Aquesta informació es va publicar originalment el 14 de juliol de 2021 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Amb l’arribada d’una nova temporada d’estiu, el
Berguedà vol donar un gir al turisme mitjançant una
nova campanya de promoció. La comarca no vol quedar-se enrere a l’hora de donar a conèixer l’àmplia oferta turística del territori i desmarcar-se d’allò que s’ha fet sempre. Batejada com a “
Al Berguedà, dona-hi una volta”, es tracta d’una campanya que s’ha creat a partir de l’anàlisi dels
punts febles i les inquietuds de diverses persones i empreses del
sector turístic, amb la voluntat de
trencar amb els tòpics i els estereotips i amb una clara aposta per la gastronomia i la restauració de la comarca. No serà una campanya estacional, sinó que tindrà una
durada d’un any.
Lluís Vall, president de l’Agència de Desenvolupament del Berguedà, manifesta que “és hora de
mostrar un Berguedà inèdit, de propostes i llocs poc corrents i que a la vegada coneguin i es deixin seduir per les ofertes gastronòmiques.
Mostrar un altre Berguedà és possible”.
La campanya anirà centrada en elements audiovisuals pensats per publicar-se en diferents plataformes digitals, la campanya
presentarà fins a 28 vídeos, que s’acabaran adaptant en
diferents formats de xarxes socials i que s’acabaran traduint amb
més de 100 peces audiovisuals que s’aniran publicant al llarg d’un any. Durant aquest, cada mes s’explicarà una proposta diferent, apropiada per cada època.
La suma d’esforços entre
l’Agència de Desenvolupament del Berguedà i el Gremi d’Hosteleria i Turisme ha permès crear una campanya que ha implicat a diferents empreses de producció audiovisual de la comarca. Pretén que els visitants coneguin el Berguedà de forma
sostenible, responsable i conscient, visitant aquells indrets que no sempre es visiten i en hores i moments diferents.
“Amb la campanya aglutinem el bo i millor del Berguedà i els convidem a donar-hi una volta,
l’oferta turística i gastronòmica és ben variada com per visitar els llocs més coneguts”, conclou Lluís Vall. Amb aquesta estratègia es busca la reactivació de l’activitat turística a través d’una
acció de màrqueting i promoció econòmica que posi el valor la
identitat comarcal i que convidi a la gent a donar-hi un tomb, tot l’any.