Unes 5.000 persones participen en la campanya per fomentar la reactivació del comerç local a Berga

Berga Comercial valora positivament l'elevada participació a la iniciativa pensada per promoure el comerç local i prepara ja la campanya d'estiu

02 de juliol del 2020
Actualitzat a les 17:36h
Mai Alsina, guanyadora d'un val de 200 euros.
Mai Alsina, guanyadora d'un val de 200 euros. | Berga Comercial
Unes 5.000 persones han participat en la campanya de l'associació Berga Comercial per reactivar el comerç. Una trentena de participants a la iniciativa han rebut vals de descompte i àpats gratuïts.

Aquest dimarts la UBIC va tancar la campanya "A Berga, comprem a prop, comprem a casa" amb un sorteig de 8 vals de 200 euros en compres a diferents botigues de la ciutat i 20 sopars per a 2 persones. El sorteig va fer-se en directe a través d'Instagram. 

La voluntat d'aquesta campanya ha sigut la de donar impuls al consum de proximitat i premiar la fidelitat i la constància dels clients locals. Des del 29 de maig fins al 21 de juny les persones que compraven als establiments de Berga Comercial podien posar el seu nom en el tiquet de compra i dipositar-lo als comerços de la ciutat per entrar al sorteig.  Berga Comercial ja ha contactat amb els guanyadors per fer-los entrega dels vals per gastar als negocis.

La vicepresidenta de la UBIC, Ermínia Altarriba, ha explicat a NacióBerguedà que estan contents per la participació a la campanya, que s'ha vist afavorida per un sistema d'adhesió molt fàcil en el que només calia fer constar el nom i el número de telèfon en cada butlleta. "Era una campanya per activar el consum local en un moment difícil com l'actual, després de mesos de crisi sanitària per la Covid-19. Creiem que la iniciativa ha complert amb el seu propòsit", ha explicat Altarriba. 
 

Maria Moia, guanyadora d'un sopar per a dues persones. Foto: Berga Comercial


La campanya de l'associació de botiguers consistia en tres accions. La promoció d'un vídeo a les xarxes socials per valorar el comerç i l'hostaleria local; pintar frases que transmetessin confiança i proximitat per embellir els aparadors dels establiments associats; i el sorteig de vals de compra i sopars als bars i restaurants per premiar la clientela fidel. 

Ermínia Altarriba ha valorat que una majoria de comerços de Berga han tornat de mica en mica a la normalitat, recuperant els horaris habituals, però mantenint mesures de seguretat en la represa per evitar nous brots de coronavirus.

Amb la mirada posada a l'estiu

Els botiguers de la ciutat de Berga esperen ara viure un bon estiu on prevalgui el turisme de proximitat i, per tant, es rebin visitants d'altres comarques que s'animin a acostar-se al comerç local i gaudir dels bars i restaurants de la ciutat.

Ben aviat hi ha previst presentar una campanya d'estiu per dinamitzar l'activitat comercial durant els mesos de juliol i agost. 
Arxivat a