La Federació del Comerç del Berguedà repartirà premis per fer compres de proximitat per Nadal

L’associació de botiguers ha anunciat que se sortejaran jocs, vals de compra, i un viatge a Egipte per a dues persones

02 de desembre del 2021
Actualitzat a les 12:54h
Presentació de la primera campanya de Nadal de la FCB
Presentació de la primera campanya de Nadal de la FCB | Roger Simon
La Federació de Comerç del Berguedà (FCB), que fa ben poc de la seva constitució, ha presentat aquest matí a Puig-reig, la primera campanya de Nadal. Amb l’objectiu de fer comerç local a la comarca, l’associació de botiguers convida a tots els berguedans i berguedanes a participar-hi. Es farà una campanya de sensibilització per donar importància al comerç de proximitat. “Estem en un moment en què la gent compra a fora, i els hem de convèncer perquè comprin als pobles i a la comarca”, ha informat Eva Gorchs, vicepresidenta de la Federació.

La campanya “Per Nadal, sempre a casa” començarà aquest dissabte, 4 de desembre, en forma de vídeos i, per altra banda, en un joc anomenat “L’Element Discordant”. Pròximament, a les xarxes socials de la FCB i de les diverses UBIC’s es difondran quatre vídeos promocionals.

“Transmetrem a tots els berguedans tot allò que aporta el fet de comprar a casa. No només des del punt de vista del tracte de proximitat, també des de l’òptica dels moments que es viuen”, ha manifestat Gorchs. Amb aquesta idea, la campanya es presenta amb les imatges dels eixos comercials dels diversos pobles que integren la Federació: Bagà, Berga, Gironella i Puig-reig.

D’altra banda, aquest mateix dissabte es posarà en marxa la campanya de “L’Element Discordant”, que durarà un mes. El joc consistirà en el fet que cada client ha d’endevinar quin objecte de l’aparador de cadascuna de les 450 botigues adherides no concorda amb la resta. Això s’haurà d’apuntar en una butlleta que es podrà recollir i entregar en els mateixos establiments. En entregar-la, s’entrarà directament en un sorteig de diversos premis. L’activitat es realitzarà a Bagà, Berga i Gironella.

Premis de la campanya
Pel que fa als premis, n’hi haurà un per cada poble: a Berga se sortejaran 3 lots de jocs de taula i experiències per infants i famílies; a Bagà, 3 vals de compra de 100 €; a Gironella, vuit vals de compra valorats en 500 € (dos vals de 100 € i sis vals de 50 €) per gastar en les botigues participants; i Puig-reig, anunciarà el premi en els pròxims dies.

A més, es realitzarà un segon sorteig. Quatre paneres valorades en 100 € cadascuna amb productes del Berguedà que han preparat des del Taller Coloma. N’hi haurà una per cada població. I, finalment, també se sortejarà el premi estrella: un viatge a Egipte per a dues persones. Aquest serà un únic guanyador entre totes les butlletes dels quatre municipis.

Tots els premis se sortejaran el dissabte, 8 de gener, en directe per Televisió del Berguedà i per l’Instagram Live de la Federació del Comerç del Berguedà (@comercbergueda) i Berga Comercial. La campanya compta amb la col·laboració de l'Agència de Desenvolupament del Berguedà.
 
Federació del Comerç del Berguedà
La Federació del Comerç Berguedà La FCB neix amb l’objectiu de poder coordinar totes les Unions de Botiguers i Comerciants de la Comarca del Berguedà, realitzar campanyes comercials conjuntes; fer créixer la promoció econòmica del sector a la comarca o afrontar conjuntament els reptes de futur com la modernització i la digitalització, entre d'altres. I és per això que es presenta amb gran il·lusió la primera campanya organitzada des d’aquesta, una campanya que buscarà animar als habitants de la comarca però també als visitants, a fer comerç local i a gaudir-lo. A fer de les compres de proximitat tota una experiència positiva.