EN CONTRA DE ESTE GOBIERNO DEL P.P. Estamos rodeados de mediocres, mindunguis, y otros bestiario similar. ABRIR LOS OJOS, NO OS DEJEIS LLEVAR POR LA MEDIOCRIDAD
Impostos Sol
Tofol Conesa, 14/03/2017 a les 21:18
+5
-0
Que es pot esperar de un govern d'ineptes, que només pensen en enriquirse a costa del que sigui i com sigui.
Es possible que hi hagi persona cabal en aquest planeta, que cregui que el sol sigui propietat d'algú? I no plegaran, no. Defraudadors i més coses podria dir. I el rei,? El rei a Babia. Com sempre.
Una vergonya !!!
Anònim, 14/03/2017 a les 23:43
+7
-0
Enlloc del mon cobren per sortir el sol i aprofitarlo. Nomes pot ser aqui 2017
Nosaltres som més...
Anònim, 15/03/2017 a les 14:41
+1
-0
Pot ser possible, que nosaltres un poble de milers i milers de persones, no podem fer front a quatre persones ineptes que estan en el govern?
És possible que ells puguin decidir posar un impost al sol?
La qüestió es... i si decidim posar-nos tots energia renovable i deixar de pagar a les elèctriques? Que passaria? Quan deixin de embutxacar-se milers d'euros a costa nostre?
Hauríem d'obrir tots més els ulls! I a la propera mirar a qui és vota.
Hem de fotre el camp
MonRa, 15/03/2017 a les 22:04
+1
-0
Que es pot esperar d'aquesta colla de Xoriços. I els Espanyols encara els voten. Increïble
Sol