Test: Sou uns autèntics seguidors de Bola de Drac? Comproveu-ho

| 16/02/2015 a les 20:00h
Arxivat a: Internet, Bola de Drac, test, anime, seguidors
Aquesta notícia es va publicar originalment el 16/02/2015 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.

Aquest diumenge 15 de febrer es van complir 25 anys de l’arribada de Bola de Drac a Catalunya. Una sèrie, la d'Akira Toriyama, que va marcar tota una generació durant els anys 90 i encara desperta certa nostàlgia a molts catalans. 

Test: Sou uns autèntics seguidors de Bola de Drac?
1. De quin planeta és en Son Goku?
2. Quin personatge de Bola de Drac canvia més de pentinat durant la sèrie?
3. Quin és el personatge favorit d'Akira Toriyama?
4. Quans personatges femenins hi ha a Bola de Drac?
5. Qui invoca el drac Shenron per primera vegada?
6. Qui és el creador d'en Cel·lula?
7. Quin d'aquests personatges era aprenent del Mestre Shen (rival de sempre del Mestre Roshi)
8. Qui és el personatge de Bola de Drac que més vegades ha mort i més vegades ha ressuscitat?
9. Quina Bola de Drac porta en Son Gohan al barret en els primers episodis de Bola de Drac Z?
10. Quina és l'últim combat de Bola de Drac GT?
0-30: POC AFICIONAT A LES BOLES DE DRAC: Segurament heu seguit bona part de la sèrie però no teniu clar molts detalls essencials de l’anime d'Akira Toriyama. Bola de Drac va passar per la vostra vida sense marcar-vos.

40-70: SEGUIDOR MITJÀ: No sou fanàtics de Bola de Drac però guardeu un bon record de molts personatges. El més segur és que la deixéssiu de mirar amb el pas dels anys o per edat us va agafar una mica tard. 

80-100: DE LA GENERACIÓ BOLA DE DRAC: Formeu part de la generació marcada per la sèrie d'Akira Toriyama i tots els seus personatges. Segurament encara us desperta certa nostàlgia quan veieu algun capítol de Bola de Drac. Coneixes la majoria de personatges i les moltes històries de la Saga i mai oblidareu els primers episodis. Probablement heu vist tots els capítols de la sèrie i, fins i tot, alguna reemissió.

COMENTARIS

el test l'ha clavat!
Anònim, 16/02/2015 a les 20:38
+3
-0
Realment em quadra la realitat amb el resultat del test!!!!
Jajjaaja
Quins bons records!!!
60??
Anònim, 16/02/2015 a les 20:44
+1
-0
Estic al terne mig. Potser sí k me l'ha encertat. Xo tot i així guardo un gran record. X mi ls millors dibuixos...seguidament del Dr Slump!
El Rei dels Pirates
Gol D. Roger, 16/02/2015 a les 20:57
+13
-14
Recordeu aquest nom: ONE PIECE
80
Anònim, 16/02/2015 a les 20:59
+4
-0
Totalment d'acord mb el meu resultat. En fi Visca... BOLA DE DRAC EN CATALÀ!!!
x una..
Anònim, 16/02/2015 a les 21:29
+9
-0
Saber kuants personatges femenins hi ha ja es d obssesiu n? XD
Bola d Drac es insuperable!!
90!
Raquel, 16/02/2015 a les 21:55
+5
-0
He fallat la de la quantitat de personatges femenins... és que també quina pregunta!
En fi, està clar que formo part de la generació Bola de Drac
100℅?!
:0, 16/02/2015 a les 22:01
+1
-0
Creia que m'equivocaria amb la pregunta 4 pero no he fallat xD jajajaja!
Visca Bola de drac i que torni l' anime a la Tv! Se'l troba a faltar molt :,(
100/90
Anònim, 16/02/2015 a les 22:13
+0
-0
100 e encertat la del personajes femenins de quasualitat perque 10 eren pocs i 35 moltes
80
Anònim, 16/02/2015 a les 22:16
+0
-0
M'encanta aquesta serie era la meva preferida a la meva infancia, quins records hem venen al cap.
29 personatges femenins?
Mr Patata, 16/02/2015 a les 22:19
+2
-0
No em surten els 29 personatges femenins, a no ser que comptem els que surten a un o dos episodis...
29 femenines
toni m, 16/02/2015 a les 22:45
+0
-0
Quin son emb surten 11
respostes
zoebel, 16/02/2015 a les 22:47
+0
-1
Com es miren les respostes correctes? He fallat dues i no sé quines.
90? 90!! =^·^=
Miquel E.M., 16/02/2015 a les 23:07
+2
-0
Estic satisfet... ara, em sembla que la gran majoria fallem el número de personatges femenins, hehehe.
100
Anònim, 16/02/2015 a les 23:25
+0
-0
Sóc un otaku consumat
Nostàlgia
Marc D.G., 16/02/2015 a les 23:34
+1
-0
100/100!! En algunes he hagut d'aturar-me a pensar, ja que tenia dubtes, al fer anys que no ho veig.

Però vaig créixer amb la sèrie, i m'he mirat tota la sèrie fins a GT i fins i tot, tots els OVAS vàries vegades.

Un anime inigualable.
correcte
Oriolbiel, 16/02/2015 a les 23:39
+2
-0
I el dr slump que no el tornaran ha emetre mai mes?
De la Generacio Bola de Drac 100
Streetch, 16/02/2015 a les 23:44
+1
-0
Aquest test demostra que he sigut fidel a la serie desde petit. He crescut amb en Goku i els seus companys i tinc la serie en DVD sencera. He posat 29 femines perque contant em sortien mes de 10 i 35 em semblava masa, pero realment no se quines son aquestes... M'agradaria sapiguer-ho.
Bola de drac, un mite que mai morirá
Cristiano C., 16/02/2015 a les 23:55
+0
-0
100, ple!

Sóc un gran fan de Bola de Drac.

El facebook de Bola de Drac
Boladedrac.cat (Cristiano i Jesús.), 16/02/2015 a les 23:59
+0
-0
Si us agrada Bola de Drac, us esperem al facebook de Boladedrac.cat!

www.facebook.com/Boladedrac.cat

Moltes gràcies
El facebook de Bola de Drac
Boladedrac.cat (Cristiano i Jesús.), 17/02/2015 a les 00:03
+0
-0
Si us agrada Bola de Drac, us esperem al facebook de Boladedrac.cat!

www.facebook.com/Boladedrac.cat

Moltes gràcies
80
Anònim, 17/02/2015 a les 01:08
+1
-0
Cor petit el favorit d'akira? Crec que us heu colat aqui...es vegeta!reconegut per ell a les entevistes.i google ho demostra...i dragon ball gt no es d'akira...molts dels grans fans no vam voler veure-la.no crec q ulen un test s'hagin de barrejar les 2 series.
80 re
Anònim, 17/02/2015 a les 01:22
+2
-0
Volia dir en satan! No en vegeta. Xddd. Segons entrevistes si tornes a fer la serie la faria sobre en satan.
bola de drac
Manel10, 17/02/2015 a les 01:22
+0
-0
Aqui un que sempre ho ha mirat encara q fa moolt de temps que no!!! Va marcar un abans i un despres!!!!
100%!!!!
Lalama , 17/02/2015 a les 01:29
+0
-0
Totalment d'acord bola de drac per sempre!
100
Anònim, 17/02/2015 a les 01:36
+0
-0
la clavat!!!!
luke22droga 100%
Anònim, 17/02/2015 a les 09:54
+1
-0
Como todos vosotros e tenido muchas dudas con la pregunta de los personajes femeninos. Pero que se le va hacer, me encanta el anime. Ahora ONE PIECE!!!
Alguna reemisio?
MOnkey D. Luffy, 17/02/2015 a les 11:30
+2
-1
cada dia segueixo veient els capitols si puc :P

ONE PIECE es molt més bona que Dragon Ball ara que hem crescut i els hi trobem més sentit a les series.. jaja
Hi ha un error en el test
Battushi, 17/02/2015 a les 14:49
+0
-0
En realitat el personatge que mes li agrada a l'akira toriyama es en Mr. Satan, i despres en cor petit (picolo). el que menys li agrada es en Vegeta.
No sé si us heu fixat amb el detall...
Tònim, 17/02/2015 a les 16:50
+1
-0
En la versió catalana del Bola de Drac el realment més bo és el doblatge d'en Son Gocu adult. Les veus que fa el doblador, el canvi de veu, aquell mena de veu de xiscle que fa alguna vegada, que li dona un to desenfadat... és una obra mestra que estic segur que supera en molt la veu original en japonès.
Els tinc tot en VHS
Anònim, 17/02/2015 a les 16:52
+0
-0
soc fan d´en Goku.............
80 :P
taberenc, 17/02/2015 a les 17:09
+0
-0
Fa anys que no m'ho miro, però sembla que la memòria és persistent. Records de tardes berenant davant la tele, d'intercanvi de fotocòpies i de recerca de fanzines en llibreries de còmics que potser no hauria visitat mai.
afsdadf
Biel Escudé, 17/02/2015 a les 20:34
+0
-1
Nostalgia?? tinc 16 i he tret 90 no soc tan vell.

Que passa que per treure un 90 as de ser de la generació pos no porto seguint bola de drac desde que en tinc 12.
Quin desengany!
Joan Sanz Bartra, 18/02/2015 a les 14:08
+5
-0
Caram, quin densengany, jo sóc la veu d'en Vegeta i només m'ha qualificat de seguidor mitjà, i això que puc donar fe que he estat pràcticament a tots els capítols.
Ai la darrera
Anònim, 12/03/2015 a les 02:00
+0
-0
He fallat la darrera! Però si Goku Jr vs Vegeta Jr era de la pel·lícula 100 anys després, no? Si que és GT però és pel·lícula. En fi. Encara no sé com he endevinat el del número de dones XD
un 70?? Oh My Good
Dark Sanji, 19/04/2015 a les 23:08
+0
-0
Hem sorpren un 70. Ja que nomes he vist una quants capitols i a mes saltejats Jajajaja.
One Piece al poder!!
100%!!!!
FanBolaDedrac, 28/04/2015 a les 17:25
+0
-0
Tenia entes que el seu personatge favorit era el mr satan,amb aquesta he dubtat i amb les de les personatjes femenines,per lo demes,no he dubtat ni un segon XD