El «clatellot» de Xavier Sala-i-Martin a Josef Ajram per la xiulada a la final de la Copa

| 25/05/2016 a les 15:30h
Arxivat a: Internet, Vicente Calderón, Copa del Rei, xiulada
Aquesta notícia es va publicar originalment el 25/05/2016 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Xavier Sala-i-Martin va contestar aquest dimarts al vespre la reflexió de Josef Ajram sobre la xiulada a la Copa del Rei. En un tuit, el popular trader va recordar que "França multa amb 7.500 euros a qui menyspreï a l'Estat o a l'himne nacional", per cloure: "Aquesta nit acabaríem amb el deute públic d'Espanya".

Ahir, l'economista va rebatre el seu argument fent números. "El deute a espanya és de 1072183M. 7.500x30.000=225M. La teva proposta només pagaria el 0,02% del deute", va piular Martín, que va afegir altres càlculs per desmuntar l'afirmació d'Ajram: 

COMENTARIS

99% analfabetos
Anònim, 25/05/2016 a les 17:08
+11
-0
Es creuen molt llestos i com es pot apreciar hi ha moltísims analfabets que es mantenen del pais.
Aquesta Espanya mai podra comparar-se a França en democracia
Charly Brown, 25/05/2016 a les 18:46
+8
-2
França és un estat creat pel poble i Espanya és un estat creat per un pacte amb la dictadura feixista. Vam parlar de reconciliació però això només va ser una promesa i mai s'ha passat als fets de una manera desinteresada. No s'han condemnat els crims del feixisme ni la seva rebel·lió militar contra la República, ni s'ha donat resposta a les demandes populars de retorn dels cosos de republicans morts a la guerra ni s'han anul·lat les condemnes del feixisme. Tampoc s'ha tractat les nacions no-castellanes amb el respecte promès a la constitució protegint-les també a nivell estatal i considerant les seves llengües com llengües espanyoles sinó que encara se segueix volent anomenar espanyol a la llengua castellana com si les altres no fossin espanyoles, mentre se segueix ocultant el seu us normal als seus territoris als castellans. Al màxim que s'ha arribat és a permetre que els catalans, els bascos i ells gallecs siguin coneguts pel seu nom autentic, i encara gràcies perquè molts ignorants ho troben absurd. Recordo com li deien al ministre Narcís Serra aal principi de la tansició, però després sempre intenten canviar-nos el nom a tots els altres. com a Josep Lluis Carod-Rovira que els va haver de recordar quin era el seu nom aquí i a la Xina popular. Li agradaria a aquest senyor que l'anomenin José? O potser a ell li és igual.
I lo que es pitjor no ens deixen votar si volen ser independents, emparant-se en la constitució pactada amb la dictadura feixista.
BONA RESPOSTA A TANTS PAPANATAS
María, 25/05/2016 a les 18:54
+17
-3
Menys mal que tenim un Sala i Martin atent a tantes begenades com es diuen i fins i tot escriuen!!
El Sala-i-Martin ha aprés mates?
CNI Dos, 25/05/2016 a les 22:56
+5
-13
Que jo encara recordo el ridícul que va fer calculant la probabilitat de que sortís un empat a la votació de la CUP?
França democràtica????? el feixisme a Europa naix de la idea de la ideologia teocràtica absolutista francesa de l'estat,
Anònim, 26/05/2016 a les 18:46
+1
-0
França democràtica????? el feixisme a Europa naix de la idea de la ideologia teocràtica absolutista francesa de l'estat, França és una dictadura ecoberta de cinisme, perfum i estètica cutre francesa. a dins de França la meitat no són francesos i els han afrancesat amb la seua ideo absolutista de que només existeix París.
va de xupiguai
Anònim, 26/05/2016 a les 19:45
+1
-0
Fa un temps, quand encara no tenia us de raó, admiraba al Josef este, ara que m'he adonat de quin peu calça, de com sols mira la SEVA pela i que tant se li en fot, cada vegada em cau mes gros.
En lo seu roolo superman, tatoos a dojo i osties varies, m'agradaria saber com ha arribat a tenir el que te, foten el pel a ves a saber quans accionistes que han confiat els seus estalvis en ell quan era corredor de borsa.
En fin ojala que le vaya bonito, pero mu lejos de Catalunya
ADEU JOSEP TARES
Ridicul
Salat, 27/05/2016 a les 01:13
+1
-0
L unic q ha fet el ridicul ha estat la cup. El sala i marti va fer correctament els calculs. Pero abans de la votacio de la cup encara hi havia esperances .. pero l empat tan sols s explica d una manera, i no es tracta precisament de matematiqies