«Al Berguedà, dona-hi una volta», la nova campanya de promoció turística de la comarca

S’ha creat a partir de l’anàlisi dels punts febles i de les inquietuds de les empreses del sector turístic

14 de juliol del 2021
Actualitzat a les 10:49h
Presentació de la campanya al Palau dels Barons de Pinós, a Bagà
Presentació de la campanya al Palau dels Barons de Pinós, a Bagà | Roger Simon
Amb l’arribada d’una nova temporada d’estiu, el Berguedà vol donar un gir al turisme mitjançant una nova campanya de promoció. La comarca no vol quedar-se enrere a l’hora de donar a conèixer l’àmplia oferta turística del territori i desmarcar-se d’allò que s’ha fet sempre. Batejada com a “Al Berguedà, dona-hi una volta”, es tracta d’una campanya que s’ha creat a partir de l’anàlisi dels punts febles i les inquietuds de diverses persones i empreses del sector turístic, amb la voluntat de trencar amb els tòpics i els estereotips i amb una clara aposta per la gastronomia i la restauració de la comarca. No serà una campanya estacional, sinó que tindrà una durada d’un any.

Lluís Vall, president de l’Agència de Desenvolupament del Berguedà, manifesta que “és hora de mostrar un Berguedà inèdit, de propostes i llocs poc corrents i que a la vegada coneguin i es deixin seduir per les ofertes gastronòmiques. Mostrar un altre Berguedà és possible”.

La campanya anirà centrada en elements audiovisuals pensats per publicar-se en diferents plataformes digitals, la campanya presentarà fins a 28 vídeos, que s’acabaran adaptant en diferents formats de xarxes socials i que s’acabaran traduint amb més de 100 peces audiovisuals que s’aniran publicant al llarg d’un any. Durant aquest, cada mes s’explicarà una proposta diferent, apropiada per cada època.

La suma d’esforços entre l’Agència de Desenvolupament del Berguedà i el Gremi d’Hosteleria i Turisme ha permès crear una campanya que ha implicat a diferents empreses de producció audiovisual de la comarca. Pretén que els visitants coneguin el Berguedà de forma sostenible, responsable i conscient, visitant aquells indrets que no sempre es visiten i en hores i moments diferents.

“Amb la campanya aglutinem el bo i millor del Berguedà i els convidem a donar-hi una volta, l’oferta turística i gastronòmica és ben variada com per visitar els llocs més coneguts”, conclou Lluís Vall. Amb aquesta estratègia es busca la reactivació de l’activitat turística a través d’una acció de màrqueting i promoció econòmica que posi el valor la identitat comarcal i que convidi a la gent a donar-hi un tomb, tot l’any.