Un networking posa en comú restaurants del Berguedà i productors locals

La Xarxa de Productes de la Terra busca enfortir aliances i potenciar el sector agroalimentari

Redacció
03 de desembre del 2015
Actualitzat a les 11:40h
Networking entre restaurants i productors del Berguedà.
Networking entre restaurants i productors del Berguedà. | ADBerguedà.

Per incrementar les possibilitats de negoci i augmentar els contactes i aliances empresarials, aquesta setmana s'ha portat a terme el tercer networking de la Xarxa de Productes de la Terra, que s'ha realitzat entre diverses empreses agroalimentàries i restaurants del Berguedà. 

La jornada s'ha celebrat a la Fundació Alícia, amb centres de restauració berguedans que aposten per productes locals i de proximitat, com ara Ca l'Amagat, el Niu Nou o El Recó de l'Avi, i productors que ofereixen productes singulars de la Xarxa, com ara els pollastres ecològics d'Ecoavícola, els productes de Montbolet, o el xai, cereals i farines ecològiques de Cal Pauet, entre d'altres. 

Entre restaurant i productors, ha destacat l'Agència de Desenvolupament del Berguedà, és important que hi hagi aquesta relació de confiança, i per aquest motiu, han prosseguit, és “clau” la posada en comú i contacte que el networking ofereix. L'Agència, a més, ha defensat l'aposta del Berguedà pel sector agroalimentari, tal com ha recordat en un comunicat, ja que és un àmbit “potencial de creació d'empreses, generació d'ocupació i desenvolupament rural”. 

La Xarxa de Productes de la Terra, impulsada per la Diputació de Barcelona, és una agrupació voluntària d'ens locals d'àmbit comarcal, que busca enfortir el teixit empresarial de productes alimentaris locals i de qualitat a les comarques barcelonines.
 

Networking a la Fundació Alícia entre restaurants del Berguedà i productors. Foto: ADBerguedà.