Berga impulsa una sessió virtual per continuar treballant en la diagnosi del barri vell

L'objectiu del Pla d'Acció Local és definir millores al centre històric i en altres punts de Berga de forma estratègica i transversal

Redacció
05 de novembre del 2020
Actualitzat a les 11:30h
Infografia del procés per elaborar el Pla d'Acció Local de Berga.
Infografia del procés per elaborar el Pla d'Acció Local de Berga. | Aj. Berga
L'Ajuntament de Berga ha programat una sessió virtual per donar continuïtat al procés d'elaboració del Pla d'Acció Local que ha de definir un full de ruta pel barri vell i el conjunt de la població. En la nova trobada, es treballaran les diverses temàtiques incloses en la diagnosi del barri vell i altres àrees.

El Pla d'Acció Local compta amb el suport de la Diputació de Barcelona i té l'objectiu de definir millores a la ciutat de forma estratègica i transversal. La creació del mateix compta amb la implicació d'entitats, agents clau i persones a títol individual del barri vell, el municipi i la comarca. La sessió participativa es realitzarà el pròxim dimecres, 11 de novembre, de 6 a 8 de la tarda, a través d'una plataforma digital. Per participar-hi, caldrà inscriure's prèviament.

Anàlisi de la diagnosi

El 14 d'octubre es va presentar públicament el projecte d'elaboració del Pla d'Acció Local en una sessió presencial realitzada a l'Espai Jove de Berga. La jornada va comptar amb la participació d'una trentena de persones i va consistir en la realització de dinàmiques per debatre sobre les potencialitats i debilitats del Barri Vell i el conjunt de la ciutat. Això va permetre fer una primera diagnosi de l'estat actual de la ciutat i també es van poder recollir algunes propostes i suggeriments.

La segona sessió tindrà una durada de dues hores i es farà virtualment, tenint en compte les restriccions per la Covid-19. En el taller es treballaran les diverses temàtiques incloses en la diagnosi del barri vell i altres àrees del municipi. La dinàmica, adaptada a l'entorn digital, inclourà tasques en grup i la posada en comú de les reflexions sobre els temes clau i els projectes estratègics que afecten el futur de la ciutat.

Procés d'inscripció

Les entitats i persones interessades en participar en aquesta sessió hauran d'inscriure's enviant un correu electrònic ([email protected]) indicant el nom i cognoms, l'entitat o associació (si s'escau), l’adreça de correu electrònic i el telèfon de contacte. El termini per formalitzar les inscripcions finalitzarà el mateix dia 11 de novembre, a les 12 del matí. Les persones inscrites rebran un correu electrònic amb l'enllaç per poder connectar-se a la plataforma digital a través de la qual es portarà a terme la sessió.