Els usuaris tornen a queixar-se del servei de la línia de bus entre Berga i Barcelona

Aquest dissabte el vehicle va sortir de Barcelona cap a Berga en una hora i lloc diferent a l'anunciat per la companyia ALSA, segons denuncien

14 de març del 2017
Actualitzat a les 19:52h
Autobús de Berga
Autobús de Berga | Flickr
Les queixes entorn de la línia d'autobús que realitza el recorregut de Berga a Barcelona, i a la inversa, han tornat a ser presents aquest cap de setmana a les xarxes socials. Segons ha manifestat un dels usuaris, aquest diumenge l'empresa ALSA va canviar el lloc de sortida de l'autobús a causa d'un esdeveniment esportiu a Barcelona i, en comptes de posar a disposició un autobús gran, va fer seure els usuaris en un minibús. Sumat a tot això, però, l'automòbil va incomplir l'horari i, com que hi havia gent que s'havia quedat a l'estació, va haver de tornar. A més, però, va patir problemes mecànics. 

Així ho ha denunciat Àngel Rotllant, que també ha demanat que se li retorni l'import del viatge i que es "posi remei" a la gestió, amb millors horaris, viatges i notificacions a l'APP. A més, també ha instat la Generalitat de Catalunya, el Consell Comarcal del Berguedà i l'Ajuntament de Berga a posar "més interès" i "fer les gestions pertinents" perquè situacions com les del passat dissabte no es tornin a repetir, ja que, segons ha dit, "no pot ser que una empresa tingui aquesta concessió i ofereixi un servei amb retards i pèssima gestió". 

Davant d'aquest fet, ha demanat que es faci "alguna cosa al respecte", ja que diverses persones van patir les conseqüències del "retard i la mala gestió per part d'ALSA". "Espero que no deixeu aquest cas com un més", ha declarat. 
 


Precisament el passat mes de novembre, diversos usuaris van denunciar que la línia que passava per la capital del Berguedà a quarts de set del matí estava especialment plena, fins al punt que alguns passatgers es van veure obligats a seure al terra. Aquesta situació va posar el crit al cel de les administracions, tot i que també de la mateixa companyia Alsa, que va afirmar, en declaracions a NacióBerguedà, que això no era habitual, i tampoc normatiu. 

Pocs dies després, el Departament de Territori i Sostenibilitat va anunciar que reforçaria el servei d'autobús que comunica Berga amb Barcelona amb una expedició més els dilluns.