«Mengem-nos Berga», la nova campanya per incentivar la restauració entre setmana

Els clients podran gastar els vals de compra de dilluns a dijous tot el dia i divendres fins al migdia

28 d'octubre del 2021
Actualitzat a les 15:07h
Presentació de la nova campanya de Bergacomercial
Presentació de la nova campanya de Bergacomercial | Roger Simon
Bergacomercial engega una nova campanya per incentivar la restauració a la ciutat durant els dies entre setmana. Des d’aquest dijous fins el pròxim diumenge, 12 de desembre, ja es poden comprar els vals de compra amb un import de 10 i 30 euros, a la web de Berga Comercial per gastar en els establiments adherits a la campanya.

Es tracta d’una campanya enfocada a un dels sectors que ha rebut més les conseqüències de la Covid-19, on han patit llargs tancaments i restriccions durant els darrers mesos. Xavi Orcajo, president de Bergacomercial, ha informat en roda de premsa que “ens agradaria haver-la pogut fer abans, probablement abans de l’estiu, però les limitacions no ens ho van permetre”.

D’altra banda, el president de l’entitat, ha subratllat que “el sector va detectar que durant els caps de setmana la restauració ha anat treballant normal, però seguim amb limitacions durant els dies entre setmana”. És per això que l’objectiu de la campanya és “incentivar el consum als bars i restaurants de la ciutat entre setmana, és a dir, de dilluns a dijous tot el dia i divendres fins al migdia”, ha afegit Orcajo. A més, l’establiment no té cap despesa a l’hora de participar en la campanya, ja que el 50% del val el posa Bergacomercial.

Els clients podran gastar els vals de dilluns a dijous tot el dia i divendres fins al migdia. En aquests imports de 10 i 30 euros, se’ls afegirà un 50% de regal, és a dir, els vals de 10 euros seran de 15 € amb el 50% de regal, i els vals de 30 € seran de 45 euros.

La campanya és finançada amb 5.000 €, 4.000 € dels quals van destinats directament als vals i 1.000 € a despeses pròpies de la campanya. En aquest sentit, la campanya pot tenir un impacte de 6.000 euros en el sector de la restauració.

Aquesta campanya s’emmarca dins conveni amb l’Ajuntament de Berga i compta amb el suport de l’Agència de Desenvolupament del Berguedà i d’Hostaleria i Turisme del Berguedà.
 

Cartell de la campanya Foto: Bergacomercial

Arxivat a