CaixaBank tanca l'oficina del Vall i centralitza l'atenció al client al passeig de la Pau

Dels 5 treballadors que hi havia a l'oficina tancada, dos s'han incorporat a l'store de Berga, i els altres tres s'han traslladat a altres oficines de la comarca

24 de novembre del 2020
Actualitzat a les 17:36h
CaixaBank tanca l’oficina que tenia al passeig de la Indústria, que mantindrà operatiu el caixer automàtic.
CaixaBank tanca l’oficina que tenia al passeig de la Indústria, que mantindrà operatiu el caixer automàtic. | Pilar Màrquez Ambròs
CaixaBank ha tancat l’oficina que tenia al passeig de la Indústria - El Vall, que mantindrà operatiu el caixer automàtic, i el servei que oferia l'ha traslladat al passeig de la Pau, que ha incrementat el nombre de personal.

Fonts consultades de CaixaBank han explicat que tots els serveis que s'oferien han quedat integrats en una sola oficina al passeig de la Pau, "que ha estat ampliada i ofereix atenció especialitzada". El caixer que es manté actiu al passeig de la Indústria "permet fer totes les operacions habituals".  

En total, al passeig de la Pau hi ha 14 treballadors "per garantir una bona atenció al client", han afirmat les fonts. 

Dels 5 treballadors que hi havia a l'oficina tancada, dos s'han incorporat a la del passeig de la Pau de Berga, i els altres tres s'han traslladat a altres oficines de la comarca. 

Canvi de model

La mesura respon a una nova política de CaixaBank en àmbits urbans, que consisteix a tancar oficines i obrir-ne de noves de la modalitat store amb un horari més ampli i amb cita prèvia. "L'entitat ha apostat per innovar mitjançant la creació d'oficines més grans, situades a zones comercials de referència a les àrees urbanes, amb més empleats, més serveis i obertura ininterrompuda matí i tarda de dilluns a dijous", han dit les fonts de Caixa Bank. Els divendres, l'atenció al client a l'oficina store és fins a les 14 hores. "És un procés d'implantació progressiu en àmbits urbans com la ciutat de Berga, que pretén donar resposta als comportaments i necessitats dels clients actuals", han comentat des de l'entitat bancària.

"El nou model respon a les conclusions de diversos tests realitzats amb clients, no clients i empleats que van aportar les seves opinions sobre com volien que fos l'oficina del futur. El bon acolliment de les primeres store ha consolidat el model com a referència d'atenció bancària en zones urbanes. Actualment, CaixaBank treballa en l'extensió de les oficines store per tota Espanya i preveu superar les 600 oficines abans de l’acabament del Pla Estratègic 2019-2021", segons les fonts.
Arxivat a