Puig-reig estrena una APP mòbil per a promocionar el seu turisme

La nova aplicació acompanyarà al turista durant la seva estada i es complementa amb un nou apartat web

07 de juliol del 2021
Actualitzat a les 19:40h
Colònia de Cal Pons, a Puig-reig
Colònia de Cal Pons, a Puig-reig | Aida Morales
L’Ajuntament de Puig-reig ha posat en marxa una aplicació mòbil per a la promoció del turisme al municipi. Es tracta d’una de les accions que forma part del Pla de Dinamització del Turisme de Puig-reig aprovat pel consistori a finals de l’any 2020. L’aplicació s’ha presentat, aquesta tarda, a la Biblioteca Municipal de Puig-reig on hi han assistit Elisabet Teixidor, regidora de Turisme, i Laia Andreu, de l’empresa consultora Catexperience.

La principal novetat és la posada en marxa de l’APP mòbil “Turisme Puig-reig” disponible per Android i iOs descarregant l’aplicació directament a Play Store o App Store. Aquesta aplicació pretén acompanyar el visitant durant la seva estada al municipi. A més de ser una completa guia turística de Puig-reig on s’hi poden trobar, per exemple, els comerços, restaurants, allotjaments, també ajudarà a l’usuari a descobrir el municipi i els seus recursos turístics de forma acompanyada i amb tota la informació d’interès.

A més, l’APP permet la navegació en directe, fet que facilita el guiatge in situ del turista, proporcionant-li una eina útil per a la pràctica d’activitats de senderisme, BTT o de descoberta del municipi a peu d’alguns dels seus principals recursos turístics.

Per últim, és important destacar que l’APP permet navegar i consultar tota la informació encara que no es disposi de cobertura, sempre i quan s’hagi activat amb anterioritat en un punt wifi, un element que aporta una solució real per aquells visitants internacionals que no disposin de cobertura de dades mòbils a Catalunya.

Ampliació del contingut de la pàgina web
Aquest paquet d’accions també inclou l’ampliació del contingut del web institucional www.puig-reig.cat. El nou espai web, concretament a la pestanya “municipi”, s’organitza a través de la nova marca turística “Territori d’Orígens” i identifica cada una de les experiències, activitats i recursos turístics del municipi segons la seva temàtica; Orígens Rurals, Històrics, Naturals o Industrials. El nou espai web pretén inspirar al visitant a l’hora d’ajudar-lo a organitzar la seva estada motivant la reserva activa d’activitats i experiències a la zona.
 
Arxivat a