GOVERN

Juli Gendrau serà el nou director general de Bombers de Catalunya

L'exalcalde de Berga i exdelegat del Govern a la Catalunya Central substituirà Ramon Parés en el càrrec

Laura Vilagrà substitueix Juli Gendrau com a delegat del govern a la Catalunya Central

, Berga | 12/02/2016 a les 15:38h
Arxivat a: Política, Bombers, Bombers de la Generalitat de Catalunya, Bombers de Catalunya, Juli Gendrau, Govern, director general de Bombers, Berga, Berguedà
El nou director general dels Bombers de la Generalitat,  Juli Gendrau.
El nou director general dels Bombers de la Generalitat, Juli Gendrau. | Pere Gendrau
Aquesta notícia es va publicar originalment el 12/02/2016 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
L'exalcalde de Berga i fins el moment delegat del Govern a la Catalunya Central, Juli Gendrau, serà el nou director general de Prevenció i Extinció d'Incendis i Salvament de la Generalitat de Catalunya. Gendrau, que justament aquest divendres ha assistit a l'acte de presa de possessió de la seva successora al Departament de Presidència, Laura Vilagrà, ocuparà el càrrec de Ramón Parés, que ha estat director general dels Bombers des del gener del 2013. 

A finals d'any, però, i encara amb el conseller d'Interior que el va nomenar, Ramon Espadaler, Parés va demanar el relleu del càrrec. No obstant això, i davant de la campanya forestal complicada i la substitució d'Espadaler pel conseller actual, Jordi Jané, aquest relleu es va demorar. Gendrau, doncs, entoma la responsabilitat i serà proclamat en el càrrec durant els propers dies, previsiblement durant la setmana que ve, quan sembla que sortirà el seu nomenament al DOGC.


Gendrau va néixer a Berga el 1969 i va ser alcalde del 2007 fins a aquest 2015. Militant de la JNC i de Convergència Democràtica de Catalunya (CDC), ha ostentat diversos càrrecs polítics de partit i en el Govern, el més important dels quals el de la Delegació de l'executiu. És enginyer tècnic industrial i en organització industrial per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), on ha estat professor i, en aquest àmbit, ha realitzat diversos cursos i postgraus especialitzats en direcció de projectes industrials i en el camp de les energies renovables. 

COMENTARIS

Com?????
Anònim, 12/02/2016 a les 16:07
+38
-12
Així és com es premia en aquest país ser un gestor nefast i haver dut un ajuntament a la més absoluta ruïna econòmica.
Pobres Bombers!!!!!
Gerard Berga, 12/02/2016 a les 16:11
+40
-12
Pobres Bombers!!!!! Estaran arreglats!!!
Compromís Juli Gendrau
Anònim, 12/02/2016 a les 16:19
+27
-13
Des de Berga, reclamem que el Juli, faci renuncia del seu càrrec i vingui a treballar per Berga i no beneficiar-se per haver sigut alcalde de la Ciutat. Ja n'hi ha prou!!! amb les "portes giratories". Juli, plega!!! i si no, el temps us passarà factura. CDC ho pagarà, vosaltres mateixos.
Molt lògic
Núvol Berga, 12/02/2016 a les 16:20
+34
-2
Ja s'entén ja... d'apagar focs en va aprendre fent d'alcalde!
I l'experiència?
Anònim, 12/02/2016 a les 16:36
+43
-2
Perquè si a qualsevol feina se'no requereix experiència en el camp que sigui, per ser director general n'hi ha prou amb un carnet?
Experiència
Anònim, 12/02/2016 a les 16:37
+44
-2
Sembla una broma tot plegat
Pel foc i per Catalunya
Anònim, 12/02/2016 a les 17:20
+19
-9
Gendrau ha quedat "fatal" a Berga, per voler quedar-hi bé amb el seu partit, CDC, li dono un cop de mà en el seu discurs en la presa de possessió del seu nou càrrec "el meu compromís, es amb el foc i Catalunya" em trobareu al vostre costat (i al del Pep Farguell) mentre no plogui.
indignat!
així va el país..., 12/02/2016 a les 17:49
+25
-9
em sembla indignant que, només per haver estat batlle de Berga, i perquè algú li deu "deure" algo, se li suposi capacitat i coneixements suficients per ser cap de bombers.
Vull un país on la gent que val trobi feina!!!
Canvis
Anònim, 12/02/2016 a les 19:32
+19
-6
Desprès ens diuent que hi haurà canvis, cap a millor!!.
Ja em diràs quina experiència té aquest individuo ???
A si, de calar focs si que en sap!!
Quina vergonya de país!!
No té la seva de feina? Doncs que la fassi!!! Ja n' hi ha prou de ser politic per sempre més!
Curiós
Anònim, 12/02/2016 a les 19:52
+20
-7
Curiós. L'home que s'ha caracteritzat per NO apagar cap foc dels que li cremaven. I mira que en tenia de focs per apagar! Quin riure! Quan ho he llegit m'he pensat que era una inocentada.
Pensava que el Sr. Puigdemon googlejava abans de nomenar. Veig que no. Quina decepció.
Mes del mateix?
Anònim, 12/02/2016 a les 21:06
+17
-4
Mes del mateix?, a can bombers, fan falta dirigents amb coneixements del tema, amb ganes de dialogar i reflotar un cos de bombers que està ensorrat, per la mala gestió de molts anys, i qui pateix tot aquest enrenou?, tota la ciutadania d'aquest el nostre petit país.
Giratoria
Anònim, 12/02/2016 a les 22:31
+23
-2
¿Existen puertas giratorias también aquí?
¿No estaban solo en España?
Mimetismo o contaminación
Increible !
Anònim, 12/02/2016 a les 23:20
+24
-3
Aquest pais esta podrit, no hi ha dret que amb els calés de tots haguem de pagar exalcaldes i politics que no es mereixen res més que marxar a casa quan no surten reescollits, per quin nassos els hi hem d'anar pagant feines de les que no tenen ni coneixement ? A les empreses no passa això
GENDRAU
MARIA MERCE, 13/02/2016 a les 01:34
+24
-9
No hi ha manera de fer net.
Anar "enchufant".
Pobre Catalunya.
No ens en sortirem mai.
Estic decebuds, enfadada.
No es just.
Li hauria de caure la cara de vergonya. (Si es que en te)
Com pot mirar a la cara a la gent de Berga? De fet te cara per aixo i per molt mes.
Que ha fet per la seva ciutat?
Passar el temps, cobrar i res mes.
Ni com alcalde ni com Drlegat del Gobern.
A algu potser el va enganyar, en a mi NO.
EL conec massa be.
Adeu CDC.
I tant i tant!
Anònim, 13/02/2016 a les 08:14
+5
-24
Veient la reacció del cor de la rábia berguedana, crec que és una bona elecció.
Endavant!
Endavant
Eulalia, 13/02/2016 a les 08:19
+6
-22
Estic convenssuda que ho fara molt bé, segur
Portes giratories
Anònim, 13/02/2016 a les 10:40
+12
-2
Indignant sentir els partits dient la eliminació de les portes giratories cuant veus aquestes noticies.
El que hem fa mes rabia es que total no fan res per millorar la situació actual. Mes que passa sou que cau.
Decepcio i tritesa
Anònim, 13/02/2016 a les 10:43
+14
-3
Aquest no es el Pais que vull...
Yo vull un Pais honest , just , amb una administracio àgil , eficaç i tant prima com sigui possible , per que els diners recaudats , arribin allà on es necessitin , per les persones ,per l estat del benestar ,....per la innovacio i recerca...per fet cada dia mes grand el nostre pais..

Per tant tindrem d espersr a que canvii tof aixo ...
Molt bé!
Felip O, 13/02/2016 a les 11:05
+6
-15
Jo ho tribo molt i molt bé, aquests comentaris del cor de la ràbia berguedana, que no morirà mai, encara em confirmen que és una bona elecció
Pobra Catalunya!
Guillem de Berguedà, 13/02/2016 a les 11:15
+19
-8
El pitjor alcalde de la història de Berga!
Pobra Catalunya, incompresa, humillada, ensorrada, saquejada i -ara- incendiada!
Però qui fa els nomenaments a aquest país, el Rajoy?
Berguedà
Anònim, 13/02/2016 a les 15:22
+19
-6
Li va molt gran al Juli Gendrau el nomenament de Dtor. Gral. dels bombers de la Generalitat. Un polític que no ha pogut defensar els interessos dels berguedans ni com Alcalde ni com a Delegat del Govern, no mereix cap tipus de reconeixement. Pel seu partit si ha estat un militant fidel que ha obeit totes les ordres del partit sense preguntar si eren favorables o no a la ciutat de Berga i als berguedans. Obeir i cobrar si que ho sap fer, li desitjo molta sort ja que la pot necesitar tota. Pobres bombers !!
Per la Maria Mercè
Anònim, 13/02/2016 a les 16:02
+10
-21
Discrepo del tot amb tu M. Mercè, penso que en Juli va ser un molt bon alcalde, proper a les persones i implicat amb la ciutat. Perquè li hauria de caure la cara de vergonya? per haver fet una digna escola de música? per haver-la convertit al final en conservatori? per posar la ciutat al mapa? per posar en funcionament el bus urba? per haver creat un centre obert per prevenció pels nostres infants? i així podriem estar molta estona. I com a Delegat? fer moltissims contactes entre empresaris i govern, entre escoles i govern i vetllar perquè la nostra ciutat i comarca pogués ser beneficiaria de qualsevol ajuda o subvenció?
Tu que dius que el coneixes tan be, que no et va donar? Darrera de les leves paraules es veu resentiment. Felicitats Juli i endavant!
Desencis
Anònim, 13/02/2016 a les 17:32
+15
-3
No es confonguin senyors de CDC , no es rabia ..es tritesa es decepcio , per que els partits no canvien i els politics menys.
Primer ells , des pres situant amiguets siguin competens o no i amb llocs que molts no tindrien ni d existir, ....
No som modelics de res.
I som tant inocents a vrgades qud pensavem que aqui yog aixo no ho fariem....
Santa inocencia.....
Juli endavat
Maria Merce, 13/02/2016 a les 19:36
+4
-20
Tots aquests comentaris són d'Enveja i malícia. Endavant Juli t'ho mereixes i ho faràs molt bé!
Artillería pesada Convergent
Anònim, 13/02/2016 a les 20:08
+16
-4
Jajaja. Es impressionant la capacitat de reacció que teniu a CDC, en lloc de pensar i reflexionar del per què vau perdre les eleccions, utilitzeu la rancunia com a arma llençivola, més modestia i més autocrítica o voleu que diguem d'on bé i on era "endollat" el vostre candidat a les municipals i el per què va tornar a Berga i la vau "espifià", ho sabem i si cal ho direm!!! Ja n'hi ha prou!!! Ah i "pinçanet" no et camuflis en l'anonimat per escriure, a Berga ja et coneixem. Per finalitzar, tot el meu suport als grans professionals de NacióBerguedà i la seva tasca, no us deixeu intimidar, per aquells que han estat xuclant de la mamella pública i ja s'els hi ha acabat. No afluxeiu i digueu el que tingueu de dir... Enhorabona!!!
Convergents berguedans
Anònim, 13/02/2016 a les 22:40
+5
-1
Esteu segurs que l causa d aquest malestar berguedà es per que tots som uns " dats pel sac " per que no soportem que cap berguedà sobressurti
...

Amb tot el respecte ....crec que teniu un problema....
La vena als ulls fa perdre la visio i la realitat.
Ho volem saber
Anònim, 14/02/2016 a les 00:07
+3
-0
Artilleria pesada, no llencis dards sense contingut. Vinga ho volem saber, d'on ve el candidat de Cdc ?, on estava endollat? Perquè va tornar?
Si llences aquestes amenaces explica-les. Sinó no si val. Haurem de pensar que calumnies sense proves i això diu molt poc de tu.
Ningú es profeta a la seva terra
Anònim, 14/02/2016 a les 00:23
+4
-8
Crec que aquestes crítiques son molt dures, no s' ho mereix, potser si que no s' han fet coses espectaculars pero tampoc ho va fer tan malament. I no soc convergent.
Cecs
Anònim, 14/02/2016 a les 10:44
+1
-3
No us equivoqueu convergents ,de carnet i dirlgents comarcals;
Si els Berguedans som el que dieu publicament: envejosos , rabia preferem sempre els de fora....... QUINA VERITAT LA DITA :NO HI HA MES CEC QUE EL QUE NO VOL VEURE
Enveja
Anònim un, 14/02/2016 a les 16:26
+9
-7
Si l,enveja es tones tinya, quants rascarien. Rascarien tots aquests que fan comentarios tanto desgrsciats i pacasoltes. Comencant pel Titot, el regidor de les retallades. Titot rasca si et pica.
No has fet mai res de res
Robert Sisquella , 14/02/2016 a les 18:23
+7
-6
Senyor Rull i President Puigdemont, quins són els mèrits del Juli, que jo sàpiga serveix per portar el gegants i prou.
No votaré mai més a CDC com es digui, això és una vergonya total, sort que en Francesc Marc ÀLVARO el va deixar ben retratat a un article de la Vanguardia. Mau a berga hi havia hagut una nul·litat d'alcalde com en Juli, no en temps de l'Agustí de cal Ros, en Gendrau ha trencat totes les expectatives, ara veurem quan dura
Orgullosos de ser Berguedans
Anònim, 15/02/2016 a les 14:43
+7
-2
Pel qui "refila" de ràbia darrerament pels racons de Berga, li dic com a Berguedà, que ens sentim "molt orgullosos" a Berga de tenir una Gemma Puig, un Carles Solà, un Xavier Rossinyol, un Manel Alias. I així molts altres bons professionals, que s'han guanyat la seva reputació, treballant molt dur, fora de la nostra ciutat i no per anar plorant un càrrec al partit, aquesta es la gran diferència. Ho ha entés ara? Qui vulgui un càrrec que s'ho guanyi i no per tenir un carnet. Pio, pio...
Mala sort
Anònim, 15/02/2016 a les 21:48
+2
-5
Des del Farguell i que a Berga no hem tingut gaire sort amb els Alcaldes...
Aiii, "pianista"
Anònim, 15/02/2016 a les 22:34
+2
-2
Sota un anònim també s'amaga per fer comentaris, cert pianista que es va quedar sense piano, cert "monsieur" que l"única meta que té a la seva vida és ser ELL el protagonista de la peli. Un anònim amb tant d'odi vers el que ell anomena la "mà negra" de Berga que ni tan sols sap ser objectiu. Un personatge tan covard que no és capaç de donar la,seva opinió donant la cara i, menys quan anomena a algú...pianista...se't veu la cúa del piano encara que fa temps que et vas quedar sense...pianista...no et deixis intimidar per les meves paraules, sobretot!!
Malament rai Pianista
Anònim, 16/02/2016 a les 15:23
+2
-2
Crec que el President Puigdemont i en Rull han comés una errada monumental, Només cal llegir l'article del director de Regió 7b per veure que és aquest element

o rellegir el que en Francesc Marc Àlvaro va escriure de l'antic arcalde de Berga


Per la dignitat nacional prou nomenaments com aquest o acabarem tots votant a la CUP
Rabia berguedana ?
Anònim, 21/02/2016 a les 19:22
+0
-0
I vosaltres (CDC) ens voleu governar....?
...vosaltres que no sabeu veura res mes que " rabia i enveja " quan es mostre un desacort per un nomenament tant desafortunat...
Si voleu tornar a governar han de canviar moooooltes coses a convergencia..