1 de 10
COMERÇ

La UBIC de Puig-reig posa en marxa un joc per fomentar el comerç local durant la campanya de Nadal

La iniciativa convida als veïns i visitants a comprar jugant per aconseguir vals de regal i premis

Presentació de la campanya de Nadal de la UBIC de Puig-reig | Roger Simon
per NacióBerguedà, Puig-reig, Catalunya | 16 de desembre de 2021 a les 17:51 |
Aquesta informació es va publicar originalment el 16 de desembre de 2021 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
La Unió de Botiguers i Comerciants (UBIC) de Puig-reig i l’Ajuntament han impulsat enguany la campanya de Nadal amb l’objectiu de fomentar el comerç local durant una de les èpoques de més activitat comercial com són les festes nadalenques. En aquest sentit, convida als veïns i visitants a aconseguir vals de regal i premis a través d’un joc.

Els clients que facin les seves compres als comerços associats a la UBIC de Puig-reig del 19 de desembre al 7 de gener obtindran un val de regal d’1 euro per a les compres d’un mínim de 10 euros (amb un màxim de 3 vals per compra, és a dir, si se superen els 30 euros només s’obtindran 3 vals.). Els vals de regal que es lliuraran als clients seran cromos que faran referència a l’àmbit local puig-regenc i encarnen i representen a les associacions, les festes, els esdeveniments culturals i els personatges històrics del municipi.


Els clients que aconsegueixin els cinc cromos de la mateixa família i els lliurin a un dels 70 establiments que formen part de la campanya, obtindran el descompte duplicat d’aquests vals regals (si són 5 vals d’1 euro cadascun, passaran a ser 10 euros de regal en total). Es preveu repartir fins a 4.000 euros en premis

Per altra banda, totes les persones que aconsegueixin els cinc cromos de les quatre famílies i aconsegueixin completar l’àlbum que es lliurarà durant els dies de la campanya, entraran al sorteig d’un premi de 300 euros per comprar als comerços de la UBIC que es farà durant la festa de La Corrida.


Els impulsors del projecte, Carles Fíguls i Adrià Altarriba, han explicat que aquesta campanya pretén, més enllà de reactivar el comerç local, castigat durant la pandèmia, a promoure el coneixement de la cultura popular i històrica de Puig-reig, amb aquest joc de cromos que s’ha creat per a l’ocasió. 

L’Ajuntament de Puig-reig ha fet una aportació de 5.000 euros a la UBIC per desenvolupar la campanya, que també compta amb el suport de la Federació del Comerç del Berguedà.

 

 

Participació