El Consell tramita l’idCAT per demanar el vot per correu telemàticament

Es pot sol•licitar fins el 5 de febrer a les dues del migdia

NacióBerguedà
28 de gener del 2021
Actualitzat el 29 de gener a les 15:33h
Consell Comarcal del Berguedà
Consell Comarcal del Berguedà | Consell Comarcal del Berguedà
El Consell Comarcal del Berguedà ofereix la possibilitat de tramitar el certificat digital idCAT per poder votar a les eleccions del 14-F sense sortir de casa. El primer pas per obtenir aquesta certificació és demanar cita prèvia. Una vegada es disposi del certificat digital reconegut, cal sol·licitar el vot a Correus
 
Un cop demanat el vot, s’ha d’esperar que l’Oficina del Cens Electoral aprovi aquesta sol·licitud. Un cop estigui aprovada, un empleat de Correus es desplaçarà al domicili indicat amb la documentació electoral, que inclou la papereta de totes dels candidatures que es presenten a les eleccions.
 
L’empleat de Correus verificarà la identitat amb un document oficial i original, és a dir, amb el DNI, passaport o carnet de conduir. Al mateix moment, serà possible lliurar el sobre electoral segellat garantint sempre el secret del vot amb la papereta amb la opció escollida i es farà entrega d’un justificant que acredita que s’ha dipositat el vot.

El termini per realitzar la tramitació acaba el dia 5 de febrer a les 14 hores.