Uns vàndals talen el Pi de les Tres Branques de Gallifa, al Vallès Occidental

Els autors de l'atac van fer pintades contra la independència i van estripar una estelada al Santuari ecològic del Castell de Gallifa

| 16/01/2017 a les 16:00h
Arxivat a: Societat, Mossèn Dalmau, Gallifa, Santuari ecològic Castell de Gallifa, Pi de les Tres Branques, atac
El Pi de les Tres Branques del Castell de Gallifa talat en l'atac. | Twitter @63jaumerodri
Aquesta notícia es va publicar originalment el 16/01/2017 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Uns vàndals han protagonitzat un atac de caire anticatalanista al Santuari ecològic del Castell de Gallifa. Fa uns dies, uns desconeguts van accedir a l'entorn i van produir diverses destrosses als monuments, a més de talar el popular Pi de les Tres Branques de Gallifa i fer pintades contra la independència. El pi, popularitzat des dels anys vuitanta per analogia al simbòlic Pi de les Tres Branques de Castellar del Riu, va aparèixer amb les tres branques tallades. A més també van estripar una estelada que hi havia penjada al santuari. 
 

Més informació a La Torre de Palau

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Castaño pilongo
Anònim, 16/01/2017 a les 20:08
+6
-32
Eso no es un pino.
Es un olibo manzanero-
ODI
Anònim, 16/01/2017 a les 23:38
+7
-41
Odio genera odio. Ésa es la respuesta a la campaña de odio hacia todo lo que se oponga a vuestras pretensiones separatistas. Hay muchos catalanes que quieren seguir siendo españoles, es evidente.
cal ser dolent
Anònim, 17/01/2017 a les 06:48
+19
-3
Castanyo...No et graciós. Ni ocurrent. Només tens accés a internet...
Es van passsar amb la poda.
Ex-independentista, 17/01/2017 a les 08:05
+6
-36
Només volien treure uns " esquejes" del pí, 😀😀😀😀😀! Ben fet!!
hahahahaa
Anònim, 17/01/2017 a les 08:08
+1
-26
hahahahahahaha
Els espanyold son així
Anònim, 17/01/2017 a les 09:42
+35
-4
Nomes van a fer mal per imposar les seves idees, demostrant que "cree el ladron k todos son de su condicion" son violents e intolerants, de catalans nomes tenen que viuen al nostre pais. Estan plens de rabia i odi perque els catalans de devo hem deixat d'aceptar ser subdits i ja no els hi baixem el cap, se senten frustats e incomodes i per intentar compensar-ho intenten maltractar, baixa auto-estima basicament, una mica trist pero no donen per mes.
Es la ola de frío
Anònim, 17/01/2017 a les 15:55
+3
-18
No son vándalos, solo unas víctimas de la 'pobreza energética' que fueron al monte a por leña para calentarse.
Es la ola de frío
Anònim, 17/01/2017 a les 16:02
+1
-17
No son vándalos. Son pobres víctimas de la 'pobreza energética' que fueron al monte a recoger leña para calentarse.
Y quién les insulte por ello es un fascista homófobo y racista, además de defensor del heteropatriarcado.
valents!
caudelguille, 17/01/2017 a les 17:01
+15
-1
Com que no poden ni saben argumentar van i tallen un pi...valeeeentttss! mooolt valeeeents!
Després ploren si s'estripa la foto d'un reietó.
ignorancia
Anònim, 17/01/2017 a les 20:34
+0
-4
para aquello que se meten con catalunya son poco inteligentes ,si fueran un mínimo inteligente harían lo mismo irse ,,ya que les gusta seguir votando a quien le esta robando y retrocediendo al pleistoceno,,menudo montón de neuronas.
pi
Anònim, 17/01/2017 a les 20:38
+3
-2
Espero que los pillen y vayan a la cárcel ,,tantos años como anillos tiene las suma de las tres brancas
No es justificable, pero...
Sr. Max, 17/01/2017 a les 21:10
+1
-5
A mi em sap greu perquè entenc que un arbre és un ésser viu i que té la seva funció dintre d'un ecosistema, però quan es va "caure misteriosament" el famós Toro del bruc, tot eren risses, mofes i enhorabones als que ho van fer i ara els que fan aquest acte són vàndals, feixistes, catalanofòbics, etc, etc..
d'això se'n diu, Llei de Talió
Cui prodest?
Anònim, 18/01/2017 a les 00:29
+1
-1
No caiguem en provocacions i en posar-ho tot al mateix sac. Els nostres conciutadans normals, encara que siguin unionistes, no es dediquen a fer això. Un estat d'arrel dictatorial té molts professionals de la Patria.
Recordem
MadPriest, 18/01/2017 a les 02:04
+4
-1
Fa 80 anys, uns altres indesitjables van bombardejar altre arbre simbòlic...
Quin pais
Anònim, 23/01/2017 a les 16:43
+0
-0
Però quants arbres sagrats tenim?
Un a cada comarca? O potser més?