Berga Comercial sortejarà 3.000 euros en vals de compra per a les botigues de moda i centres d'estètica

La campanya Berga Moda 2020 es dirigeix a "a un dels sectors que més han patit les conseqüència de la Covid-19 i que, a la vegada, viu amb més intensitat la fuga de compra fora de la comarca"

13 de novembre del 2020
Actualitzat a les 21:04h
Una botiga de moda associada a Berga Comercial (arxiu).
Una botiga de moda associada a Berga Comercial (arxiu). | Cedida
Nova iniciativa dels botiguers de Berga. Berga Comercial-Unió de Botiguers i Comerciants de Berga (UBIC) repartirà 3.000 euros en vals de compra en moda i centres d'estètica en el marc d'una campanya enfocada al sector.

La gerent de Berga Comercial, Maria Gracia, ha explicat a NacióBerguedà que la proposta es dirigeix "a un dels sectors que més han patit les conseqüència de la Covid-19 i que, a la vegada, pateix amb més intensitat la fuga de compra fora de la comarca, sigui a comarques veïnes o per la Internet", segons va detectar-se en l'enquesta d'hàbits de consum que l'entitat va fer l'any 2019. La intenció dels botiguers és dedicar, com a mínim, un cop l'any una campanya d'aquestes característiques a la moda. 

La campanya sortejarà 4 vals de compra de 500 euros per gastar, exclusivament, a botigues de moda associades a la UBIC, i 5 vals de compra de 200 euros per gastar, exclusivament, als centres d'estètica de Berga Comercial. Del 9 al 25 de novembre, les botigues associades a Berga Comercial, recolliran tiquets de compra del valor que sigui dels seus clients per tal de fer aquest sorteig.

"Entraran al sorteig tots els tiquets dels establiments de la UBIC d'aquest període, però les compres o consum només es podrà fer als sectors citats", ha  afirmat Gracia. Aquesta és una campanya que finança la mateixa unió de botiguers i comerciants. 

L'Ajuntament de Berga i la Unió de Botiguers i Comerciants (UBIC) van signar el passat octubre un conveni per generar una inversió de 60.000 euros al comerç de la ciutat. Aleshores, ja es va explicar que l'Ajuntament de Berga injectava 40.000 euros al teixit comercial i la unió de botiguers hi afegiria 20.000 euros més per campanyes de vals de compra i altres iniciatives "per posar els diners en mans de la clientela perquè compri a la ciutat". 

Arxivat a