Hiapp, el WhatsApp català

L'aplicació de missatgeria instantània ha estat desenvolupada a Granollers i està disponible per iOS, Android i navegadors web

| 30/04/2014 a les 09:32h
Arxivat a: Empreses, Facebook Messenger, Viber, Line, Hiapp, whatsapp, Telegram, Hangouts
Aquesta notícia es va publicar originalment el 30/04/2014 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.


L'animació en el camp de la missatgeria instantània mòbil sembla que no afluixa. Darrerament ha aparegut una nova alternativa que arriba per ocupar (o almenys acostar-se) al tron que còmodament ocupa WhatsApp. S'anomena Hiapp i ha estat desenvolupada a les nostres terres, concretament a Granollers, per un equip format per quatre joves de la zona.

Hiapp compta amb versió per dispositius iOS i Android, i pot ser utilitzada des dels principals navegadors web d'escriptori. Aquesta és una opció interessant que ens permet no dependre d'un mòbil per escriure un missatge, tot i que el número de telèfon és necessari per registrar-nos. Un cop realitzat aquest pas, els contactes de la nostra agenda passen a Hiapp.

Es tracta bàsicament d'una aplicació de missatgeria, i com a tal les seves funcions principals són les mateixes que la resta. Hiapp compta però amb un grapat de característiques addicionals que d'entrada la distingeixen d'altres propostes de la competència. En un panorama tan complicat com l'actual, els detalls poden marcar la diferència, així que us enumerarem les peculiaritats de Hiapp perquè pugueu veure què aporta de nou:

- Un aspecte molt interessant, potser la principal virtut de Hiapp, és que es bassa en
el núvol. Això significa que les converses, arxius i contactes estan sincronitzats en tots els dispositius i navegadors amb els quals accedim al nostre compte. Per exemple, podem iniciar una conversa pel carrer amb el mòbil i seguir-la a casa amb el navegador, o en un navegador d'una altra persona accedint amb les nostres dades. Si es perd el mòbil, no es perd l'historial. I si ens quedem sense bateria, podem seguir la conversa des de qualsevol lloc.

- Permet compartir, a banda dels habituals missatges, vídeos, fotos, notes de veu i ubicacions, dibuixos fets a mà en el moment i stickers (uns dibuixos de més qualitat i força simpàtics, de diferents temàtiques). Als stickers disponibles inicialment s'hi poden afegir d'altres disponibles a la Store de la mateixa aplicació, de moment de franc.

- L'aplicació és altament personalitzable, es nota gust i cura pels detalls. Podem canviar l'aspecte de tota l'aplicació amb nombrosos temes que modifiquen l'experiència. L'estètica de la interfície és clara i agradable.
 
- Els grups no són propietaris d'una persona, com pràcticament passa a WhatsApp. Qualsevol dels seus integrants pot convidar a un nou membre.

- Podem utilitzar el correu electrònic per contactar amb algú, per exemple amb un desconegut al qual no volem proporcionar el nostre número de telèfon.

- La privacitat, un tema delicat avui en dia, sembla ben resolt: compta amb encriptació de missatges durant tot el seu cicle de vida, no només en els servidors de l'aplicació sinó quan els missatges estan al mòbil.

- Permet controlar si els altres poden veure la nostra darrera connexió, o evita que ens vegin quan estem en línia: així, podem prevenir que el nostre cap, pares, parella, etc. sàpiguen que l'estem utilitzant.

Els simpàtics stickers resulten un encert

Com cal esperar, Hiapp és una aplicació totalment gratuïta. Més endavant, però, els desenvolupadors tenen previst comercialitzar temes i stickers per a qui vulgui adquirir-los, però actualment el material disponible és de franc. A més, està disponible en català.

En definitiva, una opció interessant en aquest mercat tan superpoblat de les aplicacions de missatgeria, però que aporta personalitat pròpia i valors afegits a la simple aplicació per «xatejar». Veurem com evoluciona el mercat i si pot fer-se un lloc entre els grans, a saber: Line, Telegram, Viber, Facebook Messenger, Hangouts i el totpoderós i omnipresent Whatsapp.

Podeu obtenir més informació al seu web o al seu Facebook. Podeu descarregar aquí l'aplicació: versió iOS / versió Android.

COMENTARIS

Tot molt bonic pero...
Anònim, 01/05/2014 a les 08:15
+1
-7
Sabeu que com moltes altres aplicacions, Hiapp ven les converses dels seus usuaris a tercers?
però què dius?
Anònim, 01/05/2014 a les 10:09
+8
-1
Jajajaja... acostuma't a aportar fonts i demostrar les teves afirmacions. Difamar per difamar ja no està de moda.
Windows Phone
Albert DM, 01/05/2014 a les 11:10
+1
-5
I l'aplicació per a Windows Phone què? Com volen que tingui aquesta aplicació al meu Nokia Lumia?
a Albert DM
Anònim, 01/05/2014 a les 11:48
+4
-1
Senzillament... no els hi val la pena fer-la en Windows Phone, donat que el fan servir només un 3%



Windows Phone
salvapujades , 01/05/2014 a les 14:14
+0
-0
Jo tinc un nokia lumia 920 i vos asseguro que mai havia tingut un mòbil tant bo. Les elits de la telefonia són minoritàries. Estic segur que més d'un de vosaltres parleu sense haver vist mai un Windows Phone. Jo vinc de Android i no tornaria per res. Salut i independència.II*II
Agraïment
Charles Sampons, 01/05/2014 a les 14:41
+2
-0
Crec que entre tots i començant nosaltres podem fer quelcom per una industria del país. Endevant
Windows Phone no rutlla
Heribert, 02/05/2014 a les 11:36
+0
-0
Salvapujades, jo tinc un Android com a mòbil personal i un Windows Phone amb el mateix model que tu, i com que els puc comparar quin rendiment tenen en cada moment, et puc assegurar que no hi ha color. L'Android és infinitament superior.

Només cal veure com funciona el Whatsapp en un i un altre. El Windows Phone pot rebre missatges amb retards escandalosos, a vegades de més de mitja hora. El mateix pot passar al enviar. És cert que en las últimes actualitzacions han corregit errors, però tot i així no arriba al nivell exigible avui en dia a un mòbil-smartphone.
Windows Phone no rutlla
Heribert, 02/05/2014 a les 11:58
+0
-0
Salvapujades, jo tinc un Android com a mòbil personal i un Windows Phone amb el mateix model que tu que és de la meva empresa, i com que puc comparar quin rendiment tenen en cada moment, et puc assegurar que no hi ha color. L'Android és infinitament superior.

Només cal veure com funciona el Whatsapp en un i un altre. El Windows Phone pot rebre missatges amb retards escandalosos, a vegades de més de mitja hora. El mateix pot passar al enviar. És cert que en las últimes actualitzacions han corregit errors, però tot i així no arriba al nivell exigible avui en dia a un mòbil-smartphone.
Windows Phone no rutlla
Heribert, 02/05/2014 a les 12:00
+0
-0
Salvapujades, jo tinc un Android com a mòbil personal i un Windows Phone amb el mateix model que tu que és de la meva empresa, i com que puc comparar quin rendiment tenen en cada moment, et puc assegurar que no hi ha color. L'Android és infinitament superior.

Només cal veure com funciona el Whatsapp en un i un altre. El Windows Phone pot rebre missatges amb retards escandalosos, a vegades de més de mitja hora. El mateix pot passar al enviar. És cert que en las últimes actualitzacions han corregit errors, però tot i així no arriba al nivell exigible avui en dia a un mòbil-smartphone.
Windows Phone no rutlla
Heribert, 02/05/2014 a les 12:01
+0
-0
Salvapujades, jo tinc un Android com a mòbil personal i un Windows Phone amb el mateix model que tu que és de la meva empresa, i com que puc comparar quin rendiment tenen en cada moment, et puc assegurar que no hi ha color. L'Android és infinitament superior.

Només cal veure com funciona el Whatsapp en un i un altre. El Windows Phone pot rebre missatges amb retards escandalosos, a vegades de més de mitja hora. El mateix pot passar al enviar. El mòbil amb Windows no té ni la meitat dels emoticons per posar als missatges de que disposa el mòbil Androd. És cert que en las últimes actualitzacions han corregit errors, però tot i així, no arriba al nivell exigible avui en dia a un mòbil-smartphone.
Windows Phone no rutlla
Heribert, 02/05/2014 a les 12:03
+0
-0
Salvapujades, jo tinc un Android com a mòbil personal i un Windows Phone amb el mateix model que tu que és de la meva empresa, i com que puc comparar quin rendiment tenen en cada moment, et puc assegurar que no hi ha color. L'Android és infinitament superior.

Només cal veure com funciona el Whatsapp en un i un altre. El Windows Phone pot rebre missatges amb retards escandalosos, a vegades de més de mitja hora. El mateix pot passar al enviar. El mòbil amb Windows no té ni la meitat dels emoticons per posar als missatges de que disposa el mòbil Androd. És cert que en las últimes actualitzacions de Windows Phone han corregit errors, però tot i així, no arriba al nivell exigible avui en dia a un mòbil-smartphone.
resposta a Heribert
salvapujades , 02/05/2014 a les 13:07
+0
-1
Heribert... Tindràs un Android meravellós, però amb el meu Windows Phone, només tinc que dir les coses un cop.
Tinc comprovat, que les coses dels demés, mai són tan bones. Que si el meu fill es mes guapo,que si el meu cotxe és més ràpid i sobre tot, que si el meu mòbil es tal o Pascual. Jo només dic, que a cadascun ens va bé allò que s'adapta a les nostres necessitats i que jo, des de que tinc aquest sistema operatiu (Windows Phone), he deixat de utilitzar el ordinador de casa. Temps al temps....