Turisme

El Berguedà promou els productes agroalimentaris locals i de quilòmetre zero entre el sector turístic i el comerç

Un total de 18 productors han participat en la jornada de networking a la Torre de l'Amo de Viladomiu Nou

per Pilar Màrquez Ambròs , 6 de juliol de 2020 a les 16:31 |
Jornada de networking de productors agroalimentaris i sector turístic i comerç a la Torre de l'Amo de Viladomiu Nou. | ADBerguedà
Aquesta informació es va publicar originalment el 6 de juliol de 2020 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Un total de 18 productors han participat en la jornada de networking d'aquest dilluns, que ha organitzat l'Agència de Desenvolupament del Berguedà a la Torre del Amo de Viladomiu Nou, amb el suport de l’Associació pel Desenvolupament Rural de la Catalunya Central Leader, en el marc del projectes Gustum i de la Xarxa de Productes de la Terra de Diputació de Barcelona.
L'objectiu de la trobada ha estat impulsar la producció local i de quilòmetre zero amb la finalitat que els productes de la comarca tinguin presència en restaurants, comerços o allotjaments.


La sessió ha consistit en una dinàmica networking en la que s'ha establert un temps de 10 minuts per tal de facilitar contacte i acords entre venedor-comprador. En la jornada hi han participat empreses de productes càrnics com xai, pollastre i vedella, productes làctics com formatges, iogurts i mato, mel o cervesa artesanal, així com allotjaments i restaurants de la comarca.

Segons Lluís Vall, president de l’Agència de Desenvolupament del Berguedà, la jornada d'aquest dilluns "compleix els compromisos adquirits durant la pandèmia on vam reunir el sector agroalimentari, el sector turístic i comercial on ens van fer aquest encàrrec". Vall ha afirmat que l'activitat ha permès "organitzar un espai per conèixer-se més els productes del territori i poder-los oferir als clients i turistes", i ha defensat que ha estat "un bon espai per saber com treballen i el valor afegit que té el producte". Vall ha mostrat confiança en poder "fer una bona temporada turística i que s’allargui molt, fins al setembre i tot".


Lluís Vall ha avançat que el networking tindrà continuïtat  amb una segona edició per a la temporada de tardor i Nadal. 

 

Participació