11
de gener
del
2022
Actualitzat
a la
13:43h
El Market Gironella Vila de Nadal ha tancat la primera edició amb un balanç molt positiu: 84 paradistes diferents; 22 dies d’obertura; concerts, tallers i una gran afluència de visitants. El mercat va obrir les portes el passat 4 de desembre, coincidint amb la festa de l’encesa de les llums de Nadal, i es va allargar fins el 5 de gener, amb l’arribada de Ses Majestats els Reis Mags d’Orient.
El regidor de Promoció Econòmica, Santi Felius, ha valorat molt positivament la primera edició, que ha tingut una gran acceptació entre el públic i entre les marques que han exposat els seus productes. “Aproximadament han visitat el mercat unes 15.000 persones, i han passat més de 80 expositors de productes molt variats”, comenta Felius. El regidor destaca que la setmana de més afluència de públic de fora de la comarca va ser la primera, coincidint amb el Pont i la Fira de la Puríssima.
“L’opinió de les persones que han participat en el mercat, del comerç local i dels visitants és molt important per a nosaltres, ja que ens permetrà continuar millorant i tornar l’any que ve amb més força, per això, estem realitzant enquestes de satisfacció a aquests col·lectius”, explica Felius.
El repte per la pròxima edició és continuar innovant i sorprenent el públic, i la intenció és apostar encara més per les activitats culturals i tallers, oferint així una programació més atractiva que es complementi amb les marques presents al mercat.
El regidor de Promoció Econòmica, Santi Felius, ha valorat molt positivament la primera edició, que ha tingut una gran acceptació entre el públic i entre les marques que han exposat els seus productes. “Aproximadament han visitat el mercat unes 15.000 persones, i han passat més de 80 expositors de productes molt variats”, comenta Felius. El regidor destaca que la setmana de més afluència de públic de fora de la comarca va ser la primera, coincidint amb el Pont i la Fira de la Puríssima.
“L’opinió de les persones que han participat en el mercat, del comerç local i dels visitants és molt important per a nosaltres, ja que ens permetrà continuar millorant i tornar l’any que ve amb més força, per això, estem realitzant enquestes de satisfacció a aquests col·lectius”, explica Felius.
El repte per la pròxima edició és continuar innovant i sorprenent el públic, i la intenció és apostar encara més per les activitats culturals i tallers, oferint així una programació més atractiva que es complementi amb les marques presents al mercat.