Berga licita els serveis de seguretat privada pels esdeveniments multitudinaris de la ciutat

El contracte té un pressupost de més de 130.000 euros i inclou dos lots: un de vigilància i seguretat, i un de serveis auxiliars i control d'accés

Redacció
28 d'abril del 2023
Sortida del passacarrers del dimecres al vespre en La Patum del 2022 amb un cordó de seguretat, un dels serveis que es liciten
Sortida del passacarrers del dimecres al vespre en La Patum del 2022 amb un cordó de seguretat, un dels serveis que es liciten | Ajuntament de Berga
L’Ajuntament de Berga ha iniciat el procés d’adjudicació del contracte administratiu de serveis de vigilants de seguretat privada, personal de control d’accés i auxiliars de seguretat per cobrir diferents actes i esdeveniments multitudinaris que es porten a terme a la ciutat al llarg de l’any. El contracte té un pressupost de 132.501,04 euros (IVA inclòs) i consta de dos lots: un lot de serveis de vigilància i seguretat (54.112,06 euros) i un lot de serveis d’auxiliars i controladors d’accessos (78.388,98 euros). Aquest contracte tindrà una durada de dos anys.

Segons ha detallat l'Ajuntament a través d'un comunicat de premsa, el consistori organitza diferents esdeveniments esportius, lúdics, culturals, festius i de promoció del comerç que es porten a terme a la via pública i que requereixen la cobertura operativa de la Policia Local per al seu correcte desenvolupament. L’elevada necessitat d’efectius requereix la necessitat d’incorporar personal auxiliar per dur a terme diferents tasques de suport relacionades amb la mobilitat, el control d’accés per evitar l’excés d’aforament o restringir determinades zones d’accés al públic, entre altres. 

D'aquesta manera, les persones naturals i/o jurídiques interessades en concórrer al concurs poden presentar les ofertes partir de la publicació al perfil del contractant i fins a les 23.59 hores del dijous 4 de maig de 2023. La presentació serà mitjançant Sobre Digital, que garanteix la confidencialitat del seu contingut fins al moment de l’obertura. Les empreses licitadores hauran d’acreditar la seva solvència econòmica, tècnica i professional per optar a la contractació del projecte. La Mesa de contractació estarà formada per un president/a, tres vocals i un secretari/ària i avaluarà totes les propostes per tal d’escollir l’oferta que resulti més adequada i avantatjosa per a la licitació. Podeu consultar tota la informació referent a la licitació del contracte a través del perfil del contractant de la web de l’Ajuntament.
 
Arxivat a