Vols escoltar com sona el "Boig Per Tu" cantat per Shakira?

| 22/03/2014 a les 11:10h
Arxivat a: Mitjans, shakira, Shakira, boig per tu
Aquesta notícia es va publicar originalment el 22/03/2014 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
La cantant colombiana ha decidit incloure una versió del mític tema de Sau, Boig per tu, al seu nou disc que ben aviat sortirà a la venda. De moment, però ja podem escoltar com sona una de les cançons catalanes més famoses de la història amb la veu de Shakira.

COMENTARIS

Joana Roselló Pàmies
Anònim, 22/03/2014 a les 11:31
+44
-0
M'encanta!!!!!!!
Shakira
Daniel-Jacques, 22/03/2014 a les 11:34
Interessant
+59
-2
Perfecte! La sorpresa és que és una cançó "normal": ben tocada, ben cantada, ben pronunciada. Una bona cançó cantada per una bona cantant.
M'ENCANTA
Anònim, 22/03/2014 a les 11:34
Interessant
+62
-2
Si senyor, com va dir l'aporta que n'aprenguin, shakira ha demostrat que es pot parlar, cantar i entendre el catala, i no ser un catalanofobic com alguns el·lements que corren per la nostra geografia. Visca catalunya el seu idioma i les seves tradicions i costums.
un tema unic!!!!
cat, 22/03/2014 a les 11:35
+39
-0
preciosa!!!!, es una canço guapissima, i la canta molt be
independència
Anònim, 22/03/2014 a les 11:39
+25
-3
M'agrada que artistes de renom cantin en català, encara que sigui per negoci comercial
NACIÓ DIGITAL
Anònim, 22/03/2014 a les 11:46
+37
-9
HOLA, PODEU POSR UN ALTRE LINCK DEL TEMA ON NO POSI QUE SAU ÉS UNA "BANDA ESPAÑOLA"
llum
Anònim, 22/03/2014 a les 11:49
+17
-0
Em feia por, però encara està prou bé.... m'encanta quan diu "lluuum"! Hahaha
banda española
Lou, 22/03/2014 a les 12:10
+7
-29
Ja se sap, quan convé espanyols i quan no catalanes (i amb to despectiu)
Tenia desig d'escoltarla i no ha desabut.
Anònim Català, 22/03/2014 a les 12:14
+29
-0
Preciosa, pronuncia molt bé el català!
Nohemi
Nohemi, 22/03/2014 a les 12:24
+23
-0
Aquesta canço m´agrada molt i la Shakira li posa el sentiment que cal ¡¡¡¡ Preciosaaaaa
Bona feina pique
Anònim, 22/03/2014 a les 12:24
+18
-0
De traca i mocador!!
Engany?
Anònim, 22/03/2014 a les 12:29
+2
-23
Bonic "FAKE".

Aquí en teniu un altre:



BfJoJbQ--vk
Am un parell de.......
Pere, 22/03/2014 a les 12:32
+16
-0
Acollonant !!!
Fantastica!
Anònim, 22/03/2014 a les 12:54
+23
-0
Cançó emblemàtica, molt ben cantada i pronunciada! Olé tu artistassa!
Genial
Nuria Gascon , 22/03/2014 a les 12:56
+15
-0
Amb la calidesa i el registre de veu de la inconfonible Shakira!!! Per tot el sentiment que ha sapigut transmetre.... Senzillament GENIAL!!!
hujgecvh
Anònim, 22/03/2014 a les 12:58
+15
-0
Molt bona! Una bona pronunviació i sense extravancies la que val val!
genial
Anònim, 22/03/2014 a les 13:00
+11
-0
M'encanta la versió que fa d'aquesta preciosa canço!!!
fantàstic
Ranon F, 22/03/2014 a les 13:01
+8
-0
Mol bé senzilla i tendre
Chapeau!
Anònim, 22/03/2014 a les 13:06
+20
-1
Merci Shakira per apreciar la llengua d'aquest petit país!
molt be
6C0, 22/03/2014 a les 13:10
+9
-4
Molt be impressionant, l'enveja de molts espanyoletshhahahaha
caram¡¡¡¡
Anònim, 22/03/2014 a les 14:04
+13
-0
Es la vegada que he escoltat mes estona la Shakira¡
La integració total
Xavier Piris, 22/03/2014 a les 14:36
+10
-1
Enhorabona Sakira. Has demostrat que la integració al nostre país és possible. Empraré la teua cançó a l'intitut on treballe com a exemple. Gràcies
Gràcies
Anònim, 22/03/2014 a les 14:37
+10
-2
Molt gran aqui la shakira! Demostració de que adaptar-se en aquest païs no és tant difícil! Meravellos de veritat! Gràcies shakira! Molts en tindrien que aprendre d'això.....!!
Gràcies
morena2, 22/03/2014 a les 14:44
+7
-0
Em feia por escoltar-la per no sentir-me decebuda, m'encanta aquest tema original, però ha estat tot el contrari. Gràcies.
Molt bona
Eva baqué, 22/03/2014 a les 14:51
+6
-0
Molt bona pronunciació!!!! I m'agrada molt que s'hagi atrevit a cantar en català .
es noten les arrels
Anònim, 22/03/2014 a les 15:00
+5
-1
es nota q l shakira te sang catalana... no podia ser millor! gracies shakira!
visca Shakira i Pique
Anònim, 22/03/2014 a les 15:03
+7
-0
M'hagradat molt Shakira, m'has emocionat molt i molt bona pronunciacio amb catala, wapaaaaa!!!!
M'agrada la gent que vé aquí i s'esforça per aprende el nostre idioma.
Anònim, 22/03/2014 a les 15:10
+7
-0
hi ha gent que porta aquí 50 anys i no vol aprendre el català, li dona repelús el nostre idioma, i Shakira porta visquent aquí casi quatre anys i escoltant la cancó, ja sigui per motius comercials o no, ha tingut almenys la bona intenció de tenir-lo en compte pel seu prope disc.
emocionant
lefont, 22/03/2014 a les 15:13
+6
-0
bona cançó molt ben cantada...emocionant
canço
Anònimcarme, 22/03/2014 a les 15:15
+6
-1
m'agradat molt es bona la sakira
Mùsica lliure de fronteres
Anònim, 22/03/2014 a les 15:24
+5
-0
La cançó esta perfectamente ejecutada pero això no s'ha fet com a reivindicación de cap mena. Això va per els ignorant...
boig per tu
Anònim, 22/03/2014 a les 15:31
+7
-2
Res comparable amb la Luz Casal i l' immillorable Carles Sabater....
El català encara... Però la shakira millor amb anglès...
Mireu sóc fan de la Shakira...
Però el boig per tu...Ningu Pot superar en Carles Sabater...
En pau descansi...
Siguis on siguis insuperable!!!!
La canço
Anònim, 22/03/2014 a les 15:31
+4
-0
Es la prefe del Piqué per això la triat
nou disc
Anònim, 22/03/2014 a les 15:36
+5
-0
Serà un exit!!!!!
Si, si i si
Anònim, 22/03/2014 a les 15:38
+6
-0
Molt bona interpretació. Ens donará prestigi, fora de Catalunya y fora d' Espanya.
la millo per ara
pepit pAnònimp, 22/03/2014 a les 15:44
+2
-0
Per mi com la orginal,,, hi plorat,,, amb els maticus de veu de shakira en horavona iel gerard''''''- deu esta cu foll amb tu :-) :-) :-) :-) :-) vls molt molt:-) :-) petons als tres
La canya
Anònim, 22/03/2014 a les 15:53
+5
-0
Increible la pronunciació, és nota que ho ha treballat i li ha possat ganes. Si senyora!
boig per tu
Anònim, 22/03/2014 a les 15:55
+4
-0
Gràcies shakira
versió en castellà
Anònim, 22/03/2014 a les 16:06
+0
-3
La versión en castellà que també está al disco
"Loca por ti" Shakira - Loca Por Ti (Audio):

KvAB6rx98g8
versio shakira ( sense paraules )
belmaria, 22/03/2014 a les 16:27
+4
-0
molt bona!!!!!!!!!!!!1 enhorabona.
a l'alçada de la cançó
Anònim, 22/03/2014 a les 16:30
+3
-0
M'ha encantat!!!! Ho ha fet perfecte!
Emocionant
Anònim, 22/03/2014 a les 16:58
+2
-0
Emocionant!!! La canço i el toc personal d Shakira
boix per tu
mataroní, 22/03/2014 a les 17:10
+1
-0
extraordinari! fa molta patxoca. endevant shakira
Molt bé bonica!
Agustí Esparducer Segura, (@AES_ct)22/03/2014 a les 17:20
+4
-0
Molt bé bonica!

Per als incrèduls: l'edició digital d'Amazon Alemanya del disc de Shakira inclou Boig Per Tu en català, au!

Podeu escoltar un tastet ací:


B00J4YGMHI/ref=dm_ws_tlw_trk16
Boig per tu
Anònim, 22/03/2014 a les 18:10
+2
-0
Fantástic. Es molt emocionan escolta una canso en catalán per una artista estrangera gracias maca els catalanes els tens a la buxaca molt ben cantada y en fi que ens agradat molt
I en Catala
Anònim, 22/03/2014 a les 18:16
+3
-0
Molt be, noia!!!!
Shakira
Capi2507, 22/03/2014 a les 19:19
+2
-0
AquestA nomes la poden cantar poca privilegiats com tu ! Molt be!!!!
fan fastic
jodiet, 22/03/2014 a les 20:16
+4
-6
Me fent molt fastic i vergonya tots aquestos advenedicos que per una simple i tendra canco d'amor, que podría estar cantada en qualsevol altra llengua. Diuen que al estar cantada en catalá, fa país. Qui pensa aixo es un borinot de merda que no te ni puta idea de qué va la política entre paisos.
BOIG PER TU EN CATALÀ.
Annabel., 22/03/2014 a les 20:38
+4
-0
Gràcies per versionar Boig per tu. de SAU, un gran grup.Versionar és aportar, crear , reproduir, recordar...tothom qui pot o vol ho fa i tu perquè no ? hi ha gent que li fa ràbia però la música no entenc de politica. m´encanta la teva versió, la teva veu i que sigui diferent de l´original. Un gran tribut i amb una veu genial. GRACIES.
Pel que diuen que s'ha sabut integrar tan be al pais....
un, 22/03/2014 a les 20:55
+2
-5
Integrar a Catalunya, diueu? Però si la seva mare és del ripollès. I aquesta noia es diu Isabel, i Ripoll de segon cognom. Pallussosssss!!!
La mentira de 1714
Aragón, 22/03/2014 a les 21:07
+4
-20
El català és una llengua espanyola.A veure si els independentistes us entereu.
Enhorabona!!
anònim, 22/03/2014 a les 23:06
+3
-0
Ole tu!!!
M' ha ecantat, felicitats!!!
Shakira
Josep Girbau, 22/03/2014 a les 23:08
+2
-0
Gràcies Shakira per aquesta versió,espero qu'en Gerard Quintana, no es piqui.
Una passada,gràcies,moltes gràcies!!

Una versió d'aqui
josepsentmenat, 22/03/2014 a les 23:17
+4
-0
Nosaltres no som multimilionaris, la nostra discográfica no es una multinacional amb molts recursos, es Picap la mateixa dels Sau, i ens agradaria que compartiu la nostra versió ja que els nostres mitjans no son els d'ella a qui respectem com artista i ens sembla molt bé que hagi fet la versió tot i que la nostre realment si es una versió totalment diferent a la original.




No en tindrem milions de visites com ella però amb el vostre ajut igual podem superar les 60.000.
Moltes gràcies.
Per josepsentmenat
un, 22/03/2014 a les 23:44
+4
-0
Hola, josep. He escoltat la vostra versió, i m'ha agradat moltíssm. És molt bona. Per mi, millor que la de la "shaki". Felicitats!
me agrata mol
Albert Plana Gracia, 23/03/2014 a les 00:12
+1
-0
Lo bo de canta en catala el sentimena lo fema mes gran anima totas el catalas que colta la musica ...
me agrata mol
Albert Plana Gracia, 23/03/2014 a les 00:13
+0
-0
Lo bo de canta en catala el sentimena lo fema mes gran anima totas el catalas que colta la musica ...
genial
Micaela, 23/03/2014 a les 00:28
+2
-0
Me ha encantado la canción de Boig per tu, cantada por Shakira.
Amargats
Silvieta61, 23/03/2014 a les 00:34
+2
-0
Aragon ves a que et moqui la teva iaia pallaso!!!!!!!
banda catalana... i, per què no, també espanyola
Ro-, 23/03/2014 a les 01:22
+0
-0
Per "Anònim, 22/03/2014 a les 11:46":

Que es digui que es una banda espanyola no vol dir que no ho sigui catalana. No diu banda castellana ;)

Emocionant
Sònia Borrell, 23/03/2014 a les 08:42
+2
-0
Mha agradat moltíssim!! Pell d gallina!
Pronuncia genial!! Moltes gràcies Shakira
Molt be
Maria Pilar Peña, 23/03/2014 a les 11:46
+2
-0
Feliçitats .molt molt be
Genial
Anònim, 23/03/2014 a les 12:55
+2
-0
Demostrant wue no hi han fronteres
Cuki
Anònim, 23/03/2014 a les 13:29
+0
-8
Si no se entendia en castellano menos encatalufo
Español
Anònim, 23/03/2014 a les 13:33
+1
-9
Vete a colombia a cantar como tu amado te estas volviendo antiespañola !!!viva españa !!!
Perfecte
Loli Sancho, 23/03/2014 a les 13:42
+2
-1
M'ha tocat el cor, una maravella
INDEPENDENSIA
Anònim, 23/03/2014 a les 13:45
+1
-2
GUAPISIMA LA SAKYRA X LA CANSO QUE VAIGUEN A PENDRE PEL CUL LOS ESPAÑOLITOS
genial
cuca, 23/03/2014 a les 15:28
+4
-0
Si senyora bons canço ,bona veu i en catala!!!!tot un detallas!!
genial
cuca, 23/03/2014 a les 15:28
+3
-0
Si senyora bons canço ,bona veu i en catala!!!!tot un detallas!!
gracies
Albert Serrat, 23/03/2014 a les 15:50
+4
-0
Moltes gracies Shakira!
Putos espanyoles
Tamas, 23/03/2014 a les 16:37
+1
-4
De aqui por sereu imigrans putos espanyols!!! Cardeu el cap de aqui!!! Visca catalunya!!!
Bien cantada
Angel Lopez Rosanes, 23/03/2014 a les 17:03
+4
-0
Soy manchego y vivo en Catalunya y la cancion de Sau la canta muy bien Shakira,algun problema con los Catalanes nois!!!!
boca sucia
Angel Lopez Rosanes, 23/03/2014 a les 17:07
+2
-5
El de los putos españoles que se lave la boca que yo soy español y vivo en Catalunya,chaval!!!
Fantástic
Victoria Sarjeta, 23/03/2014 a les 18:07
+3
-0
Molt be Shakira! Les espanyols no tenen ni idea de el que representa aquí a Catalunya aquesta canco! Es com un himne. Presiona versió mol ben cantada i amb molta sensibilitat. Et segueixo des de fa molts anys. Que tinguis molts mes exits personals i profesionals. Guapa!!!!
Molt agraït!
Jepis, 23/03/2014 a les 18:17
+1
-0
Excel·lent interpretació, dolçament i amb força!
M'encanta
Anònim, 23/03/2014 a les 18:46
+1
-0
És preciosa i demostra com qualsevol que tingui ganes i voluntat pot aprendre l'idioma d'allà on viu.
Emocionant
Núria Comellas Jofresa, 23/03/2014 a les 20:32
+2
-0
Gràcies Shakira per cantà en català, espero que aquesta canço l'escolti molta gent d'altres països i comencin a veure que cantants internacionals valoren el català.
Be, be, molt be
Carme A. F., 23/03/2014 a les 20:44
+2
-0
M'encanta que es canti en català sense prejudicis. Llàstima per els que no el volen entendre i no ens volen entendre, i ni tant sols fan l'esfoç de fer-ho. Gràcies Shakira i endavant, n'hi hauria d'haver mes com tu !!!!!!!!
BONICA I MOLT BEN INTERPRETADA
argentina jofresa i lluch, 23/03/2014 a les 20:49
+1
-0
No entenc perquè una certa gentussa ha criticat tant a la Shakira per cantar aquesta preciosa cançó en català. La Luz Casal (fantàstica cantant també)la va cantar en català i no va passar res de res. A mes la Shakira és el 50% catalana. No pot cantar amb la seva llengua materna ??
Si en el mon hi haguessin més persones i menys gentussa tot aniria més be.
Al Angel Lopez
Jordi G., 23/03/2014 a les 21:21
+2
-0
A veure, hi ha espanyols bona gent, però concretament, tú, ets un PUTU ESPANYOL DE MERDA. I tinc la boca ben neta.
Boig per tu
Rosa Maria, 23/03/2014 a les 22:14
+1
-0
Una interpretació genial d'un tema genial.
Llastima que hi ha gent que no sap apreciar això i que aprofita qualsevol excusa per atacar Catalunya i el català, no caiguem amb provocacions no som com ells, per sort, i hem de demostra-ho amb grans i petites coses.
Gràcies Shakira per incorporar el nostre bonic idioma a les teves interpretacions, a la fi es l'idiona d'un dels teus avis
la pell de gallina
Anònim, 23/03/2014 a les 22:20
+1
-0
la pell de gallina!!!
VEGONYA!!!
Anònim, 23/03/2014 a les 23:04
+3
-5
Com sempre no es pot comentar res sense que surti la punyetera independència pel mitg... a tota a questa gent que només sap insultar al qui no és català o al català neutral, els auren de possar en una illa desserta tota per ells y prosigo... a todas esas personas por mal que os pese lleváis sangre castellana en las venas y me parece mentira que insulteis a vuestros propios ancestros, vergüenza me daría a mi. VISCA CATALUNYA!!! VIVA ESPAÑA!!!
amb cultura! si Sr.
Anònim, 23/03/2014 a les 23:15
+3
-5
Per haver molt català aquí, em demostra molta incultura a l'hora d'escriure ... molt sentir el català però no són capaços d'escriure correctament el seu idioma i aquesta gent són els que volen la indepencia? si no són capaços ni escriure correctament la seva llengua? Ole els seus .....
Un acudit...
catalan, 24/03/2014 a les 09:10
+2
-7
En que es pareix un catala i un vasc?
en que els dos son espanyols
És la Shakira?
Anònim, 24/03/2014 a les 13:48
+1
-1
No la conec molt però no reconec la Shakira en aquesta veu, a més se senten els sorolls del sintetitzador
Hi ha moltes persones que saben fer els gorgoritos de la Shakira, i quan canta no ho sembla pas ella!!!
amb català...gracies!
kokicorsa, 24/03/2014 a les 14:32
+1
-0
Confesso que no hem queia massa be aquesta cantant. Però escoltant com ha cantat aquest tema...ho has fet molt bé, millor que alguns de nosaltres..."lluuum", "boig", etc.
Guapíssima
David Llonch, 24/03/2014 a les 15:49
+1
-0
Moltes gràcies bufona!
M'encanta
Mercè, 24/03/2014 a les 16:03
+0
-1
És increïble que una cançó d'àmfores tant maca com aquesta, desperti les ires Espanyoles, això només fa que tingui mes ganes que mai de marxar d'aquesta Espanya
M'encanta
Mercè, 24/03/2014 a les 16:05
+2
-1
És increïble que una cançó d'àmfores tant maca com aquesta, desperti les ires Espanyoles, això només fa que tingui mes ganes que mai de marxar d'aquesta Espanya
M'encanta
Mercè, 24/03/2014 a les 16:05
+1
-1
És increïble que una cançó d'àmfores tant maca com aquesta, desperti les ires Espanyoles, això només fa que tingui mes ganes que mai de marxar d'aquesta Espanya
M'encanta
Mercè, 24/03/2014 a les 16:06
+1
-1
És increïble que una cançó d'àmor tant maca com aquesta, desperti les ires Espanyoles, això només fa que tingui mes ganes que mai de marxar d'aquesta Espanya
Muy Buena
Music, 24/03/2014 a les 18:14
+1
-0
Es de lo mejor que he oído últimamente, por supuesto mucho mejor que la chorrada española de Eurovisión.
Bon treball
Josep del Gotic, 24/03/2014 a les 18:42
+0
-0
Sona molt be i no perd el caliu que te la canÇo MerÇes Shakira
Que et dongui sort
gràcies guapa
Anònim, 25/03/2014 a les 08:51
+0
-0
M'agrada més la versió original de Sau pero aquesta noia m'ha posat "la gallina de piel".
Deixeu-me que sigui dolent, la Shakira cantant en català i la Beyoncé de gira per Europa i a la Peninsula Ibèrica només para a Barcelona.
Ji, ji, deien que a causa del procés sobiranista quedariem fora de tot i mira per on que hasta dues de les artistes més famoses i guapes del moment miren a Catalunya.
Molt bé!!!
Yumo, 25/03/2014 a les 21:39
+0
-0
Gràcies per la teva versió Shakira.
Farà història!!!
Hasta en Barceloni!!!
Ricardo, 26/03/2014 a les 13:40
+0
-0
pronuncia el catalan hasta con el acento de barcelona jajaja me gusta !!
Fantàstic!!!!!!!!!!!!
Anònim, 26/03/2014 a les 15:13
+0
-0
Em sembla fantàstic, molt xulu, i també m'ha fet posar els pels de punta!!!!
Això és bo!!
Endevant i planta cara als dèspotes!!!
No entenc a la gent
Xenia, 26/03/2014 a les 22:31
+1
-0
No entenc com algú pot criticar una cançó tan bonica i cantada per una cantant com Shakira. Segur que si l'hagués cantat amb accent gallec ningú li hagués dit res. Començo a estar cansada de tant insults i critiques, potser separant-nos viuriem millor.
M'encanta
Sarah, 26/03/2014 a les 23:06
+0
-0
He tardat en escoltar-la pero m'ha encantat. Es una de les canc
Çons mes personals de la nostra terra i l'ha canta super be, amb el seu toc personal i una pronunciacio acollonant. Els que no ho sentin aixi que no es preocupin ja que aixo nomes ho podem sentir si som catalans de cor, no importa si has nascut en aquesta terra i no te a veure amb la independencia, unicament en el cor i els sentiments.
Amor
numa, 27/03/2014 a les 17:33
+0
-0
Està clar que l'Amor i la sensibilitat no tenen ni barreres ni banderes ni fronteres.
El català mola
Sabina, 28/03/2014 a les 00:50
+0
-0
Que els grans artistes cantin versions en català!!! Crear moda i estil. Si a més hi guanyen diners què més volem? Sí segur que volem més.... Tanta gent viu a la nostra esquena? Segur si no és intel.lectualment incomprensible aquesta catalanofòbia.
El català mola
Sabina, 28/03/2014 a les 00:52
+0
-0
Que els grans artistes cantin versions en català!!! Crear moda i estil. Si a més hi guanyen diners què més volem? Sí segur que volem més.... Tanta gent viu a la nostra esquena? Segur si no és intel.lectualment incomprensible aquesta catalanofòbia.
boig per tu
Anònim, 28/03/2014 a les 06:59
+0
-0
fantàstica shakira
molt bé Shakira ja ets catalana
Anònim, 28/03/2014 a les 22:27
+0
-0
AQUESTA NOIA ES UN CRAK COM CANTANTA I COM PERSONA
MOL BÉ
Anònim, 29/03/2014 a les 15:18
+1
-0
MÀGRADA MOLT, COM LA CANTA, LA PRUNUNCIACIÓ, EL RITME, TOT.
NO PUC NI BULL ENTENDRE LA POLÈMICA. EL CATALÀ ÈS UN IDIOMA I UN ARTISTA POT CANTAR EN L'IDIOMA QUE VULGUI. FALTARIA MÉS.
És diu Isabel Ripoll
Isabel, 29/03/2014 a les 15:44
+0
-0
Gràcies Shakira. Per la teva versió de la cançó,per cantar-la tan bé, pel teu català aprés amb amor i per donar una lliçó als que no saben
o no volen parlar-lo després d´anys i anys vivin a la nostre terra. La meva admiració.