Com reacciona la gent davant la violència contra el gènere masculí?

| 24/05/2014 a les 15:56h
Arxivat a: Internet, Londres, Violència feminista
Aquesta notícia es va publicar originalment el 24/05/2014 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.


Un parella (d'actors) en un parc de Londres fan dues "interpretacions". En la primera és el noi qui abusa físicament de la seva "xicota". En la segona, és ella qui abusa del noi. Vegeu quina és la reacció de la gent en cadascuna de les situacions.

Aquest és un vídeo creat per ManKind Initiative, una entitat que pretén donar a conèixer que el 40% de la violència domèstica a la Gran Bretanya és patida per homes. 

COMENTARIS

..
Anònim, 24/05/2014 a les 16:15
+22
-14
"igualtat", ja n'hi ha prou de feminisme, és tant dolent el feminisme com el masclisme!
IGUALTAT, ni feminisme ni masclisme!
Anònim, 24/05/2014 a les 16:24
+12
-9
tant el feminisme com el masclisme, són perjudicials. S'han de defensar els drets tant dels homes com de les dones, sense que cap sigui superior a l'altre, ni un tingui més avantatges que l'altre gènere.
ACLARACIÓ
Anònim, 24/05/2014 a les 16:50
+26
-15
EM sembla que esteu equivocats, el feminisme defensa l'igualtat de gènere, és l'hembrisme el que defensa la superioritat de les dones respecte l'home.
S'hauria d'estar a favor del feminisme (feministe = igualtat).
Això no és feminisme
Anònim, 24/05/2014 a les 16:50
+11
-8
Als dos personatges que han comentat aquesta notícia: Estic a favor de la igualtat plena entre sexes, però no confongueu les coses... el feminisme no és això, el feminisme no és violència
Igualtat
IgnaSíSí, 24/05/2014 a les 16:54
+11
-5
Tanta igualtat que busquen les dones... Igualtat significa igual per a tots, no tot a favor de les dones, que això és desigualtat interessada. Jo trobo molt malament el masclisme, però això que fan algunes dones de trepitjar els drets dels homes, ho trobo fatal!

Salut i independència!
EL FEMINISME DEFENSA LA IGUALTAT
Anònim, 24/05/2014 a les 17:22
+15
-14
masclisme: home superior a la dona

hembrisme: dona superior a l'home

feminisme: tots som iguals

no s'han de confondre conceptes!
el feminisme
Eduuaard, 24/05/2014 a les 17:24
+12
-13
el feminisme es el mateix que el masclisme, LA MATEIXA MERDA!
que feministes no estiguin a favor de la violencia es una cosa pero feminisme es superioritat de les dones als homes i punt. no vol dir res mes. igualtat als dos sexes!!!
no pot ser
Eduuaard, 24/05/2014 a les 17:25
+12
-5
perque feminisme es igualtat si feminisme es la dona? ..
Siguem clars
Anònim, 24/05/2014 a les 17:41
+5
-6
Si mireu a la viquipedia ho trovareu. Feminisme busca l'igualtat entre els sexes desde el punt de vista de les dones, busca l'igualtat però penso que no s'hauria de distingir entre sexes directament, feminisme ve del punt de vista de la dona com la paraula indica.
Informeu-vos bé!
Anònim, 24/05/2014 a les 18:01
+11
-7
Aviam per aquells/es que encara no ho han acabat d'entendre aqui us deixo la definició exacte extreta del diccionari:

Feminisme: Moviment social que denuncia la submissió tradicional de les dones als homes i promou l’EQUIPARACIÓ (per qui no ho entengui significa IGUALTAT) de drets entre els dos gèneres.

Masclisme: Actitud basada en l’atribució de superioritat a l’home sobre la dona.

Hembrisme: Actitud basada en l'atribució de superioritat a la dona sobre l'home.

Després d'això encara tindreu la cara de comparar el feminisme amb el masclisme? Vinga home! Quanta incultura que hi ha pel món...
No ens perdem en el nom
Anònim, 24/05/2014 a les 18:32
+11
-2
Que més dóna si el terme correcte es feminisme o hembrisme, com bé senyalen molts comentaris!!

El que s'està criticant en aquests comentaris es que a partir d'una lluita contra el masclisme s'està arribant a una situació de sobreprotecció a la dona, que no és pas l'equiparació que busca el feminisme.

S'ha de buscar la situació d'igualtat real, jutjant i condemnant de mateixa manera un acte fet per un home o una dona. S'ha de deixar de diferenciar per sexes i començar a parlar de persones com a únic col·lectiu.
...
Anònim, 24/05/2014 a les 18:36
+4
-3
Feminisme no significa la igualtat, no i no, pesats i pesades... nomes cal mirar la morfologia de la paraula...
No ens perdem en el nom
Anònim, 24/05/2014 a les 18:40
+6
-0
Que més dóna si el terme correcte es feminisme o hembrisme, com bé senyalen molts comentaris!!

El que s'està criticant en aquests comentaris es que a partir d'una lluita contra el masclisme s'està arribant a una situació de sobreprotecció a la dona, que no és pas l'equiparació que busca el feminisme.

S'ha de buscar la situació d'igualtat real, jutjant i condemnant de mateixa manera un acte fet per un home o una dona. S'ha de deixar de diferenciar per sexes i començar a parlar de persones com a únic col·lectiu.
"Violence is Violence"
Anònim, 24/05/2014 a les 18:40
+8
-0
La meva experiència és que "violència és masclisme" i la resta és "passar l'estona", "no és violència" o "ets un masclista de merda".
La meva experiència és que mentre la gent riu, l'home perd la feina, les amigues li diuen "alguna cosa deus haver fet perquè ella et tracti així". I la policia t'engega a casa i "no ens molestis més"
La meva experiència és que "Violence is Violence" no és una frase acceptada en aquest món.
I ja no m'atreveixo a compartir aquesta notícia i aquest vídeo amb ningú. M'insultaran novament.
estic flipant
Anònim, 24/05/2014 a les 19:26
+4
-6
Es ridicula la defensa de "no es feminismo, es hembrismo" será possible???? m'importa un bledo com es digui!!!! la qüestió es que hi ha una desigualtat social brutal en aquest tema…no ens desviem!!
No menyspreem els termes utilitzats
Jo mateixa, 24/05/2014 a les 22:17
+2
-2
Doncs sí que és important definir el terme feminisme, ja que aquest es refereix a la defensa de la igualtat de la dona enfront l'home.
Afirmant que el feminisme és nociu no feu més que perjudicar el que esteu criticant...
El masclisme sí que es refereix a la creença de superioritat de l'home enfront de la dona, peró és un terme diferent a feminisme.

Si ningú hagués anomenat la violència cap a l'home com a "feminisme", no hauria calgut debatre sobre el terme en sí.
En aquest cas estem parlant de violència domèstica. I sí, s'han de donar a conèixer tant casos de violència contra l'home com entre parelles homosexuals.
Aclarant
Anònim, 25/05/2014 a les 01:13
+2
-2
El feminisme es diu feminisme perquè provè del terme "moviment feminista", és a dir, un moviment que va ser iniciat per dones. Com bé han explicat ja, el feminisme busca la igualtat entre l'home i la dona des del punt de vista de la dona (resalto la paraula igualtat!! No busca la superioritat de la dona). Per dir-ho d'una manera més fàcil d'entendre, el feminisma lluita contra el patriarcat (el que, sorpresa! afecta negativament tant a dones com a dones).

I sí, cal entendre la diferència entre feminisme i hembrisme. Si no s'entenguès la diferència, veuríem comentaris com aquests dia sí i dia també (cosa que és el que passa a l'actualitat). Jo no vull dir que sóc feminista i que la gent em miri amb fàstic pensant que vull ser superior al home. Des del meu punt de vista, tothom hauria ser feminista... perquè no voler la igualtat entre gèneres és d'idiotes.
Perdó
Anònim, 25/05/2014 a les 01:15
+0
-0
Perdó, al meu anterior comentari volia dir "afecta negativament tant a dones com a homes". Se me fue la almendra.
"Violència feminista"?
Anònim, 25/05/2014 a les 14:10
+2
-2
A la notícia ja hi posen "violència feminista". Qui són i on han estudiat els periodistes de Nació Digital, per posar coses tant tendencioses? Aneu al The Sun, home!

Ni es pot confondre feminisme amb hembrisme, ni es pot confondre qualsevol cosa amb el victimisme que gasten unes quantes, això no vol dir que feminisme sigui res més que la lluita social per la igualtat de gèneres. Que la gent del carrer ho tingui mal entès, pot passar (sobretot per publicacions tendencioses com aquesta) però que els periodistes no ho sàpiguen... ho és que són burros o és que ho fan amb mala intenció.
Les dones estan "perdudes",
Anònim, 25/05/2014 a les 18:07
+1
-3
reaccionen malament i en fan culpables els homes de tots els seus mals, quan molts cops les culpables són elles mateixes. Hi ha molts homes víctimes, méss dels que ens pensem, i a això noi hi ha dret..... Només dic que moltes dones s' estan cavant la seva pròpia fossa, per la seva manca de reflexió i la seva irresponsabilitat....
Desigualtat?
Anònim, 25/05/2014 a les 18:21
+2
-4
Aveure perquè ho entengui bé, aquells que estan taaaan dolguts perquè hi ha una gran desigualtat amb el tema de la violència de la dona contra l'home i que esteu dient que quan una dona maltracta a un home no se li dóna la mateixa importància..vosaltres parleu d'igualtat? Quan les dones han estat menyspreades, infravalorades, maltractades, oprimides, excloses de la societat, silenciades, explotades, insultades i esclavitzades per l'home durant tota la història?! Això és igualtat? Als EUA (segons un informe de les Nacions Unides)una dona és golpejada cada 18 minuts, i a Perú, el 70% dels crims comesos són de dones assassinades a base de cops pels seus homes. Per no parlar de l'ablació del clítoris a Àfrica,les constants violacions arreu del món, la diferència de salari que encara és vigent avui en dia,etc. podria estar posant exemples tot el dia. I després parleu de desigualtat...
Terminologia inadequada
Anònim, 25/05/2014 a les 23:01
+4
-0
Crec que la terminologia "feminisme" per referir-se a defensar la igualtat de gènere i "masclisme" per referir-se a la desigualtat és molt inadequada, fruit d'un accident històric. En tot cas, s'hauria parlar de "masclisme/femellisme" per referir-se a la desigualtat de gènere (homes envers dones i viceversa) i "masculinisme i/o feminisme" com a sinònims per referir-se a la igualtat de gènere.
FEMELLISME NO ÉS el mateix que FEMINISME
Anònim, 26/05/2014 a les 05:51
+0
-1
Feminisme és el moviment que cerca la equiparació de drets entre homes i dones, el FEMELLISME és la corrent oposada al MASCLISME.
MOLTA demagògia
Demagògia, 26/05/2014 a les 13:31
+2
-1
Per que al diccionari figure que el feminisme és igualtat us ho creeu? Com pot estar buscant la igualtat una paraula que ja de er sí denota desigualtat i "hembrisme" ???
Aclaració
Anònim, 26/05/2014 a les 22:58
+1
-1
La paraula feminisme és femenina perquè el moviment de la igualtat de dones i homes el van començar les DONES i no els homes, per això la paraula és en femení. i sí, rotundament el feminisme és la IGUALTAT perquè és el nom d'un moviment i no perquè ho posi al diccionari.