1 de 10
Gimnàstica artística

Lorena Medina i Laia Font inicien aquest dijous la seva participació a la Copa del Món de Varna

Les dues gimnastes de Gironella tenen possibilitats d'entrar a les finals dels quatre aparells

Laia Font, Xavi Casimiro i Lorena Medina, representació de l'Egiba a la Copa del Món | Egiba
per Pere Fontanals, Manresa | 25 de maig de 2023 a les 12:20 |
Dues de les tres gimnastes que la selecció espanyola ha desplaçat a la Copa del Món de gimnàstica artística que es disputa a Varna són de Gironella. Lorena Medina i Laia Font, membres del club manresà Egiba, es troben des de dilluns a Bulgària amb el seu entrenador Xavi Casimiro, per disputar el campionat. La tercera gimnasta convocada és la balear Maia Llàtzer.

El Palau d'Esporta de Varna és l'escenari on, des d'aquest dijous, es disputa la Copa del Món amb la participació de 22 representacions estatals, amb un màxim de dos representants per selecció a cada aparell.


Els entrenaments de podi celebrats aquest dimecres han transmès bones sensacions a les gimnastes del club manresà. Lorena Medina torna a la competició internacional després de patir una lesió en el mundial de Liverpool. Fa quinze dies, va competir a la fase de la Lliga Iberdrola al seu poble natal, i aquest dijous torna al circuit internacional. Competirà a la barra d'equilibris i al terra, on el setembre passat va aconseguir ser finalista a la Copa del Món de París.

Laia Font ho farà a les paral·leles per anar refermant el seu nou exercici, i al salt, que és una de les seves especialitats, en què va ser finalista a la recent Copa del Món de Cottbus.


Aquest dijous a la 1 del migdia es disputarà la classificació de salt i paral·leles, divendres, el de barra i terra, dissabte, la final de salt i paral·leles, i diumenge es disputarà la final de barra i terra.

L'objectiu de les gimnastes de l'Egiba és entrar en alguna final, fet possible ja que totes dues porten una evolució correcta per aconseguir-ho, amb exercicis competitius a nivell mundial.

 

Participació